Om Vores Rivaler IX
Bismo skrev:
Mølbat skrev: For tredje sæson i træk ødelægger Guardiola det for sit hold i Champions League-semifinalen. Forkerte dispositioner mod Real Madrid, Barcelona og nu Atlético Madrid (i hvert fald i første kamp). Han vinder ganske vist mesterskabet hver enkelt sæson i Tyskland, men for Bayern er det vel næsten en selvfølge, så man kan vel argumentere for, at han har været lidt af en fiasko hos Bayern.
De spiller super naivt efter det første mål, især når man tænker på, at Atleti kun skulle bruge et enkelt mål.
Husk nu at læse hvad jeg skriver. Som Michael Laudrup også var inde på, så var det en kæmpe fejl at starte med Müller på bænken i det første opgør, og det er jo der, at Guardiola dumper.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mølbat skrev:
Bismo skrev:
Mølbat skrev: For tredje sæson i træk ødelægger Guardiola det for sit hold i Champions League-semifinalen. Forkerte dispositioner mod Real Madrid, Barcelona og nu Atlético Madrid (i hvert fald i første kamp). Han vinder ganske vist mesterskabet hver enkelt sæson i Tyskland, men for Bayern er det vel næsten en selvfølge, så man kan vel argumentere for, at han har været lidt af en fiasko hos Bayern.
De spiller super naivt efter det første mål, især når man tænker på, at Atleti kun skulle bruge et enkelt mål.
Husk nu at læse hvad jeg skriver. Som Michael Laudrup også var inde på, så var det en kæmpe fejl at starte med Müller på bænken i det første opgør, og det er jo der, at Guardiola dumper.
øhhh, jeg er overhovedet ikke uenig.
Bismo skrev:
Mølbat skrev:
Bismo skrev:
øhhh, jeg er overhovedet ikke uenig.
Ups, det er vidst mig, der skal læse, hvad du skriver. Beklager. Jeg så ikke, at du havde skrevet "naivt".
- Raúl 7
- Gæst
-
Pep må indse, at han er en god træner når han har Messi (who isnt) men længere rækker hans evner ikke.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Og det gjorde det i dag.
Ancelotti er den perfekte for Bayern lige nu.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nu skal vi gøre arbejdet færdigt i aften og den 28. maj.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- michaelk94
- Gæst
-
Zyconith skrev: Guardiola dumper for 3. år i streg fordi hans taktiske dispositioner er forudsigelige og naive, han mangler en plan B og hans arrogante højrøvede attitude luller spillerne ind i falsk tro på at de har vundet før de har snøret støvlerne. Dette var et passende punktum for en ligegyldig periode for Bayern med Guardiola som træner.
Kan du ikke fortælle mig lidt om Guardiolas taktik i gårsdagens kamp? Du virker til at vide ret meget om det...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
En træner bør måles på, om han formår at rykke holdet og det kan man bestemt ikke sige om hans tre år i klubben. Mødet med tre spanske hold har resulteret i tre klare nederlag.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Det er måske en stramning, at kalde Guardiola en fiasko i Bayern München, men han har heller ikke været nogen succes.
En træner bør måles på, om han formår at rykke holdet og det kan man bestemt ikke sige om hans tre år i klubben. Mødet med tre spanske hold har resulteret i tre klare nederlag.
Dertil overtog han faktisk et hold, som så ud til at kunne dominere europæisk fodbold i mange år. Jeg husker ihvertfald Bayern som ekstremt frygtindgydende. De kunne det hele under Heynckes - offensivt, defensivt, presspil, kontra. Pep har ødelagt det med søvndyssende tiki-taka, og dette ser jeg lidt som en fiasko :-).
Siempre Madrid skrev: Det er måske en stramning, at kalde Guardiola en fiasko i Bayern München, men han har heller ikke været nogen succes.
Ja intet ekstraordinært over hans tid.
3 ligatitler som var obligatorisk for dem at vinde.
3 CL-semifinaler, som i min optik er en ret stor bedrift men så heller ikke mere i længden.
2 Pokalfinaler
Ingen fiasko men heller ingen legendarisk tid
Åh, hvor jeg dog ønsker at se både Pep og Mou i Manchester i næste sæson.
Tvillinger separeret ved fødslen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también