Om Vores Rivaler IX
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
De starter tidligt med at købe ind, de tyske klubber.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Ousmane Dembélé til Dortmund.
De starter tidligt med at købe ind, de tyske klubber.
Gid vi også gjorde det... men altså... Perez tænker jo nok, at hans næste galactico-offer bliver den spiller, der pludselig slår igennem til EM! :/
Orker ikke flere problemer med faxmaskiner og lignende på sidstedagen! Som verdens mest værdifulde klub med så stor historie, bør det vel være muligt at lukke handler tidligt med spillere, der bare gerne vil spille i den hvide trøje end at gå i flere måneder og forhandle???
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
I eftermiddages er en Real Madrid fanklub i Bagdhad blevet angribet af IS, eller Daesh som de nærmere bør kaldes.
16 mennesker er omkommet og 20 er skadet. Mine tanker er med deres pårørende, og må de afdøde hvile i fred.
Daesh er nogle putas der lever på lånt tid, frihed og demokrati rules.
Offical announcement:
www.realmadrid.com/en/news/2016/05/official-announcement
NadaMás skrev: Hader at ødelægge alles fredag aften.. Vidste ikke hvor jeg skulle skrive det, men "om vores rivaler" virkede passende.
I eftermiddages er en Real Madrid fanklub i Bagdhad blevet angribet af IS, eller Daesh som de nærmere bør kaldes.
16 mennesker er omkommet og 20 er skadet. Mine tanker er med deres pårørende, og må de afdøde hvile i fred.
Daesh er nogle putas der lever på lånt tid, frihed og demokrati rules.
Offical announcement:
www.realmadrid.com/en/news/2016/05/official-announcement
Forfærdeligt. Uden tvivl. Synes denne smukke scene fra filmen Timbuktu sætter det hele meget fint i perspektiv.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Er der nogen som reelt tror på, at Barca snubler i dag? Jeg er selv maksimalt skeptisk og forventer at Barcelona - desværre - har klassen og er begivenheden moden til at spille 3 sikre point hjem.
De seneste møder mellem holdene:
VAMOS GRANADA!!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Mathiaska skrev: For at snakke om noget andet end gårsdagens tragiske begivenheder.
Er der nogen som reelt tror på, at Barca snubler i dag? Jeg er selv maksimalt skeptisk og forventer at Barcelona - desværre - har klassen og er begivenheden moden til at spille 3 sikre point hjem.
VAMOS GRANADA!!
Jeg tror på det, selvom jeg ikke tror på det - sådan kan det vel bedst siges...
Sker det, så er jeg ham den sindssyge mand, der løber nøgen ned af gaderne på strøget i aften
Kom så Granada!!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- rene
- Gæst
-
ChrillRM14 skrev:
Mathiaska skrev: For at snakke om noget andet end gårsdagens tragiske begivenheder.
VAMOS GRANADA!!
Sker det, så er jeg ham den sindssyge mand, der løber nøgen ned af gaderne på strøget i aften
Kom så Granada!!
I mit hjerte tor jeg på det, men i min hjerne siger den at Barcelona løber med guldet igen, desværre.
Granada har bare ikke klassen til at slå dem, suarez og messi æder dem i dag, havde det været et stærkere hold de mødte, så troede jeg mere på det.
Men selvom vi taber mesterskabet i aften, så kan vi godt være stolte over vores liga sæson og det giver i hvertfald mig forhåbninger, frem mod næste sæson, hvor vi endelig igen kan tage mesterskabet, hvis vi holder på Zidane, da han er igang med noget spændende, som bare skal have tid.
Hala Madrid!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Tror iøvrigt på 5-6 måls nederlag til Granada - som allerede har sikret overlevelse i ligaen.
Har kun fokus på lørdagen om 2 uger.
- Zizou1981
- Gæst
-
rene skrev:
ChrillRM14 skrev:
VAMOS GRANADA!!
Kom så Granada!!
I mit hjerte tor jeg på det, men i min hjerne siger den at Barcelona løber med guldet igen, desværre.
Granada har bare ikke klassen til at slå dem, suarez og messi æder dem i dag, havde det været et stærkere hold de mødte, så troede jeg mere på det.
Men selvom vi taber mesterskabet i aften, så kan vi godt være stolte over vores liga sæson og det giver i hvertfald mig forhåbninger, frem mod næste sæson, hvor vi endelig igen kan tage mesterskabet, hvis vi holder på Zidane, da han er igang med noget spændende, som bare skal have tid.
Hala Madrid!
Jeg er på ingen måde stolt af vores liga sæson uanset udfaldet af aftenens kampe. Vi kan maksimalt hente 90 point og det historisk set for lidt til at kunne vinde ligaen set over de seneste 6-8 år. Havde Barcelona ikke fået deres April melt down havde vi intet haft at spille for de sidste 3-4 runder og alle havde snakket om endnu en skuffende liga sæson. En godkendt La liga sæson for et hold som vores er minimum 95 point.
- Raúl 7
- Gæst
-