Om Vores Rivaler IX

7 måneder 2 uger siden #16453 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg håber heller ikke at det er pga et videre salg. 

Men jeg håber heller ikke at RM henter ham tilbage til januar. Lad ham endelig spille sæsonen færdig i Como hvor han bygger videre på en ekstrem flot udvikling. Samtidig har Güler sæson ud, til at vise hvilken vej hans udvikling vil gå. 

Så fra sommeren 2026, kan Güler og Paz kæmpe om startspladsen i RM. Bedste mand spiller. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 2 uger siden #16454 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=189786 skrev: Jeg håber heller ikke at det er pga et videre salg. 

Men jeg håber heller ikke at RM henter ham tilbage til januar. Lad ham endelig spille sæsonen færdig i Como hvor han bygger videre på en ekstrem flot udvikling. Samtidig har Güler sæson ud, til at vise hvilken vej hans udvikling vil gå. 

Så fra sommeren 2026, kan Güler og Paz kæmpe om startspladsen i RM. Bedste mand spiller. 

​IMO helt hovedløst at skulle vælge imellem de 2 spillere, Guler har bevist at han kan være med på øverste niveau, han er kun 20 år gammel, og netop den rolle han er tiltænkt på banen, tager mange år om at bliver verdensklasse i, han er pt heller ikke hjullpet af at resten af holdet spiller dårligt, det er ikke hans skyld. Samtidig er Paz pt en af de bedste spillere i Serie A. Selvfølgelig er der plads til begge spillere i klubben, og i det rigtige system også på banen samtidig. Der er et hav af spillere som skal ud af Madrid før turen kommer til en af de to (vel og mærke baseret på at Nico vil kunne fremvise samme niveau i Real som han gør for Como)...Ceballos, Mendy, Alaba, Endrick, Rodrygo osv, det er ikke fordi vi ligefrem står og mangler frie pladser i truppen, hvis vi skiller os af med de spillere der på ingen måde har niveauet til Real!

Donde está la biblioteca?

7 måneder 2 uger siden #16455 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=189788 skrev:

Dybbøl post=189786 skrev: Jeg håber heller ikke at det er pga et videre salg. 

​IMO helt hovedløst at skulle vælge imellem de 2 spillere, Guler har bevist at han kan være med på øverste niveau, han er kun 20 år gammel, og netop den rolle han er tiltænkt på banen, tager mange år om at bliver verdensklasse i, han er pt heller ikke hjullpet af at resten af holdet spiller dårligt, det er ikke hans skyld. Samtidig er Paz pt en af de bedste spillere i Serie A. Selvfølgelig er der plads til begge spillere i klubben, og i det rigtige system også på banen samtidig. Der er et hav af spillere som skal ud af Madrid før turen kommer til en af de to (vel og mærke baseret på at Nico vil kunne fremvise samme niveau i Real som han gør for Como)...Ceballos, Mendy, Alaba, Endrick, Rodrygo osv, det er ikke fordi vi ligefrem står og mangler frie pladser i truppen, hvis vi skiller os af med de spillere der på ingen måde har niveauet til Real!

​Jeg giver dig - næsten - ret. Jeg ville rigtig gerne have Paz tilbage, hvis han som du siger, kan holde Como-niveauet. Men med både Bellingham og Güler, så har jeg svært ved også at finde plads til Paz. Så har man faktisk mere brug for Chema Andrés, hvis vi skal snakke "vores egne" midtbanespillere.

Men jeg så gerne en oprydning i truppen og farvel til Rüdiger, Alaba, Mendy, Carvajal, Ceballos, Camavinga (kan måske få lov til at blive), Brahim, Rodrygo og Vinícius.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 2 uger siden #16456 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL post=189779 skrev:

Ramos4 post=189778 skrev: BREAKING: Real Madrid will activate Nico Paz’s buy-back in JANUARY.

The player has been INFORMED. @gastonedul

Hold da op.

Mon ikke det er med henblik på et videresalg?

​Klausulen gælder slet ikke denne vinter ifølge Fabrizio btw. Så det var en and. 

NEW: Real Madrid are planning to bring back Nico Páz as their first signing for 2026. The buy back clause is NOT valid in January – the plan is to make the deal happen in June 2026. Nico already said YES. @FabrizioRomano

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 måneder 2 uger siden #16457 af Ramos4
Estevao er dælme god.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 måneder 2 uger siden #16458 af Estadio Santiago Bernabéu
​Der er spillet 56 minutter i kampen mellem Chelsea og Barcelona og Barcas nye keeper Joan Garcia har lukket 5 mål ind indtil videre. Tre af dem er blevet annulleret af den ene eller anden grund som ikke har noget med nyindkøbet at gøre. Har de købt katten i sækken?

7 måneder 2 uger siden #16459 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​barca og lamine igang med at blive fuldstændig demonteret. 

Vi SKAL simpelhen vinde den la liga. Og det kan vi sagtens selvom idioten Vini fik sat en kæp i hjulet i el classico

7 måneder 2 uger siden #16460 af Estadio Santiago Bernabéu
​Joan Laporta er i øjeblikket ved talerstolen og i gang med at gøre sig selv til grin.

7 måneder 1 uge siden #16461 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Araujo med orlov på ubestemt tid i Barcelona. 

De første meldinger går på det er pga hans mentale helbred. 

Man kan som RM fan, Barca fan eller generelt bare fan af fodbold, syntes at han er en idiot, en dårlig fodbold spiller eller noget helt tredje. 

Men INGEN fodboldspiller fortjener at blive syg pga nogle fans mener de kan ytre sig som de vil med diverse had beskeder osv. 

Fodboldspillere er også mennesker der skal “hjem fra arbejdet” og være den bedste udgave for deres partner og deres børn. 

Jeg ønsker Araujo en hurtig tilbagevende til sporten han elsker. 

Hala Madrid
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, NachoFernández

7 måneder 1 uge siden #16462 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det ville ikke være svært at gætte fanbasen selvom man ikke kendte til Araujo.

Suarez, Dembele, Braithwaite, Frenkie de Jong, Piqué, Vitor Roque, Griezmann, Lenglet, Gündogan og Lewandowski har alle sammen været igennem samme mølle i dette årti.

7 måneder 1 uge siden #16463 af Estadio Santiago Bernabéu
​Og Umtiti selvfølgelig! Glemte ham

7 måneder 1 uge siden #16464 af Ramos4
Barcelona-fans er på alle måder en helt særlig størrelse.

Leveret af Kunena Forum