Om Vores Rivaler IX
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja det er noget at stille op, hvis niveauet er der, og det har Inter ikke, som det ser ud nu. Vi har heller ikke kunne stille noget op i mod dem. Ikke ret mange hold der har i denne sæson. De er de fleste modstandere overlegne. De er dygtige.Lars1991 post=185506 skrev:
Madridista02 post=185504 skrev:
Eller også er Barca bare så overlegne, at der ikke er meget at stille op fra inter...Lars1991 post=185503 skrev: Inter har desværre ikke en jerndefensiv, masser af små fejl dernede. Måske er der også lidt gummiben i den, de har også lige smidt første pladsen i Serie A og røget ud af pokalen. 3 nederlag i træk før denne kamp.
Selvfølgelig er der noget at stille op. Barcelonas offensiv er helt klart skræmmende, det har vi jo selv mærket. Det ændrer ikke på at Inter laver ret store forsvarsfejl ved begge mål, det kan man jo se. Men det skal jo også udnyttes, og det gør de flot.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg kan huske at jeg faktisk sagde næsten ordret det samme til en kammerat dengang Messi kom frem. Jeg fik ikke ret. Det håber jeg du får.mohbar post=185507 skrev:
yamal er er jo kun 17 år og han topper nu...så det ender med at han ligesom ansu fati er færdig som 20 årig.. det dårligt af barca af de støtter sig for meget af deres unge spillere. De bør istedet gøre ligesom os og langsomt fase vores unge spillere ind på holdet. Når endrick og Arda bliver 29-30 år skal de nok blive faste spillere. En sund og tålmodig tilgang hvor vi istedet bruger oldgamle ModricHamid8210 post=185494 skrev: At man som 17 årige rykker et helt Inter hold. Damn You Yamal!
DC19
Madridista02 post=185510 skrev:
Ja det er noget at stille op, hvis niveauet er der, og det har Inter ikke, som det ser ud nu. Vi har heller ikke kunne stille noget op i mod dem. Ikke ret mange hold der har i denne sæson. De er de fleste modstandere overlegne. De er dygtige.Lars1991 post=185506 skrev:
Eller også er Barca bare så overlegne, at der ikke er meget at stille op fra inter...Lars1991 post=185503 skrev: Inter har desværre ikke en jerndefensiv, masser af små fejl dernede. Måske er der også lidt gummiben i den, de har også lige smidt første pladsen i Serie A og røget ud af pokalen. 3 nederlag i træk før denne kamp.
Selvfølgelig er der noget at stille op. Barcelonas offensiv er helt klart skræmmende, det har vi jo selv mærket. Det ændrer ikke på at Inter laver ret store forsvarsfejl ved begge mål, det kan man jo se. Men det skal jo også udnyttes, og det gør de flot.
Jeg forstår nok bare ikke hvad du tænkte du enten modsagde eller tilføjede til min første kommentar så :)
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg mener ikke der er ret mange hold, der pt. Har kvalitet eller taktisk kunnen til at stille noget op i mod Barca. De er velovervejede og kreative nærmest over hele linjen.Lars1991 post=185513 skrev:
Madridista02 post=185510 skrev:
Jeg forstår nok bare ikke hvad du tænkte du enten modsagde eller tilføjede til min første kommentar så :)
Jeg savner Pepe :(
FCB 3 - INT 3
Vild aften
Jeg havde glemt at det kan være så underholdende.
PSG-Inter i finalen, hvem havde set den komme
Både PSG, Inter og Barca bare alle deres bedste sæson i mange år. Det giver i den forstand mening, at de er med til det hele på dette tidspunkt. Arsenals finale var at vinde over et dysfunktionelt Real Madrid. Hold da kæft Arsenals fans har snakket meget nedladende om Real Madrid, så håber virkelig at det bliver PSG - Inter, ja!Kimbo post=185518 skrev: Enig. Bedste fodboldkamp jeg længe har set. Ja begge hold lukker 3 mål ind men hvor er det dog forfriskende at de bare knokler løs og konstant prøver at vinde med flot offensiv fodbold.
Jeg havde glemt at det kan være så underholdende.
PSG-Inter i finalen, hvem havde set den komme
Som relativt neutral tilskuer har det virkelig været en af de bedre fodboldaftener.Kimbo post=185515 skrev: BIF 3 - SIF 3
FCB 3 - INT 3
Vild aften
DC19
Men når det så er sagt, så er det vanvittigt hvis Yamal viser sig at blive bare noget nær så god som han ser ud til. Hvis samme akademi på så kort tid skulle skabe både Messi og Yamal - dét er selvfølgelig imponerende.
Og skide pinligt for os, der sælger alle vores talenter inden de får chancen. Men det viser jo bare igen hvad en fælles strategi og spilopfattelse ned gennem rækkerne, kan føre til.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024