Om Vores Rivaler IX
Men den situation han var i krævede jo også meget kølighed for en 18-årig. Dertil havde han nok også en interesse i at Lille (eller var det Nice) fik en god pose penge.
Man kan som sådan ikke klandrer ham. Real prøvede på sin måde, og PSG og Liverpool afholdte sig grundet Yoro ville til Real - Men så lavede United en aggressiv og effektiv handling. Monstrøs pris de gav for en 18-årig med et år tilbage. Det skulle Real selvfølgelig ikke matche.
Tror da stadig at han hellere ville være i Real. Eneste argument for United skulle være hvis han var fan, o/e han gerne ville spille Premier League.
Pengene talte nok.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Jeg har også selv været stor fortaler for Diogo Dalot. Jeg synes han er spændende og kan bruges på flere plads bagved. Især stærk på teknik, men ikke super hurtigt dog. Jeg tænkte umiddelbart, da Amorim kom til United, så var det løb kørt fordi han vil passe perfekt i det system. Men han har faktisk ikke været særlig god. Det siger måske ikke så meget fordi United bare ikke er særlig gode, men man må forventet noget mere af ham i det system, under Amorim, som han kender og givetvist én blandt en håndhuld Amorim har gjort til sin kerne både på og uden for banen som kommunikator.Madrid777 post=181362 skrev: Nu kunne jeg forstå på kommentatorerne, at vi skulle være sat i forbindelse med Diogo Dalot. Det er ikke mange united kampe jeg ser, men ud fra den brag af en kamp han spiller i dag virker han da som en oplagt kandidat. Det kan være der er andre herinde på forum, der kan udtale sig mere om, hvorvidt han ville være et godt fit for kongeklubben eller ej. En fordel ved ham er, at han også kan dække begge back-positionerne uden at falde i niveau, samt at det også er ved at være noget tid siden der har været noget portugisisk islæt på holdet.
Jeg tror, jeg har haft for store forventninger til Dalot hele generelt. Jeg synes aldrig han brænder banen helt af, men jeg synes han har så mange forudsætninger for at blive god.
Jeg tror min endelig dom om et Dalotkøb til være med tommelfingeren nedad. Jeg tror også United ser ham som en vigtig spiller i deres setup. Så hellere se hvad ham Miguel Gutierez kunne gøre i et comback. De har nogle af de samme facetter i spillet.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg tror han er en spiller der, når han rammer dagen, har niveau til Real Madrid, men alt for ofte, IKKE rammer dagen. Han er for det meste lidt en alibi spiller eller direkte dårlig, synes jeg. Jeg har set en del UTD kampe efterhånden (desværre), og jeg ser ikke noget lys i ham. Dog kan jeg huske, Mourinho udtale engang, at Dalot havde potentiale til at blive noget helt specielt. Men jeg tror ikke han er Real Madrid værdig.Figo-10 post=181376 skrev:
Jeg har også selv været stor fortaler for Diogo Dalot. Jeg synes han er spændende og kan bruges på flere plads bagved. Især stærk på teknik, men ikke super hurtigt dog. Jeg tænkte umiddelbart, da Amorim kom til United, så var det løb kørt fordi han vil passe perfekt i det system. Men han har faktisk ikke været særlig god. Det siger måske ikke så meget fordi United bare ikke er særlig gode, men man må forventet noget mere af ham i det system, under Amorim, som han kender og givetvist én blandt en håndhuld Amorim har gjort til sin kerne både på og uden for banen som kommunikator.Madrid777 post=181362 skrev: Nu kunne jeg forstå på kommentatorerne, at vi skulle være sat i forbindelse med Diogo Dalot. Det er ikke mange united kampe jeg ser, men ud fra den brag af en kamp han spiller i dag virker han da som en oplagt kandidat. Det kan være der er andre herinde på forum, der kan udtale sig mere om, hvorvidt han ville være et godt fit for kongeklubben eller ej. En fordel ved ham er, at han også kan dække begge back-positionerne uden at falde i niveau, samt at det også er ved at være noget tid siden der har været noget portugisisk islæt på holdet.
Jeg tror, jeg har haft for store forventninger til Dalot hele generelt. Jeg synes aldrig han brænder banen helt af, men jeg synes han har så mange forudsætninger for at blive god.
Jeg tror min endelig dom om et Dalotkøb til være med tommelfingeren nedad. Jeg tror også United ser ham som en vigtig spiller i deres setup. Så hellere se hvad ham Miguel Gutierez kunne gøre i et comback. De har nogle af de samme facetter i spillet.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Der blev råbt bøsse neger og luder abe. Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke længere. Er folk ikke blevet klogere?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Trist... Nu skal Spanien og ffp vise at de slår hårdt ned på racisme.9eren post=181381 skrev: Valencias fans kom med racistiske tilråb mod Vini Jr af grov karakter. Der er ikke handlet på det endnu.
Der blev råbt bøsse neger og luder abe. Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke længere. Er folk ikke blevet klogere?
Vini er en provokatør, men INTET berettiger racisme.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-
Ja det er ret sjovt, hvor meget der bliver holdt hånd over den klub. Det er jo ikke det klubben og dets fans føler!
Navnet er Albert Soler, personen der sidder der i CDS er tidligere bestyrelsesmedlem i FCB
Soler er også ham der har ændret loven for at Barcelona kunne gå fri i Negreira sagen.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-