Om Vores Rivaler IX
Tænker måske Alvarez er en late-bloomer ligesom Modric? Han kan hvert fald ikke være dårligere end Morata :D
Tror han kan blive en rigtig Simeone-spiller. Tror det er et godt match.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nuvel, det er pissegodt for LaLiga og jeg må sige, at jeg er dybt imponeret over Atlético Madrids transfervindue: Le Normand, måske Aymeric Laporte, Conor Gallagher, Javi Guerra, Alexander Sørloth og måske Julián Álvarez.
Sammenholdt med, at vi pt. står svagere end sidste år, så kan LaLiga godt blive et hovedstadsopgør om mesterskabet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Enig, det er rigtig godt for konkurrencen og og spansk fodbold, det er fedt. Alvarez er klasse og har virkelig meget potentiale, men det er også nu han skal slå til. Han har stået i skyggen af Håland så nu har han chancen for at udløse sit potentiale. Sørloth og Alvarez kunne godt minde lidt om dengang de havde Costa og, var det, Falcao?Siempre Madrid post=176883 skrev: Jeg ser et stort lys i Julián Álvarez og ærgrer mig over, at han er at finde i Atlético Madrid lige om lidt.
Nuvel, det er pissegodt for LaLiga og jeg må sige, at jeg er dybt imponeret over Atlético Madrids transfervindue: Le Normand, måske Aymeric Laporte, Conor Gallagher, Javi Guerra, Alexander Sørloth og måske Julián Álvarez.
Sammenholdt med, at vi pt. står svagere end sidste år, så kan LaLiga godt blive et hovedstadsopgør om mesterskabet.
Jeg savner Pepe :(
De sidste par år føles det som om at de har manglet lidt fornyelse, og det har de nu taget hånd om. Le Normand er en af ligaens bedste cb’er, og Sørloth er sidste sæsons topscorer. Dertil er Guerra er stort talent, og Gallagher havde en god sæson for Chelsea. Men Alvarez - Det er altså en statement signing. Han kunne gå direkte ind på rigtig mange storhold, måske kun foruden City, Real og Bayern.
Jeg forestiller mig at han kommer til at ligge lidt dybere end Sørloth, og han kommer til at skabe meget spil sammen med Griezmann. Og så er han altså farlig når han ankommer i feltet.
Ift. Barca tror jeg at det enten bliver Olmo eller Nico, samt en Romeu v2 (en CDM de igen-igen har underprioriteret og ender med at finde en nødløsning). Jeg vil synes stadig der mangler noget der definitivt får mig til at tro på at Nico bliver, omend den godt nok er trukket langt ud nu. Ift. Olmo, handler det bare om at disker op. Deres første bud var direkte pinligt, men mit indtryk er at forhandlingerne forsætter.
Forestiller mig dertil at de skal sælge Roque eller Fati, eller begge, hvis de både vil have Nico og Olmo.
Har i det hele taget lidt svært ved at se hvor Olmo bliver en stor forstærkning. Jeg ville hellere satse på Fermin, hvis jeg var Laporta. Nico bringer meget mere af det de mangler i venstresiden.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Og Nico Williams fortsætter i Bilbao. Det bliver en god LaLiga-sæson.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
kom nu i gang Perez, Mbappe er ikke nok.
Sælg Lunin, og brug pengene på Laporte. Der er rigeligt plads i lønbudgettet til ham. Erstat Lunin med Kepa, han må kunne hentes for en slik!JesperThomsen post=176890 skrev: Here We Go på Olmo til Barcelona alt i mens real fedter rundt med vallejo og alaba på stopper pladserne..
Lettere sagt end gjort, men Lunin skal jo videre nu. Han bliver aldrig mere salgsbar, og han kommer ikke til at slå Courtois af foreløbigt.
Det er bare super kortsigtet at købe en 30 årig spiller - fri transfer eller lån, så er det fint nok... men ikke hvor vi skal betale mange mil.NadaMás post=176891 skrev:
Sælg Lunin, og brug pengene på Laporte. Der er rigeligt plads i lønbudgettet til ham. Erstat Lunin med Kepa, han må kunne hentes for en slik!JesperThomsen post=176890 skrev: Here We Go på Olmo til Barcelona alt i mens real fedter rundt med vallejo og alaba på stopper pladserne..
Lettere sagt end gjort, men Lunin skal jo videre nu. Han bliver aldrig mere salgsbar, og han kommer ikke til at slå Courtois af foreløbigt.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Der er vist ingen grund til panik og hurtige handler, bare fordi Barcelona henter Olmo.JesperThomsen post=176890 skrev: Here We Go på Olmo til Barcelona alt i mens real fedter rundt med vallejo og alaba på stopper pladserne..
Det spanske mesterskab bliver stadig i hovedstaden.
Det havde været værre, hvis Nico Williams skiftede til dem. Eller en forsvarspiller eller 6’er, som de desparat har brug for.