Om Vores Rivaler IX
Mallorca gad jeg godt rykkede ned. Vi vinder aldrig på ferieøen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mallorca og Girona har også nogle spændende projekter, selvom man selvfølgelig godt kan have lidt mindre sympati for Girona pga City Group. Men lad klubber med potentiale blive oppe, vi kan ikke være så kræsne i La Liga haha.
Alaves virkede også til at have et seriøst projekt, selvom de godt nok lavet en meget useriøs fyring af den ellers meget succesfulde Luis Garica for et års tid siden, fordi de lige var inde i en dårlige periode på daværende tidspunkt. Typisk spansk. Og så har de spillet med en del tidligere Real Madrid spillere de sidste par sæsoner, så det jo altid lidt spændende at følge med i.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men det må de jo selv om.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 post=196774 skrev: Jeg er rimelig uforstående over for at Liverpool vælge at beholde Arne Slot frem for at hente Xabi Alonso.
Men det må de jo selv om.
Man må også bare respektere Liverpool for ikke bare at fyre Slot fordi han har haft en skuffende første sæson. Liverpool giver deres træner tillid og tid til at bygge et nyt projekt op. Det samme gjorde de med Klopp, han havde heller ikke en fantastisk start på sin Liverpool karriere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lars1991 post=196781 skrev: Det er nu hans anden sæson. Han vandt mesterskabet i hans første. Så derfor er det måske også lidt skuffende/bekymrende at det gået så meget dårligere i sæson nummer 2. Men måske handler det mere om aldrende nøglespillere end trænerarbejde. Har ikke fulgt dem tæt nok til at have mening om ham.
Hold kæft hvor tiden flyver afsted ;) Men uanset hvad så syntes jeg det er fedt at Liverpool ikke gør noget forhastet med deres trænere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-#7- post=196937 skrev: Hvis man nu ikke lige orker at se endnu en ørkenvandring i Madrid her til aften, så spiller Girona på hjemmebane mod Elche. Girona ligger under nedrykningsstregen med 40 point. Elche ligger lige over dem med 42 point. Det kunne godt gå hen og blive underholdende.
Ja, den ene nedrykker bliver nok fundet i den kamp. Men svært at sige. Mallorca vinder nok deres kamp hjemme imod Oviedo. Så det ligner at der godt kunne komme til at være mange hold på 42 points, så det bliver nok afgjort på tiebreakers. Potentielt fire hold på 42 points, hvor to af dem skal rykke ned :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er virkelig sindssygt spændende i bunden, og jeg er overhovedet ikke matematisk dygtig nok til at vurdere de forskellige scenarier. Der skal jo til at regnes i indbyrdes opgør og eventuelt målforskel. Jeg håber kommentatoren på Girona og Elche kan holde styr på scenarierne :-DLars1991 post=196938 skrev:
-#7- post=196937 skrev: Hvis man nu ikke lige orker at se endnu en ørkenvandring i Madrid her til aften, så spiller Girona på hjemmebane mod Elche. Girona ligger under nedrykningsstregen med 40 point. Elche ligger lige over dem med 42 point. Det kunne godt gå hen og blive underholdende.
Ja, den ene nedrykker bliver nok fundet i den kamp. Men svært at sige. Mallorca vinder nok deres kamp hjemme imod Oviedo. Så det ligner at der godt kunne komme til at være mange hold på 42 points, så det bliver nok afgjort på tiebreakers. Potentielt fire hold på 42 points, hvor to af dem skal rykke ned :D
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
