Om Vores Rivaler IX

5 måneder 6 dage siden #15421 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
1-1!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 5 dage siden #15422 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX
Gaveregn fra Barca her for tiden. De her pointtab må og skal simpelthen udnyttes, hvis vi vil vinde et mesterskab to år i træk for første gang i snart 20 år. Skræmmende statistik!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 måneder 4 dage siden #15423 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
​Ifølge Bold.dk så har real angiveligt en tilbagekøbsklausul på M. Gutierrez på sølle 6 mio euro. 

Please aktivere den og lad A. Davies tjene mange penge Bayern. 

M. Gutierrez kunne være et virkelig godt match til Vini på den venstre side. 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 måneder 4 dage siden #15424 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=180843 skrev: ​Ifølge Bold.dk så har real angiveligt en tilbagekøbsklausul på M. Gutierrez på sølle 6 mio euro. 

Please aktivere den og lad A. Davies tjene mange penge Bayern. 

M. Gutierrez kunne være et virkelig godt match til Vini på den venstre side. 

​Hvad kan Gutierrez som Garcia ikke kan? Jeg ser dem lidt som ens spillere, hurtige og stærke. Men kan være Guti er mere teknisk og mere intelligent fodboldmæssigt, end Garcia? 

Jeg savner Pepe :(

5 måneder 4 dage siden #15425 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg ser dem faktisk som ret forskellige spillere.

Garcia er en klassisk back. Har en god fart og en utrolig høj arbejdsrate. Han kan tonse frem og tilbage på flanken hele kampen. Spiller med stor intensitet. Men det nærmest også hvad han er begrænset til.

Gutierrez er ikke helt ligeså hurtig og har heller ikke de samme lunger. Han er til gengæld Garcia teknisk overlegen. I Girona har han endda gået ind fra sin back og spillet som en ekstra midtbanespiller til tider - forestil dig lige Garcia spille midtbane haha. Gutierrez har også et super venstre ben. 

Der er ikke nogen af dem der er en mur defensivt desværre.

5 måneder 3 dage siden #15426 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=180848 skrev: ​Jeg ser dem faktisk som ret forskellige spillere.

Garcia er en klassisk back. Har en god fart og en utrolig høj arbejdsrate. Han kan tonse frem og tilbage på flanken hele kampen. Spiller med stor intensitet. Men det nærmest også hvad han er begrænset til.

Gutierrez er ikke helt ligeså hurtig og har heller ikke de samme lunger. Han er til gengæld Garcia teknisk overlegen. I Girona har han endda gået ind fra sin back og spillet som en ekstra midtbanespiller til tider - forestil dig lige Garcia spille midtbane haha. Gutierrez har også et super venstre ben. 

Der er ikke nogen af dem der er en mur defensivt desværre.

​Jeg ser dem også som to meget forskellige spillere, men tænker der bliver henvist til at hvad kan Miguel som Fran ikke kan? Altså er de ikke nogenlunde på samme niveau. Miguel havde en super sidste sæson på stats og spil, men jeg tro hypen var større for Fran da vi hentede ham hjem end ved Miguel. Og han var jo langt fra det vi håbede. Jeg tænker Miguel vil ende i akkurat samme situation og så kan vi vel ligesågodt beholde Fran? 

Ellers så handler det om manager og spillestil for der er de virkelig nat og dag - begge med deres kompetencer og udfordringer. Jeg er nok personligt mest til, at en back frem for alt skal kunne forsvare. Og især med udsigt til TAA på højre back, så tror jeg vi skal have en der er stærk defensivt. Og her synes jeg personligt Fran vinder og Miguel. Og Mendy vinder over Fran. Det er ikke særlig sexet eller Marcelo/Carlos vibe desværre, men måske er det godt nok. Personligt gad jeg godt have Alaba derud, hvis han finder tilbage på sit gamle niveau og kan se perspektiver i sådan en rolle som Kounde, Gvardiol, Calafiori, White mv. har fået, hvor man tager en CB ud på en back. Jeg tror jeg vil holde på dem vi har. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.

5 måneder 3 dage siden #15427 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er på tide at Cama-altmuligmanden-vinga spicer den venstre back lidt op igen ;) Husker ham klokkeklart i 0-4 afklapsningen af Barca, hvor han havde Raphinha i baglommen og spillede en drøngod kamp.

5 måneder 3 dage siden #15428 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Hmm det ved jeg ikke, var der hype omkring Fran? Han gjorde det godt i Rayo, men det jo ikke fordi han var rygtet til alle mulige andre større klubber. Tror altid vi vidste at vi ville få en ret begrænset spiller, men måske håbede han kunne blive lidt en Salgado-type og spille en svagt spillende Mendy af. 

Miguel er bare en langt bedre fodboldspiller og har et større potentiale og det viste han også i Girona, som også gjorde det meget bedre end Rayo. Han kan bare meget mere på en fodboldbane. Og helt personligt savner jeg enormt meget at have en bedre teknisk spiller på vores venstre back. Vores to spillere i truppen med værst teknik er vel næsten Mendy og Fran haha. Det har godt nok været tarveligt derude længe på den offensive/tekniske front. Og synes virkelig det er med til at begrænse os i opspillet, især nu hvor Kroos ikke kan babysitte dem.

Med det sagt, er det slet ikke sikkert Miguel kan slå til i Real Madrid. I Girona er der en ret klar plan om hvordan man vil spille fodbold og hvilken rolle hver enkelt spiller har - selvfølgelig med stor frihed og et krav om at man skal spille med stort mod på bolden. Men stadig, det virker stadig meget modsat Real Madrid, hvor de taktiske ideer når vi har bolden virker meget minimale i forhold til andre hold. Det er ikke alle spillere, der trives under det. 

5 måneder 1 dag siden #15429 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Dortmund smider godt nok den kamp væk. Hold nu klælft

5 måneder 1 dag siden #15430 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Når man ser hvor høj en bagkæde Barca spiller med, så bliver jeg virkelig bekymret over Carlo Ancelotti kunne tabe vores kamp imod dem med 0-4

Med så hurtige spillere som Mbappe og Vini Jr, så det så skuffende at man ikke kunne
finde dem i dybden. 

5 måneder 1 dag siden #15431 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=180857 skrev: ​Hmm det ved jeg ikke, var der hype omkring Fran? Han gjorde det godt i Rayo, men det jo ikke fordi han var rygtet til alle mulige andre større klubber. Tror altid vi vidste at vi ville få en ret begrænset spiller, men måske håbede han kunne blive lidt en Salgado-type og spille en svagt spillende Mendy af. 

Miguel er bare en langt bedre fodboldspiller og har et større potentiale og det viste han også i Girona, som også gjorde det meget bedre end Rayo. Han kan bare meget mere på en fodboldbane. Og helt personligt savner jeg enormt meget at have en bedre teknisk spiller på vores venstre back. Vores to spillere i truppen med værst teknik er vel næsten Mendy og Fran haha. Det har godt nok været tarveligt derude længe på den offensive/tekniske front. Og synes virkelig det er med til at begrænse os i opspillet, især nu hvor Kroos ikke kan babysitte dem.

Med det sagt, er det slet ikke sikkert Miguel kan slå til i Real Madrid. I Girona er der en ret klar plan om hvordan man vil spille fodbold og hvilken rolle hver enkelt spiller har - selvfølgelig med stor frihed og et krav om at man skal spille med stort mod på bolden. Men stadig, det virker stadig meget modsat Real Madrid, hvor de taktiske ideer når vi har bolden virker meget minimale i forhold til andre hold. Det er ikke alle spillere, der trives under det. 

Jeg er overbevist om​ at Camavinga kunne blive verdens bedste treer. Han kunne blive vores nye Marcelo på den plads. Så hellere overlade midtbanen til Ceballos og Valverde indtil vi kan hente Zubimendi. Så også gerne at vi gav Asencio chancen på toeren. Vázquez fylder intet defensivt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

4 måneder 4 uger siden #15432 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg har altid haft et blødt punkt for Sevilla, og sikke et smukt øjeblik netop nu, da Jesus Navas bliver skiftet ud i hans sidste hjemmekamp. Det er sgu en af de større spanske koryfæer som takker af her til aften. Jeg håber Bernabeu giver ham som fortjent næste weekend hvis han spiller.

DC19

Leveret af Kunena Forum