Om Vores Rivaler IX

10 år 3 måneder siden #1525 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om Vores Rivaler IX
Må Real Madrid overhovedet handle?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #1526 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

M_linding skrev: Må Real Madrid overhovedet handle?

Ja, transferkarantænen er blevet udskudt hos både os selv og Atletico. Dermed foreligger der stadig mulighed for, at den bliver en realitet, men første efter sommerens vindue. Det er vist lidt lignende den situation, Barca også kom i.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

10 år 3 måneder siden #1527 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Bayerns ledelse er på mange måder så forbilledlig - tænk at være nærmest færdig på transfermarkedet d. 10 Maj, inden de andre klubber melder sig ind i kampen og puster priserne op.

Ville noedigt se priserne paa disse spillere efter de var blevet pustet op saa :-D

10 år 2 måneder siden #1528 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

M_linding skrev: Må Real Madrid overhovedet handle?

Ja, transferkarantænen er blevet udskudt hos både os selv og Atletico. Dermed foreligger der stadig mulighed for, at den bliver en realitet, men første efter sommerens vindue. Det er vist lidt lignende den situation, Barca også kom i.

Er det blevet officielt, eller er det bare selve behandlingstiden som vi venter en afgørelse på?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 2 måneder siden #1529 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Ud fra de priser der ellers har floreret ift sánches til United, så virker det vildt billigt!

10 år 2 måneder siden #1530 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Er det ikke snart ved at være tid til at vi får de bedste spillere igen? Bayern ser jeg som de stærkeste lige nu, og det irriterer mig at de skal være så dominerende i i de europæriske kampe. Hvis vi havde mødt dem i semi'en, havde de haft cirka 65% i boldbesiddelse, hvilket er noget værre noget. Heldigvis findes Atletico.

10 år 2 måneder siden #1531 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Er det ikke snart ved at være tid til at vi får de bedste spillere igen? Bayern ser jeg som de stærkeste lige nu, og det irriterer mig at de skal være så dominerende i i de europæriske kampe. Hvis vi havde mødt dem i semi'en, havde de haft cirka 65% i boldbesiddelse, hvilket er noget værre noget. Heldigvis findes Atletico.

Hold da op jeg er glad for du ikke står for reals indkøbs politik - hvor er det lige at du mener vi er så langt fra at have den absolutte top? Man kan lidt håbe at Martinez er blevet til overs i Bayern og kunne have lyst til at spille def. mid hos real, men ellers så er der ikke mange pladser hvor vi ikke besidder en top 5 og de fleste top 3 og enkelte steder de bedste. Også taget den måde Zidane gerne vil spille på, så har vi ikke mange i start 11'eren som ikke i den absolutte top.

Jeg er drøn hamrende ligeglad med boldbesiddelse, det handler om flot og effektivt fodbold og det har Bayern ikke kunne i de 2 vigtigste kampe og så er jeg ligeglad med boldbesiddelsen. Jeg håber personligt på en venstre back, og hvis man ikke stoler nok på monrayal til at han kan rotere med benz en ny angriber og på leje med ham. Og så backup til 6'eren tak, gerne end med mere kvalitet end Casamiro selvom jeg egentlig synes bliver bedre og bedre for hver kamp.

Måske enten James eller Isco skal videre og vi skal have en ny backup også, kan jeg ikke helt vurdere.

10 år 2 måneder siden #1532 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Gåser skrev: Ud fra de priser der ellers har floreret ift sánches til United, så virker det vildt billigt!

Han kan stige til 80 millioner €, så helt billig er den 18-årige spiller ikke.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 2 måneder siden #1533 af Fondo_Sur
@MathiasP

Det har aldrig været planen, at vi har skullet forsvare os frem til resultater. Resultaterne er et udtryk for et flot flot arbejde fra Zidane og spillerne, som har vist sammenhold med fansene i en uperfekt sæson med mange skader.

Jeg baserer mest mit indlæg ud fra kampene mod City. Dem havde Bayern tromlet over. Jeg synes i øvrigt de har været uheldige i år, og ikke bare har dræbt sig selv ved at spille dværgefodbold.

Men ja: Jeg synes efterhånden, at skælvet til et hold som Bayern er blevet for markant. Når vi har skader spiller vi ikke godt, og der skal bare en skade til Modric til for at ødelægge en hel sæson.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.

10 år 2 måneder siden #1534 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: @MathiasP

Det har aldrig været planen, at vi har skullet forsvare os frem til resultater. Resultaterne er et udtryk for et flot flot arbejde fra Zidane og spillerne, som har vist sammenhold med fansene i en uperfekt sæson med mange skader.

Jeg baserer mest mit indlæg ud fra kampene mod City. Dem havde Bayern tromlet over. Jeg synes i øvrigt de har været uheldige i år, og ikke bare har dræbt sig selv ved at spille dværgefodbold.

Men ja: Jeg synes efterhånden, at skælvet til et hold som Bayern er blevet for markant. Når vi har skader spiller vi ikke godt, og der skal bare en skade til Modric til for at ødelægge en hel sæson.

Men så er det jo ikke fordi vi ikke har gode spillere når start 11'eren er klar, som jeg fornemmede det var det du hentydede til, men nærmere vores bredde der ikke er stærk nok og helt specifikt har det vel været midtbane trioen der har været uerstattelig og ikke hele holdet. De 4 CB vil jeg ikke skifte, Danilo skal have en sæson mere og så mangler vi som sagt en VB. Oppe foran har vi 2 spillere som kommer med lidt noget andet, og stadig sammenligneligt med BBC, og så mangler vi en backup til Benz. Hvor er det du mener at vi skal ud og investere så kraftigt at vi skal "de bedste spillere igen" og hvor Bayern er så langt foran? Jeg vil personligt langt hellere have Cris/Bale end dem i Bayern.

Jeg er enig i din betrækning i forhold til City hvor det aldrig måtte blive så spændende, men altså når modstanderen ikke rammer målet i 90 min. på Bernabeu og vi har flere større chancer som burde give mål så er det altså ikke vores taktik den er noget galt med hvis du spørg mig.

10 år 2 måneder siden #1535 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

Gåser skrev: Ud fra de priser der ellers har floreret ift sánches til United, så virker det vildt billigt!

Han kan stige til 80 millioner €, så helt billig er den 18-årige spiller ikke.

Fy for en skefuld! Læste bare en pris på 35 millioner €. Havde ikke set noget om præstationsbetingede klausuler eller hvad der måtte ligge bag.

Latterlig pris for en spiller, der ikke har præsteret over ret langt tid ift hvad jeg kan læse mig til. Kender intet til ham.

10 år 2 måneder siden #1536 af Fondo_Sur

MatiasP skrev:

Fondo_Sur skrev: @MathiasP

Men så er det jo ikke fordi vi ikke har gode spillere når start 11'eren er klar, som jeg fornemmede det var det du hentydede til, men nærmere vores bredde der ikke er stærk nok og helt specifikt har det vel været midtbane trioen der har været uerstattelig og ikke hele holdet. De 4 CB vil jeg ikke skifte, Danilo skal have en sæson mere og så mangler vi som sagt en VB. Oppe foran har vi 2 spillere som kommer med lidt noget andet, og stadig sammenligneligt med BBC, og så mangler vi en backup til Benz. Hvor er det du mener at vi skal ud og investere så kraftigt at vi skal "de bedste spillere igen" og hvor Bayern er så langt foran? Jeg vil personligt langt hellere have Cris/Bale end dem i Bayern.

Jeg er enig i din betrækning i forhold til City hvor det aldrig måtte blive så spændende, men altså når modstanderen ikke rammer målet i 90 min. på Bernabeu og vi har flere større chancer som burde give mål så er det altså ikke vores taktik den er noget galt med hvis du spørg mig.

Hvis vi vil vinde ligaen skal vi have langt bedre 11', 12' og 13 mand til disposition.

I stedet for James og Jesé skal vi have nogle løbestærke matchvindere. Det er svært at pege på nogen decideret, men tror spillere som Renato (ham den nye fra Bayern), Vidal, Lewan ville gøre Real Madrid anderledes toneangivende.

Enig i at vi har et fantastisk forsvar.

Realistiske indkøb kunne være: En ung VB, Pogba el lign. og en top-angriber til sommer ville umiddelbart gøre vores hold betydeligt mere skarpe.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum