Om Vores Rivaler IX

6 dage 20 timer siden #15553 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Det første mål er jo Mendy der ikke løber korrekt og vores centrale forsvarsspillere der ikke er tæt nok på Lewa. Nummer 2
Mål er ligesåvel det centrale forsvar der er skyld i det, fordi Lewa kan uprovokeret heade den i mål.

Men er det ikke også Mbappe og Vinis skyld at de ikke score på de 100% chancer de har. Du kan jo vitterligt ikke sidde og se en hel kamp og så pege en enkelt spiller ud og blame ham for nederlaget. Vi kunne ha ført 2-0 ved pausen.

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 dage 20 timer siden #15554 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=181536 skrev: Det første mål er jo Mendy der ikke løber korrekt og vores centrale forsvarsspillere der ikke er tæt nok på Lewa. Nummer 2
Mål er ligesåvel det centrale forsvar der er skyld i det, fordi Lewa kan uprovokeret heade den i mål.

Men er det ikke også Mbappe og Vinis skyld at de ikke score på de 100% chancer de har. Du kan jo vitterligt ikke sidde og se en hel kamp og så pege en enkelt spiller ud og blame ham for nederlaget. Vi kunne ha ført 2-0 ved pausen.

Jeg medgiver og kan godt se at mit indlæg lyder meget som om at det hele er Lucas Vazquez skyld. Han spillede en betydelig rolle i nederlaget, og det mener jeg sådan set stadig. 

Jo Vini og Mbappe var også utroligt undervældende i den kamp. Forskellen er dog bare at Lucas V stadigvæk har kæmpe problemer defensivt, som ikke er blevet løst, hvorimod at de andre har fundet melodien og er begyndt at score de mål som skal scores, som der ikke blev scoret dengang. 

6 dage 19 timer siden #15555 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er sikker på at hvis Carlo A havde Carvajal klar, så ville han altid være foran Lucas netop pga de defensive vanskeligheder. Lucas er heller ikke født højre back. Jeg har fulgt både Lucas og Carvajal på Castilla før de fleste overhovedet kendte til spillerne herinde, fordi jeg havde bopæl i Spanien. Lucas var meget offensiv for Castilla og blev aldrig brugt som back. Og man må sige, at hvad Lucas ikke kan i forsvaret så kan han noget helt sindsygt fremad banen. Vi må tage det sure med det søde omkring Lucas. En ting er sikkert, han har været drøn vigtig i mange år og han er en meget vigtig figur på og uden for banen i Real Madrid.

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

6 dage 18 timer siden #15556 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Synes folk taler Barcelona lidt op, vi har de seneste 5 år og 15 kampe vundet de 10 af dem. Vi vandt bla. 4-1 sidste år i Supercopa-finalen og 4-0 i ligaen, året før. 
Og så er det trods alt en finale, dem plejer vi at tage ret seriøst. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Tyskfugl

6 dage 18 timer siden #15557 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Om Vores Rivaler IX
​Nogle gange forvilder jeg mig ind på et andet forum. Her læste jeg følgende:

"Vinicius er netop blevet idømt to kampe karantæne i ligaen efter et overfald på Valencias målmand forleden og i semifinalen i supercuppen i går mod Mallorca, bragte han sig også i uheldigt fokus med provokationer og usportslig optræden.
Sådan opfører Gavi sig aldrig, men han er altid aggressiv og energisk i sit spil".

Jo, jo.

Overfald?

Gavi er en dejlig dreng (min fortolkning)?

Der er sgu en skribent, som har haft en god dag på kontoret i selvskab med sine kolleger, som sikkert også har glemt hjernen hjemme på natbordet. 

Da vi sagde farvel til Alba, troede jeg ikke, at der var en arvtager - men det var der. Gavi er bare en virkelig træls type at se på. 

Når det så er sagt, så vil det selvfølgelig altid være sådan, at fans af et hold holder af deres egne spillere. F.eks var Ramos en KÆMPE chef hos alle Madrid-fans, men næppe en yndlingsspiller hos de andre klubbers fans. 

Ja, ja vi skal jo have noget at tale om. 

Sidste redigering: 6 dage 17 timer siden ved SeQueda.

6 dage 17 timer siden #15558 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg er nok gevaldigt i minoriteten herinde med min holdning her, men jeg har faktisk ikke det store problem med Gavi. Jeg synes overhovedet ikke at han når Jordi Alba f.eks. til sokkeholderne i forhold til at være irriterende. Gavi er aggresiv, og nok også for aggresiv ind imellem, i sin spillestil, men jeg synes ofte at ligeså vel som han kan dele ud, så kan han også godt tage imod, uden det helt store palaver som der ofte var med nogle af Barcelonas tidligere spillere når de blev gået lidt hårdt til.

Han har selvfølgelig sine bataljer med Vinicius, men det har alle modstandere jo efterhånden, fordi Vinicius desværre er så nem at bringe ud af fatning, og nu er det blevet en decideret gameplan at få ham op i det røde felt. Den del kunne jeg naturligvis godt undvære hos Gavi, men omvendt giver det jo også mening at irritere Vinicius, hvis jeg nu tager min Real Madrid hat af.

DC19

6 dage 17 timer siden #15559 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Om Vores Rivaler IX
​Ja, Alba var i sin egen liga.

Jeg er enig i, at Gavi trods alt ikke skaber sig som Alba gjorde (konstant), men fan bliver jeg aldrig. :-D

Edit: jeg er også ved at være pænt træt af Vinis attitude. Håber, at nogen i klubben arbejder hårdt på at forbedre hans adfærd. 
Sidste redigering: 6 dage 16 timer siden ved SeQueda.

6 dage 14 timer siden #15560 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX
Walker forlader City. Skal vi have ham i 6 mdr og så kan han tage til Saudi når TTA kommer.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.

6 dage 14 timer siden #15561 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Det jeg synes er mest irriterende ved Gavi er hans dommertække. Det var helt vildt, hvor meget han slap væk med. Jeg ved ikke om det er fordi han stadig ligner en en sød lille dreng. Men jeg kan huske vi sad og diskuterede det herinde og fandt nogle ret vilde statistikker frem i forhold til, hvor mange frispark han begik (han var top3 i ligaen) og samtidig næsten ingen gule kort fik. Og det jo ikke hans skyld, men det blev bare belastende at se ham tonse ind i folk gang på gang på gang uden dommeren straffede det. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, SeQueda

6 dage 13 timer siden #15562 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX

Figo-10 post=181544 skrev: Walker forlader City. Skal vi have ham i 6 mdr og så kan han tage til Saudi når TTA kommer.

​Den gode Kyle har set, at højreback-pladsen er RIGTIG billigt til salg for tiden i Real Madrid. Han har nok indset, at City ikke vinder CL i år, og kigger derfor kongeklubbens vej ;) Han skal da være mere end velkommen til at bruge en 6 måneders tid i Madrid, hvis han hurtigt kan rejse sig fra det moderate formdyk han gennemlever lige nu. Eller også tager han til Saudi med en fed hyre, spiller to sæsoner og lader sig derefter fodboldpensionere, hvilket nok er det mest sandsynlige udfald i den her sag. 
Sidste redigering: 6 dage 13 timer siden ved Madrid777.

6 dage 12 timer siden #15563 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
​Valencia lukkede igen et mål ind i sidste minut til aften og fik derfor kun et point. Dejligt. 

Deres unge spanske midterforsvar, Christhian Mosquera er virkelig en spændende spiller. 

Hvis Valencia skulle ende med at rykke ned til sommer, så kunne han måske købes for 15mio euro. Han har kontrakt udløb sommeren 2026

6 dage 11 timer siden #15564 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=181545 skrev: Det jeg synes er mest irriterende ved Gavi er hans dommertække. Det var helt vildt, hvor meget han slap væk med. Jeg ved ikke om det er fordi han stadig ligner en en sød lille dreng. Men jeg kan huske vi sad og diskuterede det herinde og fandt nogle ret vilde statistikker frem i forhold til, hvor mange frispark han begik (han var top3 i ligaen) og samtidig næsten ingen gule kort fik. Og det jo ikke hans skyld, men det blev bare belastende at se ham tonse ind i folk gang på gang på gang uden dommeren straffede det. 

​Enig. Men den tække har han ikke mere som jeg ser det. Jeg har ikke er problem med Gavi, han er meget passioneret og giver alt for trøjen i hver kamp han spiller, ja han er pisse provokerende og spiller til grænsen, men når han får de gule kort han skal have, så ser jeg ikke et problem. 

Da han lige kom frem var det dog helt vanvittigt absurd hvad han kunne slippe afsted med. 

Leveret af Kunena Forum