Om Vores Rivaler IX
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
God pointe.Lars1991 post=185144 skrev: Man burde på den ene eller anden måde i hvert fald gøre noget ud af at prøve at angribe der, meeen vi gjorde det heller ikke imod Arsenal, hvor de ellers også havde en teenager rendende rundt.
Det ville også overraske stort, da Ancelotti ikke på noget tidspunkt har prøvet Vini af på HW selvom det ville være et forsøg værd.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Madridista02 post=185145 skrev:
God pointe.Lars1991 post=185144 skrev: Man burde på den ene eller anden måde i hvert fald gøre noget ud af at prøve at angribe der, meeen vi gjorde det heller ikke imod Arsenal, hvor de ellers også havde en teenager rendende rundt.
Det ville også overraske stort, da Ancelotti ikke på noget tidspunkt har prøvet Vini af på HW selvom det ville være et forsøg værd.
Man behøver nødvendigvis heller ikke at begynde at rykke rundt på spillerne, man kunne jo også "bare" overloade højresiden med spillere som Rodrygo, Valverde og Lucas og prøver at opbygge spillet så det går mere igennem der. Men ja... det sker nok ikke :D
Krydser fingre for dette forsætter indtil Barca netop møder Villareal der skal kæmpe en vis legemsdel for at holde trit. Forudsat at vi vinder alle vores kampe.!
Vamos
Igeeeen forudsætter alt dette at real vinder alt, hvilket i sig selv kræver en mirakel hahaha
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Vi må krydse alt hvad der kan krydse, for at Villarreal møder Barca med maksimal motivation. Derudover så håber jeg også på Betis kommer med i CHL, da det bare er en fed klub med en imponerende fan kultur og stadion. Og så har de Isco og han er bare en fornøjelse at følge i denne sæson (og sidste).Hamid8210 post=185147 skrev: Betis med en sejr sender dem på 5 plads til CL PLADSEN. 2 point foran Villareal. Dog med en kamp o undertal
Krydser fingre for dette forsætter indtil Barca netop møder Villareal der skal kæmpe en vis legemsdel for at holde trit. Forudsat at vi vinder alle vores kampe.!
Vamos
Jeg savner Pepe :(
DC19