Om Vores Rivaler IX
Jeg har hele tiden været i tvivl om, hvad der var op og ned, da problemet er clickbait-nyheder, hvor vi ikke har en chance for at verificere informationer, og mange mennesker alligevel drager konklusioner på sagen uden at være sikre på informationernes ægtehed.
Men selv hvis Barca får medhold og lykkedes med at indskrive Olmo, så vil det fortsat underminere Laporta og i særdeleshed Barcas image: Laporta har forsøgt, at spinne klubben som økonomisk sundt ved at sælge idéen om at de kunne købe stjernespiller som Nico, og fyre Xavi for bramfrie udtalelser om økonomi. Og nu brister illusionen foran alle andre med et komisk oplæg jævnfør Olmos situation. 😂😂
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Al-Andaluzz
-
- Senior bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
det er kun TAD de kan gå til nuAl-Andaluzz post=181319 skrev: Man kan ikke andet end være underholdt. Den klub er jo næsten i opløsning.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men det er jeg. I Guder, hvor er jeg skadefro.
FRYD!!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
TAD.....altså som i Tribunal Administrativo del Deporte......altså en underafdeling i det spanske sportsministerium.....altså under den spanske regering.......altså klubben som altid beskylder Real Madrid for at modtage støtte fra regeringen,vil nu selv bede om støtte fra regeringen.....kan man egentlig få pop corn- forgiftning?9eren post=181320 skrev:
det er kun TAD de kan gå til nuAl-Andaluzz post=181319 skrev: Man kan ikke andet end være underholdt. Den klub er jo næsten i opløsning.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Hvis de nu spørger Peter Lim, så kan det være at han vil spytte lidt penge i projektet 🤣9eren post=181324 skrev: Jeg har stået foran spejlet og grint (evil laugh) jeg kan ikke tro de vinder sagen med TAD. De kommer til at tabe op til 200 millioner euro hvis Olmo kræver alle pengene fra sin kontrakt plus spilleren hvis han rykker klub.
Så, hvis jeg forstår det rigtigt - De har solgt VIP-boxene, men har ikke kunnet bevise at de havde det på plads før d. 1/1. Det er selvfølgelig ikke en ekstraordinær situation, at de ikke har gjort tingene til tiden. Og nu vil de gå i retten med det ..
Stakkels Olmo. At tage tilbage til barndomsklubben, for at finde ud af at den er drevet af amatører.
Krisen er på fuldt blus i Barcelona - Fra banen til ledelsesgangene. Det der startede så godt på sæsonen, for holdet og også Olmo personligt, er godt nok forduftet på et øjeblik.
Det er pudsigt nok siden deres sejr på Bernabeu. Det skal de nok finde en måde at vende til at det hele er et komplot fra det spanske kongerige.
Selv i det her pinlige forløb, har jeg set Barca-fans skyde skylden alle andre steder hen ind på Laporta. Det skal dog nævnes at det er de skøre få, og ikke den generelle tilgang.
- 9eren
- Gæst
-
NadaMás post=181328 skrev: Tror sgu de ville være bedre stillet ved at Martin Malm tog sig af budgetterne...
laporta er Danmarks svar på Stein Bagger.
Jeg synes også at spillerne har et ansvar og her kigger jeg på de tidligere spillere som Lionel Messi, der på intet tidspunkt har sagt nej til kæmpe lønnen for at hjælpe sin klub. Barcelona har bare sat sig i gæld for at kunne have Messi i klubben og nu er han blevet deres nemisis. Stadion projektet har alle dage været enormt kritisk. Mon ikke det nok skal blive færdigt en dag. Så længe det her vare jo bedre
- 9eren
- Gæst
-