Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kan man få en notifikation hver gang 9’eren bliver bannet så man ved hvornår forum er værd at besøge ?
Tror bare vi er blevet lidt vant til det her registrerings vanvid fra Barcelona, så man er blevet lidt apatisk i forhold til det. Men det her er altså et nøk op.
- 9eren
- Gæst
-
Og så er der faktisk stadig tro på det i Barcelona lejeren, at de dokumenter som Barcelona har sendt afsted er i orden. Men om pengene er kommet på plads ved jeg ikke. Jeg ved heller ikle om de kan gøre noget for at få Olmo registreret alligevel.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Madridista02 post=181145 skrev: Synes det er hårdt at klandre Laporta. Han har et kæmpe oprydningsarbejde foran sig, grundet Bartemeo og de andre kriminelle medvirkende.
Men han har selv stået for flere "skandaler" siden. Det ham der står og snakker om at økonomien går fint og man stort set er tilbage på lige fod med Real Madrid, og man havde råd til Nico Williams i sommer osv osv. Og da Xavi var ude og sige, at man ikke kunne konkurrere med Real Madrids økonomi, blev han fyret, selvom de lige havde forlænget. På samme tid, kan de have spildt 400 millioner kr for Olmo, fordi man ikke kan leve op til de økonomiske regler omkring bæredygtighed og han nu kan smutte gratis, hvis det var det Olmo ønskede.
Det også Laporta, der var ude og afvise enhver anklage omkring Negreira og i stedet for anklage Real Madrid for at have sat hele anklagen i gang og samtidig også var Real Madrid der i realiteten havde bestukket dommerne.
Man kan ikke klandre ham for handler, der skete da han ikke var præsident. Men der er nu nok at klandre ham for alligevel.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Gode pointer du kommer med, dem tænkte jeg ikke lige over.Lars1991 post=181147 skrev:
Madridista02 post=181145 skrev: Synes det er hårdt at klandre Laporta. Han har et kæmpe oprydningsarbejde foran sig, grundet Bartemeo og de andre kriminelle medvirkende.
Men han har selv stået for flere "skandaler" siden. Det ham der står og snakker om at økonomien går fint og man stort set er tilbage på lige fod med Real Madrid, og man havde råd til Nico Williams i sommer osv osv. Og da Xavi var ude og sige, at man ikke kunne konkurrere med Real Madrids økonomi, blev han fyret, selvom de lige havde forlænget. På samme tid, kan de have spildt 400 millioner kr for Olmo, fordi man ikke kan leve op til de økonomiske regler omkring bæredygtighed og han nu kan smutte gratis, hvis det var det Olmo ønskede.
Det også Laporta, der var ude og afvise enhver anklage omkring Negreira og i stedet for anklage Real Madrid for at have sat hele anklagen i gang og samtidig også var Real Madrid der i realiteten havde bestukket dommerne.
Man kan ikke klandre ham for handler, der skete da han ikke var præsident. Men der er nu nok at klandre ham for alligevel.
Jeg savner Pepe :(
Al dette for slet ikke at nævne hvordan klubbens fremtidige indtægtskilder er blevet pantsat for at sikre kapitalindskud til at kunne handle, og forblive konkurrencedygtige.Lars1991 post=181147 skrev:
Den fremgangsmåde kan naturligvis give mening såfremt investeringerne munder ud i sportslige resultater og deraf præmiepenge, men det vil omvendt sige at Laporta groft sagt har gamblet store andele af klubbens indtægtskilder for at få resultater i hus.
Her kan man argumentere for og i mod en del af de handler der er lavet, og Raphinha er jo eksempelvis gået fra at være endnu en Ferran til at være det de håbede at få i Nico. Lewandowski-handlen kan diskuteres meget i klubbens nuværende økonomiske forfatning, men her har man også fokuseret på kortsigtede mål.
Dertil er episoderne med Koeman, Messi, Xavi, Roque og nu Olmo jo bare ekstremt pinlige. Her er et gennemgående billede af en mand der siger det ene, og gør det andet - Udover at han tydeligvis gang på gang ikke har sat sig ind i registreringsregelsættene.
Han skal vel nok have ros for at få nogle af de aldrende og løntunge spillere hurtigt ud af biksen, nedforhandle deres løn o/e lave gode afdragsordninger.
Lige så vel skal han have ros for at modernisere Camp Nou, som er en god business-case - Uden at kende noget til vilkårene for finansieringen, er jeg dog sikker på at det giver god mening økonomisk.
Hver sommer er økonomien bedre end nogensinde, 1:1-reglen er tilbage og guld og glade dage. Men det er endnu udeblevet, og hans spil for galleriet bliver altid blottet dagen efter en spiller kommer til, for så kan de ikke registreres igen-igen.
AC blev udskrevet fra truppen for at få Olmo ind, så han har vidst at denne her ville komme siden august. Hvorfor står han d. 31/12 og stadig ikke kan finde ud af det?
De seneste forlydender går på at summen for de solgte VIP-boxe går ind d. 3, så kan Olmo registreres. Men her tegner sig et mønster. Fremtidig indtægt bliver solgt mod akut kapitalindskud. Og hvorfor har han ikke haft styr på denne finansiering inden da? Alle siger han er en dygtig politiker, men en dygtig politiker gør jo netop den slags for at undgå dette mediespetakel. Medmindre han regner med at vinde folkets beundring når så han får Olmo indskrevet “mod alle odds”.
4-0 min bare, alt det her er sgu mere pinligt. Det er længe siden at der skete drama for Real udenfor banen, og må det forblive sådan i evige tider.
- 9eren
- Gæst
-
Lidt et bet med hans ankel, men tænker stadig han er en god fodboldspiller og har det Kroos touch vi mangler. Og så bare for at stikke lidt til vores venner fra Katalonien. Det bliver vidst desværre aldrig godt mellem Frankie og Barca igen.
Men ja, jeg drømmer nok desværre bare.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- 9eren
- Gæst
-