Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
På den baggrund kunne man godt give dem en begmand eller fastholde deres beslutning.
Når det så er sagt, er det så ikke fint for alle, at Olmo og Victor får deres licens? Personligt er jeg pænt ligeglad. Olmo har været fin i perioder, men vil han overhovdet starte inde på søndag? Det tror jeg ikke. LaLiga som produkt har jo heller ikke interesse i, at han ikke spiller. Ej heller spansk fodbold herunder det spanske landshold.
Jeg synes sgu det fint. Og fint at Barca er blevet trukket igennem det her shitshow for at få den.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Elsker de er i krise og de fylder så meget i aviserne osv. Dejligt.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg ville også elske det, hvis det på fodboldbanen var helt tydeligt, at de er i krise, men det er det bare ikke. De vandt stadig 0-4 over os sidste gang, så selvom de uden for banen er et cirkus, så kan vi ikke bruge det til ret meget, medmindre vi tager os sammen og ydmyger dem på banen. Det savner jeg virkelig at vi gør. Jeg ved godt at vi de sidste par sæsoner har haft en enkelt eller to store sejre over dem, men de ydmygelser de har gjort på os de sidste 20år, de ligger alligevel dybere i hukommelsen. 5-0, 6-2, kampen hvor Ronaldinho scorede hattrick. Endte den 3-0? Det var ihvertfald ikke et sjovt minde at have.asp3200 post=181513 skrev: Vildt nok at Barcelonas anfører Raphinha melder ud på pressemøde at han selv ville lige tænke to gange om at skifte til Barcelona, lidt af et statement til andre fremtidige spillere:)
Ved ikke om jeg er lidt ude på et sidespor lige nu, men jeg synes bare, de sidste par år, har der været mange skriverier om, hvor stort et cirkus Barca, men selv da de var længst nede, formåede de stadig at vinde over os, 4-1 mener jeg det var, hvor Aubamayang scorede. Vi skal sgu ødelægge dem!
Jeg savner Pepe :(
Helt enig, Barca kan af en eller anden grund altid sætte et hold op der kan save os over med +3 mål. Totalt skørt, især i den her tid, hvor vi er og skal være bedre. Og det til trods for vi har statistikken med os de senste år, men sådan en 4-0'er glemmer man ikke. De virker bare mere sulte mod os end vi gør. Vi er måske stadig de kloge, for vi løber med pokalerne, men det vil klæde drengene af give dem en ordenligt røvful.Madridista02 post=181514 skrev:
Jeg ville også elske det, hvis det på fodboldbanen var helt tydeligt, at de er i krise, men det er det bare ikke. De vandt stadig 0-4 over os sidste gang, så selvom de uden for banen er et cirkus, så kan vi ikke bruge det til ret meget, medmindre vi tager os sammen og ydmyger dem på banen. Det savner jeg virkelig at vi gør. Jeg ved godt at vi de sidste par sæsoner har haft en enkelt eller to store sejre over dem, men de ydmygelser de har gjort på os de sidste 20år, de ligger alligevel dybere i hukommelsen. 5-0, 6-2, kampen hvor Ronaldinho scorede hattrick. Endte den 3-0? Det var ihvertfald ikke et sjovt minde at have.asp3200 post=181513 skrev: Vildt nok at Barcelonas anfører Raphinha melder ud på pressemøde at han selv ville lige tænke to gange om at skifte til Barcelona, lidt af et statement til andre fremtidige spillere:)
Ved ikke om jeg er lidt ude på et sidespor lige nu, men jeg synes bare, de sidste par år, har der været mange skriverier om, hvor stort et cirkus Barca, men selv da de var længst nede, formåede de stadig at vinde over os, 4-1 mener jeg det var, hvor Aubamayang scorede. Vi skal sgu ødelægge dem!
Jeg tror desværre ikke det sker og kampen på søndag er helt 50/50.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
- 9eren
- Gæst
-
0-4 sejeren er det vi kalder et øjebliks billede i pædagogikkens verden.
Kig fra fugle perspektivet på tingene og se hvor vild en klub vi har lige nu. La Cantera, spillere ude i verden på tilbagekøbs klausul. De 3 bedste spillere i verden offensivt. Valverdes hammer skud og Rüdiger der kan give en modstander pis i bukserne og mareridt om natten. Evnen til at hente top spillere gratis og stadig mulighed for at hente dyre spillere. Et top stadion og 9 CL titler mere end den skod korrupte klub fra Catalonien
Det synes jeg nu heller ikke vi gør. Tværtimod synes jeg vi er et stærkere hold på og udenfor banen.9eren post=181520 skrev: Slap nu af med Barcelona og jeres hang til at tro de er bedre end os. Det eneste de har fejret i år er at de har fået Dani Olmo på en fri transfer.
Kig fra fugle perspektivet på tingene og se hvor vild en klub vi har lige nu. La Cantera, spillere ude i verden på tilbagekøbs klausul. De 3 bedste spillere i verden offensivt. Valverdes hammer skud og Rüdiger der kan give en modstander pis i bukserne og mareridt om natten. Evnen til at hente top spillere gratis og stadig mulighed for at hente dyre spillere. Et top stadion og 9 CL titler mere end den skod korrupte klub fra Catalonien
Problemet for mig er såmænd bare, at de kommer med en anden sult mod netop os. Hvor ville jeg da ønske vi havde den gnist Fermin, radiobilen osv. har når de møder os.
Det gør dem ikke til en bedre klub. Og det har intet med et helikopterperspektiv at gøre.
Den der har evnen, har pligten. Og Real Madrid skal kunne give igen på et 0-4 nederlag. Øjebliksbillede eller ej.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Vi er bedre end dem de seneste år og vi har flere titler, men jeg henviser til indbyrdes kampe, hvor jeg savner at save dem over. Som Figo skriver, så er vi bedre end dem de her år, men det er også forventeligt. Vi SKAL være bedre end Barca pt. Vi har styr på hele butikken, det har de ikke. Derfor er det ærgerligt at vi ikke også saver dem over så de for alvor bliver ydmyget. Pt. Er det kun uden for banen at de er til grin.9eren post=181520 skrev: Slap nu af med Barcelona og jeres hang til at tro de er bedre end os. Det eneste de har fejret i år er at de har fået Dani Olmo på en fri transfer.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
La liga vil kæmpe i mod statens beslutning om Olmo.
Det er alarmerende, at vi nu går ind i den del af sæsonen, hvor modstanderne er markant bedre og besidder kantspillere af høj klasse. Det kan komme til at koste os rigtig dyrt og det frygter jeg desværre også det gør. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Jude og Co. oppe foran nok skal få scoret det der skal scores, men når det defensive fundament vakler bliver det bare sværere at vinde titler.
Jeg glæder mig helt vildt meget til i morgen aften og må også sige, at vi er blevet bedre siden oktober måned. Måske er mine bange anelser latterlige, måske ikke? Kom så Real, få nu bare sendt Barca hjem til Spanien med et solidt nederlag i bagagen!