Om Vores Rivaler IX

1 år 5 måneder siden #15505 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg håber Florentino Perez bliver 200 år gammel. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Mas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #15506 af doven
Besvaret af doven på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás post=181327 skrev: ​Hvor er det vildt .. Altså - Som i helt uhørt.

Så, hvis jeg forstår det rigtigt - De har solgt VIP-boxene, men har ikke kunnet bevise at de havde det på plads før d. 1/1. Det er selvfølgelig ikke en ekstraordinær situation, at de ikke har gjort tingene til tiden. Og nu vil de gå i retten med det .. 

Stakkels Olmo. At tage tilbage til barndomsklubben, for at finde ud af at den er drevet af amatører.
Krisen er på fuldt blus i Barcelona - Fra banen til ledelsesgangene. Det der startede så godt på sæsonen, for holdet og også Olmo personligt, er godt nok forduftet på et øjeblik. 

Det er pudsigt nok siden deres sejr på Bernabeu. Det skal de nok finde en måde at vende til at det hele er et komplot fra det spanske kongerige. 
Selv i det her pinlige forløb, har jeg set Barca-fans skyde skylden alle andre steder hen ind på Laporta. Det skal dog nævnes at det er de skøre få, og ikke den generelle tilgang. 

For lige at få det hele med, så var ​salget af VIP-logerne på plads og de havde indsendt alle dokumenterne før deadlinen, men for at godkende handlen havde La Liga angivenligt bedt om dokumentation for at Barcelona har modtaget pengene fra handlen, hvilket de så ikke kunne nå at gøre til tiden.
Det er normalt heller ikke nødvendigt at skulle bevise det, men La Liga har sandsynligvis krævet det alligevel fordi Barcelona stadig ikke har modtaget alle pengene i forbindelse med salget af Barça Studios, som de ellers havde budgetteret for at få deres salary cap hævet i sidste sæson. Så det er altså en er Laportas utallige lappeløsninger der nu kommer tilbage og bider dem i røven.
Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved doven.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Mas

1 år 5 måneder siden #15507 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Messi-æraen under Bartomeu var jo også en ting helt for sig.
Jeg mindes at han fik en forlængelse hvert år fra 2013-2017. Hver gang med en meget klækkelig lønforhøjelse. Det var helt gak. 

Laporta nosser bestemt rundt i det, men problemet opstod længe før hans tilbagekomst. Også inden Neymar-salget.

Med Messi kunne man jo nærmest forsvare at give ham hvad som helst. Pique, Busquets, Suarez, Neymar osv.´s høje lønninger kunne jo også sagtens forsvares.
Problemet opstod ved flop-indkøb som Griezmann, Coutinho, Dembele osv.
Og i endnu højere grad de vilde lønninger de gav til spillere der ikke var mere end middelmådige da de blev hentet; Semedo, Umtiti, Lenglet, Digne, Gomes, Pjanic, Turan, Malcom osv. Uden at kunne stå på mål for dem alle sammen, er mit klare indtryk at alle i perioden fik kontrakter der var meget mere værd en hvad spillerne havde bevist inden signaturen blev sat. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 år 5 måneder siden #15508 af NadaMás

doven post=181333 skrev:

NadaMás post=181327 skrev: ​Hvor er det vildt .. Altså - Som i helt uhørt.

Så, hvis jeg forstår det rigtigt - De har solgt VIP-boxene, men har ikke kunnet bevise at de havde det på plads før d. 1/1. Det er selvfølgelig ikke en ekstraordinær situation, at de ikke har gjort tingene til tiden. Og nu vil de gå i retten med det .. 

Stakkels Olmo. At tage tilbage til barndomsklubben, for at finde ud af at den er drevet af amatører.
Krisen er på fuldt blus i Barcelona - Fra banen til ledelsesgangene. Det der startede så godt på sæsonen, for holdet og også Olmo personligt, er godt nok forduftet på et øjeblik. 

Det er pudsigt nok siden deres sejr på Bernabeu. Det skal de nok finde en måde at vende til at det hele er et komplot fra det spanske kongerige. 
Selv i det her pinlige forløb, har jeg set Barca-fans skyde skylden alle andre steder hen ind på Laporta. Det skal dog nævnes at det er de skøre få, og ikke den generelle tilgang. 

For lige at få det hele med, så var ​salget af VIP-logerne på plads og indsendt alle dokumenterne før deadlinen, men for at godkende handlen har La Liga angivenligt bedt om dokumentation for at Barcelona har modtaget pengene fra handlen, hvilket de så ikke kunne nå at gøre til tiden. Det er normalt heller ikke nødvendigt at skulle bevise det, men La Liga har sandsynligvis krævet det fordi Barcelona stadig ikke har modtaget alle pengene i forbindelse med salget af Barça Studios, som de ellers havde budgetteret for at få deres salary cap hævet i sidste sæson. Så det er altså en er Laportas utallige lappeløsninger der nu kommer tilbage og bider dem i røven.

​Ah okay - Tak for svar!

1 år 5 måneder siden #15509 af Mas
Besvaret af Mas på emne Om Vores Rivaler IX
Yes hvor er det fedt, at Fc Barcelona endelig får lov at smage nogle konsekvenser for deres kreative bogføring!

Nu håber jeg bare Dani Olmo gør det rigtige og skifter til en anden klub i stedet for at skulle sidde på bænken i et halvt år!
Men mon ikke han bliver og venter, som en artig dreng. Det er trods alt hans egen favoritklub han ødelægger økonomisk ved at skifte.

Please vær kold Dani Olmo og skift væk! 
Fc Barcelona har fortjent den her skæbne! 
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, El Siete, JesperThomsen

1 år 5 måneder siden #15510 af NadaMás
​Det sjove er vel næsten kun lige begyndt.
Nu kommer sagen i retten, og uanset udfaldet, bliver det Real Madrids skyld!

Hvis Barcelona får medhold, blev de ikke registreret fordi Real Madrid styrer La Liga og RFEF.
Hvis Barcelona ikke får medhold, er det fordi at Real Madrid styrer de spanske domstole. 

Jamen dog, hvad skal man dog stille op med al den magt. 

Spøg til side - Det ville være en historie af dimensioner hvis han skifter. Det tror jeg dog ikke et sekund på at han gør.
Men at de ikke engang kan udlåne ham, da de ikke er i besiddelse af hans registrering .. Amen det er jo helt ude i hampen.
Hvis beslutningen står ved magt, må han vælge at sidde på tribunen i 6 måneder, både for klub og land, træne med og hæve sin løn.
Hvis han skifter, kan han spille for klub og land, og får ovenikøbet nok en hæftig sign-on fee samt en klækkelig lønforhøjelse. 
Tror som sagt kun på første, og han får jo måske næsten en kultfigur-lignende status blandt klub og fans efterfølgende. 

Havde Barca bare beholdt Gündogan, men næh nej, han var ikke spændende længere. Måske fordi han som Xavi havde en tendens til at sige tingene som de var? Ikke at det var Xavis generelle ´trait´, men den ene gang han gjorde var nok. Gündogan fik jo fingrene i klemme men sine udtalelser efter hhv. 1-2-nederlaget til Madrid, samt 1-4-nederlaget til PSG.

Såfremt beslutningen står ved magt hos domstolen(e), kan vi trods alt glæde os over en svækket modstander. 5 point foran, og deres trup er lige blevet noget tyndere - Omend de stadig har dybden til at undvære Olmo og Victor. Mervidere kan man forestille sig, at polemikken udenfor banen om ikke andet lige påvirker holdet, i kampe hvor de i forvejen har det svært. Det er selvfølgelig kun gætværk. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 år 5 måneder siden #15511 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás post=181339 skrev: ​Det sjove er vel næsten kun lige begyndt.
Nu kommer sagen i retten, og uanset udfaldet, bliver det Real Madrids skyld!

Hvis Barcelona får medhold, blev de ikke registreret fordi Real Madrid styrer La Liga og RFEF.
Hvis Barcelona ikke får medhold, er det fordi at Real Madrid styrer de spanske domstole. 

Jamen dog, hvad skal man dog stille op med al den magt. 

Spøg til side - Det ville være en historie af dimensioner hvis han skifter. Det tror jeg dog ikke et sekund på at han gør.
Men at de ikke engang kan udlåne ham, da de ikke er i besiddelse af hans registrering .. Amen det er jo helt ude i hampen.
Hvis beslutningen står ved magt, må han vælge at sidde på tribunen i 6 måneder, både for klub og land, træne med og hæve sin løn.
Hvis han skifter, kan han spille for klub og land, og får ovenikøbet nok en hæftig sign-on fee samt en klækkelig lønforhøjelse. 
Tror som sagt kun på første, og han får jo måske næsten en kultfigur-lignende status blandt klub og fans efterfølgende. 

Havde Barca bare beholdt Gündogan, men næh nej, han var ikke spændende længere. Måske fordi han som Xavi havde en tendens til at sige tingene som de var? Ikke at det var Xavis generelle ´trait´, men den ene gang han gjorde var nok. Gündogan fik jo fingrene i klemme men sine udtalelser efter hhv. 1-2-nederlaget til Madrid, samt 1-4-nederlaget til PSG.

Såfremt beslutningen står ved magt hos domstolen(e), kan vi trods alt glæde os over en svækket modstander. 5 point foran, og deres trup er lige blevet noget tyndere - Omend de stadig har dybden til at undvære Olmo og Victor. Mervidere kan man forestille sig, at polemikken udenfor banen om ikke andet lige påvirker holdet, i kampe hvor de i forvejen har det svært. Det er selvfølgelig kun gætværk. 

​PLUS han får løn fra Barcelona der skal betale hans løn kontrakten ud (så vidt jeg har forstået). Det er jo en Saudi Arabisk løn i europa. Gør det Olmo!

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #15512 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Fun fact, da jeg spillede i spansk fodbold, den laveste række i Madrid, der havde jeg også registrerings issues. Først var det mit lægecheck og dernæst mit billede der manglede. Vi fik ordnet det på aller sidste dag inden vinduede lukkede. Så jeg kender godt de udfordringer Olmo sidder med Lol

1 år 5 måneder siden #15513 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Det er skørt at se United spille og se Leny Yoro sidde på bænken så ofte. 

Forstår stadig ikke at han i sommers valgte en “synkende skude” frem for konge klubben. 

Måske dårligt agent arbejde?

1 år 5 måneder siden #15514 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=181359 skrev: Det er skørt at se United spille og se Leny Yoro sidde på bænken så ofte. 

Forstår stadig ikke at han i sommers valgte en “synkende skude” frem for konge klubben. 

Måske dårligt agent arbejde?

​Kongen af memes, Maguire er ihvertfald begyndt at træde i karakter. Ofte er det træneren der skal udskiftes hvorefter at både spillet og spillerne ændrer sig til det positive.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #15515 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor er det synd for ham han ikke score der. Men helt ærligt som neutral fodboldfan i denne kamp, så var det fandme en flot kamp Man u spillede. Et Real Madrid i topform kan sagtens vinde over det pool hold

1 år 5 måneder siden #15516 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX
​Nu kunne jeg forstå på kommentatorerne, at vi skulle være sat i forbindelse med Diogo Dalot. Det er ikke mange united kampe jeg ser, men ud fra den brag af en kamp han spiller i dag virker han da som en oplagt kandidat. Det kan være der er andre herinde på forum, der kan udtale sig mere om, hvorvidt han ville være et godt fit for kongeklubben eller ej. En fordel ved ham er, at han også kan dække begge back-positionerne uden at falde i niveau, samt at det også er ved at være noget tid siden der har været noget portugisisk islæt på holdet. 

Leveret af Kunena Forum