Om Vores Rivaler IX

1 år 6 måneder siden #15529 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=181453 skrev: Sagen er afgjort. Barcelona vandt

Så nu kan Barca registrere Olmo igen uden problemer?
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #15530 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Jeps. Og Pau Victor. De er reddet af politikerne Carlo Soler.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #15531 af 9eren
Kom nu Athletic. I har haft chancerne

1 år 6 måneder siden #15532 af Real HWL

9eren post=181455 skrev: Jeps. Og Pau Victor. De er reddet af politikerne Carlo Soler.

Den her sag giver jo ingen mening. Har La Liga lavet en fejl, syntes det er mærkeligt at sagen så hurtigt er faldet ud til Barcas fordel.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #15533 af 9eren
Nej. Det er en skandale af dimensioner. Det er den type korruption der er i Spanien. Jeg bliver stadig mere og mere overrasket hvor lidt forståelse danskere har til den korruption der er i Spanien. Og der er inter personligt i mod dig når jeg siger det.

1 år 6 måneder siden #15534 af Real HWL

9eren post=181458 skrev: Nej. Det er en skandale af dimensioner. Det er den type korruption der er i Spanien. Jeg bliver stadig mere og mere overrasket hvor lidt forståelse danskere har til den korruption der er i Spanien. Og der er inter personligt i mod dig når jeg siger det.

Jeg er ikke så meget inde i spansk politik. Jeg spøger fordi jeg virkelig gerne vil forstå hvad det er der foregår. Lige nu ævler Barca fans jo om at det er La liga der har lavet en fejl og ændret reglerne så Barca ikke kunne registrere dem selvom man lige havde landet en stor aftale med Nike.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #15535 af 9eren
Jeg tror ikke en pind på det handler om en fejl

1 år 6 måneder siden #15536 af Real HWL
​Nej det kunne jeg heller ikke forstille mig. Men du kender jo Barca fans, det er jo alle andres skyld. At kigge indad er ikke en mulighed i Katalonien.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #15537 af 9eren
Den er ikke slut endnu. La liga svar tilbage. Sagen skal nok give flere nyheder
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved 9eren.

1 år 6 måneder siden #15538 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Der går historier om at Ronald Arajuo skifter til Juventus. Er dog ikke sikker på om det er leje eller køb. 

Men lige meget hvad, så jeg overrasket. Synes han er en ekstrem dygtig forsvar (når han ikke er skadet). Synes altid Vini har haft det svært i el Clasico, når Barca har puttet Arajuo ud på højrekanten. 

1 år 6 måneder siden #15539 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=181467 skrev: Der går historier om at Ronald Arajuo skifter til Juventus. Er dog ikke sikker på om det er leje eller køb. 

Men lige meget hvad, så jeg overrasket. Synes han er en ekstrem dygtig forsvar (når han ikke er skadet). Synes altid Vini har haft det svært i el Clasico, når Barca har puttet Arajuo ud på højrekanten. 

​han er dygtig fysisk men han spiller tit med hovedet under armen. Han er ekstremt heldig at han ikke har fået mere end ét rødt kort i hans dueller med Vini. 

1 år 6 måneder siden #15540 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
Som jeg har forstået virakken med Olmos registrering, så er det kun midlertidigt indtil den relevante myndighed har undersøgt sagen til bunds. Og det kan tage måneder lyder det. Grundidéen er, at man ikke kan lade spillerens skæbne stå i det uvisse, mens man undersøger sagen. Det forlyder, at nogle klubber er harme over den (positive) særbehandling Barca har fået, og derfor truer de med sagsanlæg.

Endnu mere undren er dog, hvor det stiller Barca og La Ligas stilling, hvis Olmo spiller en hel del kampe i sæsonen og det alligevel viser sig senere, at registreringen ikke var i orden???

Under alle omstændigheder stiller det fortsat Barca i dårligt lys, selv hvis det viser sig, at registreringen var i orden i og med klubbens økonomiske situation er blevet udstillet ufrivilligt. Og alt dette er underminerende for Laportas politiske spin med at økonomien er på rette vej, når det er tydeligt, at de har lånt fremtidens indtægter og har strammet bæltet helt ind.

Bortset fra det, ser jeg ikke noget hos Barca, som jeg ville have i Real Madrid. Måske bortset fra deres talent-arbejde, men hvis det skal være på bekostning af økonomisk krise og nødtvunget brug af talentet, så siger jeg nej tak. Det eneste ting jeg ville bytte med Barca, er deres trøjesponsor, da det ikke er sportswashing for en diktaturstat modsat os, men ellers misunder jeg ikke rivalen på nogen måder.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum