Om Vores Rivaler IX

• iDoc
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #1513 af iDoc
Besvaret af iDoc på emne Om Vores Rivaler IX

Jaken skrev: www.theguardian.com/football/2016/may/06...a-bayern-munich-mole

Åh, hvor jeg dog ønsker at se både Pep og Mou i Manchester i næste sæson.

Tvillinger separeret ved fødslen.

Jeg vil da gerne tage ham på ordet: Failure! :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #1514 af Friisen
Besvaret af Friisen på emne Om Vores Rivaler IX
Sad lige og lurede lidt på fjæsen... Hvad sker der for at vores rivaliserende danske fanklub fcbarcelona.dk har næsten 10 gange så mange likes, som vores side har... AV siger jeg bare...

Det må vi da kunne hype bedre :)!?

10 år 3 måneder siden #1515 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Friisen skrev: Sad lige og lurede lidt på fjæsen... Hvad sker der for at vores rivaliserende danske fanklub fcbarcelona.dk har næsten 10 gange så mange likes, som vores side har... AV siger jeg bare...

Juntos Podemos.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 3 måneder siden #1516 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX

Friisen skrev: Sad lige og lurede lidt på fjæsen... Hvad sker der for at vores rivaliserende danske fanklub fcbarcelona.dk har næsten 10 gange så mange likes, som vores side har... AV siger jeg bare...

Jeg tror, at det desværre hænger sammen med, at Barcelona har flere fans i Danmark end Real Madrid. Det er i hvert fald mit indtryk.

10 år 3 måneder siden #1517 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Mølbat skrev:

Jeg tror, at det desværre hænger sammen med, at Barcelona har flere fans i Danmark end Real Madrid. Det er i hvert fald mit indtryk.

Pas. Måske.

Jeg valgte selv siden fra i sin tid, fordi debatten (inklusiv opdateringerne) blev barnlig.

10 år 3 måneder siden #1518 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Mølbat skrev:

Sådan ser jeg det også... I min vennekreds er det kun Liverpool, United og Arsenal, der repræsenteres :/ jeg ser desværre også en hel del mennesker med Barcatrøjer på, men det er sjovt nok altid børn under 12 år - jeg tror Messi appellerer til en bestemt målgruppe...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 3 måneder siden #1519 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

Mølbat skrev:

Sådan ser jeg det også... I min vennekreds er det kun Liverpool, United og Arsenal, der repræsenteres :/ jeg ser desværre også en hel del mennesker med Barcatrøjer på, men det er sjovt nok altid børn under 12 år - jeg tror Messi appellerer til en bestemt målgruppe...

Der er desværre også en del fans der følger vinderholdet, og desværre har Barca været umådelig stærke de sidste 10 år kontra Madrid. Så på den front giver det god mening at de "små" er mere Barca end Madrid og det er trods alt dem som vil like siderne på facebook. Hvis nu Madrid dominere de næste 10 år vil man sikkert se det modsatte fortegn er mit bud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, Kimbo

10 år 3 måneder siden #1520 af Siempre Madrid
Bayern München har offentliggjort købet af Renato Sanches, som mange andre klubber også har jagtet. Den 18-årige portugiser koster 35 millioner €.

Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Siempre Madrid.

10 år 3 måneder siden #1521 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Bayern München har offentliggjort købet af Renato Sanches, som mange andre klubber også har jagtet. Den 18-årige portugiser koster 35 millioner €.

Jep og Mats Hummels fra BVB Dortmund oven i.

10 år 3 måneder siden #1522 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Bayerns ledelse er på mange måder så forbilledlig - tænk at være nærmest færdig på transfermarkedet d. 10 Maj, inden de andre klubber melder sig ind i kampen og puster priserne op.

Florentinos strategi med at handle på transfervinduets sidste dag er så rystende tåbelig.

10 år 3 måneder siden #1523 af Siempre Madrid
Bum bum. To hurtige indkøb.

Nå, ingen af dem bliver EM-slutrundens bedste, så de er ikke interessante for Real Madrid alligevel ;-)

10 år 3 måneder siden #1524 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor må det dog være hårdt at være Dortmund-fan, sådan som Bayern ribber dem for deres store stjerner.... Men hvilken strategi! Købe alle modstanderens bedste spillere, så man er sikre på at vinde ligaen :D

Reus til Bayern i 2017 - called it

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum