Om Vores Rivaler IX
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
De skal nok finde den gode form igen, men rart at deres dårlige periode bliver straffet af de andre hold.
Som jeg læste en anden skrive for noget tid siden. Barcelona har haft en fantastisk sæsonstart, i Real Madrid er der krise stemning. Men vi går begge videre i CL, og vi ligger potentielt set (og mest sandsynligt) nr 1 i ligaen.
Vi kan allerede i morgen komme helt tæt på. Vi må krydse alt hvad krydses kan for at holdet kan bibeholde presset de næste par uger, og så får vi jo Vini, Rodrygo, Tchouameni og Cama tilbage inden længe. Hvem ved, måske endda Alaba, og med lidt held en ekstra forsvar ind til Januar.
Hold presset på Barca, og så sikrer mindst fire point i de resterende tre Chl-kampe - Så begynder det hurtigt at se lysere ud.
Hala
Enig. For ej at glemme vores kamp i hånden er ude på Valencia.zizou21 post=180552 skrev: Skønt, ja. Men synes nu vi skal fokusere på at vinde vores egne kampe først. Getafe og Bilbao kunne sagtens ende i 3-4 point..
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.
Der har Liverpool virkelig en god “erstatning” for Trent Alexander Arnold.
Tænker i ikke at det burde være muligt at handle TAA her til januar for lidt mønt til Liverpool?
Sikke en opgrade til vores forsvar det ville være. Og 26år. Han kan dække den plads de næste 5-7år.
Tror desværre ikke på at en 33 årige Carvajal kommer tilbage og sætter sig på den plads. Men han vil være en god reserve at have på bænken og i omklædningsrummet.