Om Vores Rivaler IX

1 år 10 måneder siden #15061 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan Barca er gået fra at skulle skaffe en masse penge inden 30. juni, til nu åbenbart at have råd til at hente Nico Williams er mig en gåde.

Sidste sæson kunne de dårligt registrere alle deres spillere til La Liga. Det lader til at de igen har solgt skindet før bjørnen er skudt. De bliver da nødt til at sælge spillere på et tidspunkt - skulle man tro.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #15062 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Pengeproblemer lader til kun at eksistere for klubber under den europæiske elite.

DC19

1 år 10 måneder siden #15063 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Nu har Barcelona så angiveligt også indløst Dani Olmos frikøbsklausul på 60 mio. €. Olmo er selvfølgelig en virkelig god spiller, men 60 mio. € for en spiller som set over de sidste tre sæsoner har misset 68 kampe, deeet..

DC19

1 år 10 måneder siden #15064 af Ramos4
Altså hvis de har råd til at købe både Nico og Olmo, så er det sgu imponerende.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 10 måneder siden #15065 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Nico og Olmo var imponerende til EM, men er ikke helt overbevist om at de er så meget bedre end Ferran Torres og Raphina. De scorede sammenlagt 9 mål i sidste ligasæson. Håber nærmest at de køber dem, så de bliver ved med at være i økonomiske vanskeligheder og misser muligheden for at købe større talenter :D

1 år 10 måneder siden #15066 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
​Intet bekræftet. Men rygter om at Man City denne sommer kan miste både Ederson og De Bruyne til Saudi Arabien. 

Hvis det sker, så synes jeg bestemt ikke de virker skræmmende. De har nogle fantastiske forsvars profiler. Men så er der vel “kun” Rodri, B. Silva, Foden og Haaland. Deres b kæde/reserve spiller er ikke noget at råbe hurra for. 

De må vel ud og investere. Men jeg ved ikke lige i hvem. 24/24 sæson kan meget vel gå hen og blive Arsenals sæson. 

1 år 10 måneder siden #15067 af Ramos4

Fondo_Sur post=176784 skrev: Nico og Olmo var imponerende til EM, men er ikke helt overbevist om at de er så meget bedre end Ferran Torres og Raphina. De scorede sammenlagt 9 mål i sidste ligasæson. Håber nærmest at de køber dem, så de bliver ved med at være i økonomiske vanskeligheder og misser muligheden for at købe større talenter :D

​Til gengæld lagde Nico Williams 19 assist på tværs af La Liga og Copa del Rey.
Det var jeg alligevel overrasket over, da jeg hørte det.

1 år 10 måneder siden #15068 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=176786 skrev:

Fondo_Sur post=176784 skrev: Nico og Olmo var imponerende til EM, men er ikke helt overbevist om at de er så meget bedre end Ferran Torres og Raphina. De scorede sammenlagt 9 mål i sidste ligasæson. Håber nærmest at de køber dem, så de bliver ved med at være i økonomiske vanskeligheder og misser muligheden for at købe større talenter :D

​Til gengæld lagde Nico Williams 19 assist på tværs af La Liga og Copa del Rey.
Det var jeg alligevel overrasket over, da jeg hørte det.

​Williams + Lewandowski + Yamal kunne blive en farlig cocktail.

1 år 10 måneder siden #15069 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Varane 31 år meldes på plads i serie A-klubben.... Como.

Shit den mand har bare været i frit fald fra tinderne siden sit skifte fra kongeklubben. Pinligt.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 10 måneder siden #15070 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

nono post=176788 skrev: Varane 31 år meldes på plads i serie A-klubben.... Como.

Shit den mand har bare været i frit fald fra tinderne siden sit skifte fra kongeklubben. Pinligt.

​Hvorfor er det pinligt?
Kunne det ikke skyldes, at han er træt og mættet af det pres der er i store klubber? Måske ønsker han sig en mere rolig tilværelse med sin familie. Han har leveret verdensklasse niveau i cirka 10år. Han har vundet ALT.  Hvad er der pinligt ved at slappe af i sit karrieres efterår? Han har udtalt han ikke er en maskine og alle de ekstra kampe fodboldspillere har nu til dags, ikke er noget for ham

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved Madridista02.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

1 år 10 måneder siden #15071 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX

nono post=176788 skrev: Varane 31 år meldes på plads i serie A-klubben.... Como.

​Det forstår jeg slet ikke. 

Det er da befriende at han vælger et sted tæt ved sit hjemland, et skønt sted i Europa med godt vejr, god vin og mad. Han har været med siden en meget ung alder og har jo tydeligt gjort det klart at man blot er et menneske og at fodbolden har været hård bl.a. med sit landsholdsstop, som også var tidligt.

Lad os da for pokker anerkende en gloværdig karriere og at han vælger livskvalitet og familieliv over egne ambitioner og lukrative kontrakter andre steder.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

1 år 10 måneder siden #15072 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Synes også det er ganske respektabelt. Han har tjent retten til at gøre som det passer ham. Niveauet er jo langt over de der tager til Saudi, men her kan man ‘retfærdiggøre’ det med lønchecken. 

Real har (desperat) brug for en CB, og her kunne han vel måske have været en kortsigtet mulighed, som 3/4-valg. Tror dog ikke det ville være noget for ham, lige som at det ikke er i tråd med klubbens strategi. 

Synes ikke man på samme måde kan bruge Tchouameni i centerforsvaret, når Kroos ikke længere er på midten. Jeg håber virkelig der kommer en CB mere ind, for lige nu tyder det på at vi kommer til at se meget mere til Vallejo end nogen har lyst til.

Leveret af Kunena Forum