Om Vores Rivaler IX

2 dage 8 timer siden #15409 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX
Flicki Flacka effekten er vidst ved at være slukket. Hay liga!

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 dage 8 timer siden #15410 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
​Skønt med endnu et pointtab for Barca!  Vi har nu mulighed for at føre ligaen med 2 point. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, NadaMás

2 dage 8 timer siden #15411 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Helt uvirkeligt Barca for 3. Liga kamp i træk smider point. Det var ikke lige det jeg havde regnet med da de slog os 4-0. 

2 dage 8 timer siden #15412 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Som en del af os forudså, kunne Barcelona jo selvfølgelig ikke holde formen hele sæsonen. Der var jo nogen sort-seer, der allerede havde smidt ligaen pga Barcelonas gode start.

De skal nok finde den gode form igen, men rart at deres dårlige periode bliver straffet af de andre hold.

Som jeg læste en anden skrive for noget tid siden. Barcelona har haft en fantastisk sæsonstart, i Real Madrid er der krise stemning. Men vi går begge videre i CL, og vi ligger potentielt set (og mest sandsynligt) nr 1 i ligaen. 

2 dage 8 timer siden #15413 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Yes!
Vi kan allerede i morgen komme helt tæt på. Vi må krydse alt hvad krydses kan for at holdet kan bibeholde presset de næste par uger, og så får vi jo Vini, Rodrygo, Tchouameni og Cama tilbage inden længe. Hvem ved, måske endda Alaba, og med lidt held en ekstra forsvar ind til Januar. 

Hold presset på Barca, og så sikrer mindst fire point i de resterende tre Chl-kampe - Så begynder det hurtigt at se lysere ud. 

2 dage 8 timer siden #15414 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Om Vores Rivaler IX
Skønt, ja. Men synes nu vi skal fokusere på at vinde vores egne kampe først. Getafe og Bilbao kunne sagtens ende i 3-4 point..

Hala

2 dage 7 timer siden #15415 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX

zizou21 post=180552 skrev: Skønt, ja. Men synes nu vi skal fokusere på at vinde vores egne kampe først. Getafe og Bilbao kunne sagtens ende i 3-4 point..

​Enig. For ej at glemme vores kamp i hånden er ude på Valencia.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.

2 dage 4 timer siden #15416 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
​Conor Bradley fra Liverpool spillede en vildt flot kamp på den højreback i mod os i onsdags. 

Der har Liverpool virkelig en god “erstatning” for Trent Alexander Arnold. 

Tænker i ikke at det burde være muligt at handle TAA her til januar for lidt mønt til Liverpool?

Sikke en opgrade til vores forsvar det ville være. Og 26år. Han kan dække den plads de næste 5-7år. 

Tror desværre ikke på at en 33 årige Carvajal kommer tilbage og sætter sig på den plads. Men han vil være en god reserve at have på bænken og i omklædningsrummet. 

Leveret af Kunena Forum