Om Vores Rivaler IX

1 måned 1 uge siden #16801 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Sevilla er et fedt hold ja.

Mallorca gad jeg godt rykkede ned. Vi vinder aldrig på ferieøen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #16802 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Ja, Sevilla opererer, så vidt jeg er informeret, med det mindste lønbudget i ligaen pt pga La Liga's regler om økonomisk ordentlighed. Så hvis de lige kan fixe det, og bruge deres, meget større, budget bedre, så kan de altså stadig godt reddes og bliver den sub-top klub de har været før i tiden. Så der er stadig håb for dem (hvor der f.eks. ikke rigtig er for Valencia, før de får en ny ejer). Så lad dem blive oppe.

Mallorca og Girona har også nogle spændende projekter, selvom man selvfølgelig godt kan have lidt mindre sympati for Girona pga City Group. Men lad klubber med potentiale blive oppe, vi kan ikke være så kræsne i La Liga haha.

Alaves virkede også til at have et seriøst projekt, selvom de godt nok lavet en meget useriøs fyring af den ellers meget succesfulde Luis Garica for et års tid siden, fordi de lige var inde i en dårlige periode på daværende tidspunkt. Typisk spansk. Og så har de spillet med en del tidligere Real Madrid spillere de sidste par sæsoner, så det jo altid lidt spændende at følge med i.
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #16803 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Wow nedrykningskmapen er helt absurd i La Liga i år. Wohooo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #16804 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​HERE WE GO! Xabi ny træner i Chelsea.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #16805 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
​Fra det ene galehus til det næste. Ret "modigt" at tage det job efter en fyring. Det er ikke længe trænerne holder i Chelsea... Han viste dog i Real Madrid at han kan skabe noget velfungerende på kort tid og i Leverkusen at han på lang sigt kan bygge noget virkelig godt op. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 8 timer siden #16806 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er rimelig uforstående over for at Liverpool vælge at beholde Arne Slot frem for at hente Xabi Alonso.

Men det må de jo selv om.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 7 timer siden #16807 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=196774 skrev: Jeg er rimelig uforstående over for at Liverpool vælge at beholde Arne Slot frem for at hente Xabi Alonso.

Men det må de jo selv om.


Man må også bare respektere Liverpool for ikke bare at fyre Slot fordi han har haft en skuffende første sæson. Liverpool giver deres træner tillid og tid til at bygge et nyt projekt op. Det samme gjorde de med Klopp, han havde heller ikke en fantastisk start på sin Liverpool karriere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 timer siden #16808 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Det er nu hans anden sæson. Han vandt mesterskabet i hans første. Så derfor er det måske også lidt skuffende/bekymrende at det gået så meget dårligere i sæson nummer 2. Men måske handler det mere om aldrende nøglespillere end trænerarbejde. Har ikke fulgt dem tæt nok til at have mening om ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 timer siden #16809 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=196781 skrev: ​Det er nu hans anden sæson. Han vandt mesterskabet i hans første. Så derfor er det måske også lidt skuffende/bekymrende at det gået så meget dårligere i sæson nummer 2. Men måske handler det mere om aldrende nøglespillere end trænerarbejde. Har ikke fulgt dem tæt nok til at have mening om ham.


Hold kæft hvor tiden flyver afsted ;) Men uanset hvad så syntes jeg det er fedt at Liverpool ikke gør noget forhastet med deres trænere.

Sidste redigering: 1 måned 6 timer siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 4 dage siden #16810 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Hvis man nu ikke lige orker at se endnu en ørkenvandring i Madrid her til aften, så spiller Girona på hjemmebane mod Elche. Girona ligger under nedrykningsstregen med 40 point. Elche ligger lige over dem med 42 point. Det kunne godt gå hen og blive underholdende. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 4 dage siden #16811 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- post=196937 skrev: ​Hvis man nu ikke lige orker at se endnu en ørkenvandring i Madrid her til aften, så spiller Girona på hjemmebane mod Elche. Girona ligger under nedrykningsstregen med 40 point. Elche ligger lige over dem med 42 point. Det kunne godt gå hen og blive underholdende. 


Ja, den ene nedrykker bliver nok fundet i den kamp. Men svært at sige. Mallorca vinder nok deres kamp hjemme imod Oviedo. Så det ligner at der godt kunne komme til at være mange hold på 42 points, så det bliver nok afgjort på tiebreakers. Potentielt fire hold på 42 points, hvor to af dem skal rykke ned :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 4 dage siden #16812 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=196938 skrev:

-#7- post=196937 skrev: ​Hvis man nu ikke lige orker at se endnu en ørkenvandring i Madrid her til aften, så spiller Girona på hjemmebane mod Elche. Girona ligger under nedrykningsstregen med 40 point. Elche ligger lige over dem med 42 point. Det kunne godt gå hen og blive underholdende. 


Ja, den ene nedrykker bliver nok fundet i den kamp. Men svært at sige. Mallorca vinder nok deres kamp hjemme imod Oviedo. Så det ligner at der godt kunne komme til at være mange hold på 42 points, så det bliver nok afgjort på tiebreakers. Potentielt fire hold på 42 points, hvor to af dem skal rykke ned :D

Det er virkelig sindssygt spændende i bunden, og jeg er overhovedet ikke matematisk dygtig nok til at vurdere de forskellige scenarier. Der skal jo til at regnes i indbyrdes opgør og eventuelt målforskel. Jeg håber kommentatoren på Girona og Elche kan holde styr på scenarierne :-D 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum