Om Vores Rivaler IX
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg vil heller ikke bytte vores seneste trofæer for deres( har de ét, på to år?) , men synes du ikke de spiller mere seværdigt og god fodbold end os?NickyMad post=182904 skrev: Personligt er jeg nu heller ikke synderligt imponeret af Barca, Sevilla er altså ikke godt kørende og har alligevel været godt med i kampen. Jeg ser også Alonso til sommer, fordi jeg er træt af vores spil, men jeg ville ikke bytte med Barca.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men jeg er altså ikke jaloux på Barca - hvad kan man bruge det til hvis man intet vinder? Hvis de rent faktisk også vandt, kunne jeg måske forstå den fascination, men det er jo ikke tilfældet. Hvorfor kan vi ikke bare kræve mere af vores eget hold uden at skulle fokusere på Barca?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Nej du har helt ret, vi har vundet mere end dem, men jeg savner stadig at se god fodbold når jeg ser Real. Nu sad jeg tilfældigvis og så Barca, og blev underholdt. Derfor skrev jeg " hvis man savner at se god fodbold, kan man se Barca". Så det er sandt, at lige i det givende tilfælde, havde jeg fokus på Barca, men overordnet set, er mit fokus på Real Madrid, og at jeg savner at se dem spille god fodbold.NickyMad post=182906 skrev: Jeg ser gerne vi skifter ud på trænerfronten, fordi jeg synes vi burde kunne både spille godt og få resultater. Jeg synes vi spiller røvkedeligt, mere i denne sæson end nogensinde.
Men jeg er altså ikke jaloux på Barca - hvad kan man bruge det til hvis man intet vinder? Hvis de rent faktisk også vandt, kunne jeg måske forstå den fascination, men det er jo ikke tilfældet. Hvorfor kan vi ikke bare kræve mere af vores eget hold uden at skulle fokusere på Barca?
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Men når alt kommer til alt, Negreira har været en skamplet på spansk fodbold. En person Barcelona har betalt til og det er ikke falsk.
For mig fortsætter debatten nu i archivo var tråden
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Den mand spiller 10 min i snit pr kamp og har alligevel formået at knalde 9-10 kasser ind. 23 mål sidste sæson. Han venter tit kampen for dem. Så kan man sige meget om Simeone, men han er ikke bleg for at skifte ud. Noget jeg virkelig savner ved Ancelotti, som laver en sølle indskiftning i dag med 50-60 minutter i undertal.
- 9eren
- Gæst
-
lige det er også begyndt at genere mig med Carlo. At han ikke kan sætte Güler eller Endrick på banen i dag.Madrid777 post=183333 skrev: Og så kom Sørloth…
Den mand spiller 10 min i snit pr kamp og har alligevel formået at knalde 9-10 kasser ind. 23 mål sidste sæson. Han venter tit kampen for dem. Så kan man sige meget om Simeone, men han er ikke bleg for at skifte ud. Noget jeg virkelig savner ved Ancelotti, som laver en sølle indskiftning i dag med 50-60 minutter i undertal.