Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja, det var mentaliteten der gjorde, at de fik et gratis straffespark mens Celta brændte et frit mål fra 1 meterHamid8210 post=184992 skrev: Barca vinder - de har en anden mentalitet i år. De taber ikke
longwind post=184993 skrev:
Ja, det var mentaliteten der gjorde, at de fik et gratis straffespark mens Celta brændte et frit mål fra 1 meterHamid8210 post=184992 skrev: Barca vinder - de har en anden mentalitet i år. De taber ikke
Ja, to elendige handlinger i hver sit felt af Celta spillerne. Mingueza må være Barcelonas hemmelige agent, ellers ved jeg ikke hvordan man brænder på frit mål.
Og så Celta-forsvaren det tonser ind i Olmo, der kun går efter straffesparket og selvfølgelig også skal have det. Han fik da slet ikke taget luft ind i den situation.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Ja, føj… de vinder ligaen - uden tvivl :-(Hamid8210 post=184994 skrev: Det løber snart ud med muligheder for pointtab for Barca. Vild comeback fra 1-3 til 4-3. fed sæson for Barca og deres fans
Madrid777 post=185062 skrev: Tankevækkende at Girona nu er nedryknings kandidater. 1 sejr på de sidste 14 kampe og lige pt på 34 point. Vild sæson de har haft med Championship League også. Sidste år sluttede de som 3’er med 81 point. Det går hurtigt i fodbold!
Deres nedtur i foråret har været ekstrem, men ellers er det jo klart nok at de ikke kunne gøre det samme som sidste år.. De har mistet Dovbyk, Savio, Aleix Garcia, Eric Garcia og Couto. Det altså halvdelen af deres markspillere, der allesammen var nøglespillere.. de tre førstnævnte var vel nærmest deres tre vigtigste spillere. De har selvfølgelig prøvet at hente erstatninger, men det store sko at fylde.
Miguel har dog stadig præsteret flot i denne sæson. Nu har jeg ikke selv set så mange kampe, så det ud fra hvad jeg har hørt, og så selv været inde og kigge på statistikker. I hvert fald top3 bedste spiller på deres hold.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(