Om Vores Rivaler IX

10 år 11 måneder siden #193 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Míchel er tæt på at blive ny Marseille-træner. Spændende.

Og så bliver det mere og mere mystisk med Manchester United. Jeg ved godt, at transferrygter skal tages med et gran salt, men man har angiveligt budt 85 millioner € på Thomas Müller, men man vil kun betale 20 millioner € for Pedro, som nu ser ud til at smutte til Manchester City i stedet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #194 af mat_hattrick
Besvaret af mat_hattrick på emne Om Vores Rivaler IX
De er skøre, de brittere.

10 år 11 måneder siden #195 af Siempre Madrid
Manchester United eller Manchester City?

Næh, hvorfor ikke vælge et sted med en ordentlig manager. Pedro skifter til Chelsea.

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #196 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Om Vores Rivaler IX
Pique får 4 kampes karantæne for sit udbrud mod linjedommeren forleden dag.
www.bold.dk/nyt/pique-faar-fire-kampes-karantaene

Om det er en fordel for os må tiden vise sig, men de skal bl.a. møde Bilbao, Malaga, Atletico Madrid som sikkert kan drille Barcelona.

10 år 11 måneder siden #197 af Siempre Madrid

Siempre Madrid skrev: Manchester United eller Manchester City?

Næh, hvorfor ikke vælge et sted med en ordentlig manager. Pedro skifter til Chelsea.

Det er dæleme gået stærkt. Marcas rygtebørs meldte omkring kl. 9.30 at Pedro var tæt på at nå til enighed med United og blot to timer senere er han i London for at skrive kontrakt.

10 år 11 måneder siden #198 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om Vores Rivaler IX

JJ-86 skrev: Pique får 4 kampes karantæne for sit udbrud mod linjedommeren forleden dag.
www.bold.dk/nyt/pique-faar-fire-kampes-karantaene

Om det er en fordel for os må tiden vise sig, men de skal bl.a. møde Bilbao, Malaga, Atletico Madrid som sikkert kan drille Barcelona.

Det kan ikke andet end være en kæmpe fordel for os. Jeg kan ikke se hvordan de skal komme igennem de 4 kampe med 12 point med deres nuværende forsvar. Atletico Madrid må slikke sig om munden.

• daffy
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #199 af daffy
Besvaret af daffy på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er sådan set enig i, at økonomi og historie brude være til mere. Men is på.
Du taler United ned for ikke at have løst målmandsproblemet.... men i stedet hente en 28-årig keeper fra en lavere hylde...ring a bell ;)?
Lindegaard er kan næppe betegnes som landsholdskeeper, og Valdes var for fin til at spille for reserverne - derfor spiller de ikke. De Gea har tilsyneladende glemt, hvem der betaler hans løn, og hans opførsel er rystende. Havde vi en spiller i Madrid, der nægtede at spille, så fik kan næppe mange chancer herinde.

Resten er spillere og talenter, som større klubber har meldt pas på, siger du. Mener du her Schnediderlin og Depay? Eller hvem tænker du på?

I forhold til at sælge stjernekøb til udsalgspriser, så tror jeg ikke, vi i Madrid skal komme for godt i gang. Sagen er jo netop, at de spillere gerne vil væk. Det samme gør sig gældende med De Gea, og her forsøger United så at tage en rigtig pris, hvilket så herinde bliver at spille med musklerne. Altså det er ikke nemt at navigere, når det på den ene side er dårligt købmandskab og på den anden er at spille med musklerne.

United er mit hold i England. (surprise :)) og er enig i, at der mangler en filosofi, at LVG ikke er umiddelbart er den rigtige og at United pt ikke er, hvad den har været. Men arguemtnerne skal altså følge med kritikken, og jeg mener du skyder ved siden af.

10 år 11 måneder siden #200 af Siempre Madrid

daffy skrev: Jeg er sådan set enig i, at økonomi og historie brude være til mere. Men is på.
Du taler United ned for ikke at have løst målmandsproblemet.... men i stedet hente en 28-årig keeper fra en lavere hylde...ring a bell ;)?
Lindegaard er kan næppe betegnes som landsholdskeeper, og Valdes var for fin til at spille for reserverne - derfor spiller de ikke. De Gea har tilsyneladende glemt, hvem der betaler hans løn, og hans opførsel er rystende. Havde vi en spiller i Madrid, der nægtede at spille, så fik kan næppe mange chancer herinde.

Resten er spillere og talenter, som større klubber har meldt pas på, siger du. Mener du her Schnediderlin og Depay? Eller hvem tænker du på?

I forhold til at sælge stjernekøb til udsalgspriser, så tror jeg ikke, vi i Madrid skal komme for godt i gang. Sagen er jo netop, at de spillere gerne vil væk. Det samme gør sig gældende med De Gea, og her forsøger United så at tage en rigtig pris, hvilket så herinde bliver at spille med musklerne. Altså det er ikke nemt at navigere, når det på den ene side er dårligt købmandskab og på den anden er at spille med musklerne.

United er mit hold i England. (surprise :)) og er enig i, at der mangler en filosofi, at LVG ikke er umiddelbart er den rigtige og at United pt ikke er, hvad den har været. Men arguemtnerne skal altså følge med kritikken, og jeg mener du skyder ved siden af.

Ved vi, at David De Gea nægter at spille eller tror vi bare blindt på LvG?

Altså, jeg tror personligt, at de to klubber er rigtig langt i forhandlingerne, hvilket vel også var grunden til at De Gea ikke stod i går. Manchester United har som storklub accepteret, at der er en spiller, som hellere vil noget andet og man er nu ved at hjælpe ham til det og det skal de naturligvis kompenseres for, hvilket de nu er ved at forhandle med Real Madrid om.

Alt andet - tror jeg - er bare unødig støj, som ikke har hold i virkeligheden.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn, Chamartin

• daffy
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #201 af daffy
Besvaret af daffy på emne Om Vores Rivaler IX
De Gea blev spurgt, om han ville spille - han svarede nej. Sådan har LVG udlagt det.

Men det var nu heller ikke for at blaste De Gea, selv om jeg synes det er en underlig opførelse. Det var mere for at understrege, at man som klub sjældet kan gøre noget, hvis en spiller ønsker sig væk. Et x eller y man er med til at tage med i ligningen, når man kritiserer spillersalg.

Jeg er da helt på linje med resten herinde, at det afgjort er klart bedst de gea i real madrid. Andet er en farce.

10 år 11 måneder siden #202 af Siempre Madrid
Nå, vi skal blandt andet op mod Halilovic i weekenden.

Han er angiveligt MEGET modvilligt blevet lejet ud til Sporting Gijón.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #203 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Van Gaal er meget overvurderet som træner. Han kan skabe resultater på den helt korte bane, men det er altid på bekostning af interne stridigheder eller svingende resultater i andre turneringer. Han stopper jo også om et par år har han sagt. Forfærdeligt træner valg for United (eller nogen anden klub for den sags skyld)

Dejligt at Barcelona spillerne endelig får en straf for deres konstante usportslige opførsel over for dommere og linjevogtere. Deres evige brok og omklamring af dommerne er så ulækkert og patetisk at se på. Med Barca svære startprogram i mente bliver det interessant at de skal undvære Pique også.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #204 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om Vores Rivaler IX
espn.go.com/espn/feature/story/_/id/1345...aluable-kits-2015-16

Hvem sagde, at Manchester United ikke var en storklub længere?

Deres trøje er mere værdifuld end Barcas og Reals tilsammen.

Hvis vi og Barca skal gøre sig nogen forhåbninger om at konkurrere med de engelske klubber i fremtiden, så kan måske godt være, at man alligevel bør overveje et salg af rettighederne til navnet på stadionet. Med den nye tv aftale i Premier League der træder i kraft fra næste sæson, så kommer selv den dårligst placerede engelske klub til at tjene mere end Real Madrid og Barcelona i tv-indtægter.

Det er et kæmpe problem, hvis man vil tiltrække de bedste spillere. Det er ikke nok kun at have en stor historie. Kig på AC Milan, Inter, Juventus mfl.
De engelske klubber kan jo tilbyde løninger, som vi slet ikke kan konkurrere med, hvis det fortsætter.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Inspektøren.

Leveret af Kunena Forum