Om Vores Rivaler IX
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
- Administrator
Han har fortalt den sandhed, som lystløgneren Laporta har forsøgt at skjule for medlemmerne, nemlig at man ikke længere kan følge med Real Madrid, når det kommer til køb af spillere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Ingen tvivl om det. Synd for Xavi hvis det eneste fornuftige han har sagt hele sæsonen skal koste ham jobbet.Siempre Madrid post=175988 skrev: Det er heller ikke det sportslige, Xavi bliver fyret for.
Han har fortalt den sandhed, som lystløgneren Laporta har forsøgt at skjule for medlemmerne, nemlig at man ikke længere kan følge med Real Madrid, når det kommer til køb af spillere.
Galactico downfall version 2
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Galactico downfall version 2
Mon ikke også Franco på en eller anden måde har en finger med i spillet.9eren post=175990 skrev: Barcelonas fans vil nu forsøge at overbevise alle om at Laporta var et Florentino våben
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
-#7- post=175986 skrev: Jeg kan desværre levende huske dengang vi selv var igennem Camacho, Garcia Remon og Luxemburgo indenfor ganske kort tid, ja nærmest indenfor et år. Så jeg har jo trods alt en hvis sympati for hvad Barcelonas fans går igennem i de her dage. Men når det så er sagt...
Som jeg ser det, så tror jeg ikke situationen med vores krise dengang tåler en sammenligning med det Barca har gang i af to indlysende årsager: (1) For det første havde vi ikke sådan en økonomisk krise med gældproblemer som Barca, og (2) vi havde ikke en træls Negreira-sag hængende på skulderne.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Nu er det heller ikke fordi jeg skal body shame, men man kan godt se på Laporta at tingene ikke lige kører på skinner. Han har vel taget 50 kg på siden han sidst var præsident.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
- Siempre Madrid
- Administrator
En ting er, at der er underbetalte og arbejder uden overenskomst, men nu slås de også........verden står ikke længere. Alt går da også bare imod Barcelona, som egentlig bare vil omgås reglerne i stilhed.9eren post=175992 skrev: Ikke nok med det så er der også slås kampe i mellem byggearbejderne på spotify palancas Negreira som har resulteret i at 2 måtte på hospitalet
- Siempre Madrid
- Administrator
Helt uden pis, så har der faktisk blandt hans nærmeste været udtrykt bekymring over hans sundhedstilstand, fordi han tyr til slikskålen, når der er problemer...........og det sætter slikskålen under et voldsomt pres.Ramos4 post=175995 skrev: Forstår ikke hvad Flick vil i Barcelona.
Nu er det heller ikke fordi jeg skal body shame, men man kan godt se på Laporta at tingene ikke lige kører på skinner. Han har vel taget 50 kg på siden han sidst var præsident.