Om Vores Rivaler IX

10 år 1 måned siden #1741 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Haha, som Marca skriver om den argentinske cry-baby (og skattesnyder): Leo Mexit.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #1742 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om Vores Rivaler IX
"Skal man tro argentinske medier, så bliver Messi, Mascherano og Agüero ikke de eneste, der stopper på landsholdet.

ESPN Argentinas udsending til turneringen, Diego Monroig, fortæller, at også Ezequiel Lavezzi, Angel Di Maria, Ever Banega og Lucas Biglia vil stoppe, og i andre medier er der også meldinger om, at Gonzalo Higuain stopper."

Hvad sker der seriøst for den argentinske tabermentalitet? Det er da helt vildt...:)

Men jeg går ud fra, at flere af dem får ilt til hjernen, i løbet af de næste par dage.

10 år 1 måned siden #1743 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om Vores Rivaler IX
Men det allermest fede ved at Mexit nu stopper er at Gagos legendestatus som den største argentinske boldkunstner gennem tiden nu ik er truet af Panama-Leo
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Kassow-Rossing, Zyconith, andreashn

10 år 1 måned siden #1744 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Det er godt nok patetisk.

Messi er 29. Han kan stadig nå at vinde både Copa og VM om to år. I stedet stikker han halen mellem benene, da han sikkert føler, at hans internationale karrierers blamager begynder kaster skygger over hans bedrifter for Barcelona.

Hold kæft det ville være fedt hvis elendige Portugal tog EM nu :D

10 år 1 måned siden #1745 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
Rolig nu, boys. I skal nok se hans udtalelser som en reaktion - eller rettere afmagt - overfor det argentinske fodboldforbund. Flere spillere har rettet kritik af det gennem slutrunden, og det er jo ikke nogen komplet tilfældighed at hele holdet de 'melder sig ude'.

Når det så er sagt, så må jeg indrømme - og det falder virkelig ikke i god jord herinde - at jeg synes, det er synd for Messi. Han er en fuldstændig gudsbenådet fodboldspiller - den største i min tid - så jeg synes, det er synd, at han nu har tabt tre finaler på så ubarmhjertig vis.
Følgende bruger(e) sagde tak: MatiasP

• zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 måned siden #1746 af zgtaf
Besvaret af zgtaf på emne Om Vores Rivaler IX
Så vidt jeg har forstået det, kører der en sag fra FIFA omkring det argentinske fodboldforbund (bl.a. anklager om korruption) og flere argentinske landsholdsspillere har også tidligere luftet deres utilfredshed med forbundet, både før og under Copa America, så flere af de her spilleres landsholdsstop skal ses som en trodsreaktion mod forbundet.

10 år 1 måned siden #1747 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Pudsigt, og nok også hyklerisk at de så først vælger at gøre dette efter at have tabt finalen.

Hvis de havde valgt at gøre det inden Copa, ville det da havde ramt langt mere plet. I stedet valgte de at spille helt frem til finalen…- og hvis de havde vundet den, ville det argentinske forbund tilmed kunne sole sig i succesén!. Synes ikke det giver mening og viser blot en form for afmagt og frustration over ikke at kunne vinde en titel.

For mig står Maradona fodboldmæssigt langt, langt over Messi, der fremstår som en forkælet ”uskyldig” dreng der aldrig har turdet modgang.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, andreashn

10 år 1 måned siden #1748 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Pudsigt, og nok også hyklerisk at de så først vælger at gøre dette efter at have tabt finalen.

Hvis de havde valgt at gøre det inden Copa, ville det da havde ramt langt mere plet. I stedet valgte de at spille helt frem til finalen…- og hvis de havde vundet den, ville det argentinske forbund tilmed kunne sole sig i succesén!. Synes ikke det giver mening og viser blot en form for afmagt og frustration over ikke at kunne vinde en titel.

For mig står Maradona fodboldmæssigt langt, langt over Messi, der fremstår som en forkælet ”uskyldig” dreng der aldrig har turdet modgang.

Hvis du brændte for at bevise dig over for Danmark og generelt støtte dit land som virkelig lever for fodbolden og som faktisk bliver et "rigere" land ved at det går landsholdet godt ville du ikke spille turneringen og så lufte dine problemer bagefter?

Jeg forstår godt spillerne, og jeg forstår helt bestemt også godt Messi være så ked af det. Med mindre der sker en stor forandring i det argentinske fodboldforbund så har formentlig spillet sin sidste kamp for dem og så nåede han ikke at vinde en turnering som han ret beset er værdig til vinde.

10 år 1 måned siden #1749 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg skrev: Rolig nu, boys. I skal nok se hans udtalelser som en reaktion - eller rettere afmagt - overfor det argentinske fodboldforbund. Flere spillere har rettet kritik af det gennem slutrunden, og det er jo ikke nogen komplet tilfældighed at hele holdet de 'melder sig ude'.

Når det så er sagt, så må jeg indrømme - og det falder virkelig ikke i god jord herinde - at jeg synes, det er synd for Messi. Han er en fuldstændig gudsbenådet fodboldspiller - den største i min tid - så jeg synes, det er synd, at han nu har tabt tre finaler på så ubarmhjertig vis.

Han er kaptajn for helvede. Maradonna havde ret, Messi er ingen god kaptajn. At stoppe på landsholdet som knap 29-årig, fordi presset er ååh så stort? Han antages som mange af verdens bedste og derfor er der også bare mere kritik af ham. Han kan da være glad for han er spiller for et af verdens stærkeste landshold og spillet i et kontinent, hvor der næsten ingen modstand er. I stedet vælger han at tude, fordi stakkels Messi ikke kan klare de hårde ord fra Maradonna.
Og desuden beviste han igen, at han kun kan i trygge rammer i Barcelona. Han viste intet ekstraordinært i 2X Chilke (den eneste gode modstander i Copa America) og intet til VM fra kvartfinalen af mod Belgien, Holland og Tyskland.
På klubplan er han en kæmpe legende men på landsholdsplan vil han nok hurtigt gå i glemmebogen for at være en spiller der aldrig levede op til potentialet og ikke havde mentaliteten til at fortsætte længere end som 28-årig.

Jeg mener bestemt at Maradannas kommentar er usmagelig og det er kritikken ligeledes også for man skal altid støtte sit lands største stjerne. Men dette retfærdiggør bare aldrig at man stopper som 28-årig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, andreashn, Pelle, mohbar

10 år 1 måned siden #1750 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev:

Sebberg skrev: Rolig nu, boys. I skal nok se hans udtalelser som en reaktion - eller rettere afmagt - overfor det argentinske fodboldforbund. Flere spillere har rettet kritik af det gennem slutrunden, og det er jo ikke nogen komplet tilfældighed at hele holdet de 'melder sig ude'.

Han er kaptajn for helvede. Maradonna havde ret, Messi er ingen god kaptajn. At stoppe på landsholdet som knap 29-årig, fordi presset er ååh så stort? Han antages som mange af verdens bedste og derfor er der også bare mere kritik af ham. Han kan da være glad for han er spiller for et af verdens stærkeste landshold og spillet i et kontinent, hvor der næsten ingen modstand er. I stedet vælger han at tude, fordi stakkels Messi ikke kan klare de hårde ord fra Maradonna.
Og desuden beviste han igen, at han kun kan i trygge rammer i Barcelona. Han viste intet ekstraordinært i 2X Chilke (den eneste gode modstander i Copa America) og intet til VM fra kvartfinalen af mod Belgien, Holland og Tyskland.
På klubplan er han en kæmpe legende men på landsholdsplan vil han nok hurtigt gå i glemmebogen for at være en spiller der aldrig levede op til potentialet og ikke havde mentaliteten til at fortsætte længere end som 28-årig.

Jeg mener bestemt at Maradannas kommentar er usmagelig og det er kritikken ligeledes også for man skal altid støtte sit lands største stjerne. Men dette retfærdiggør bare aldrig at man stopper som 28-årig.

Jeg tror seriøst, at Ronaldo kunne stille sig op på åben gade med et fuldautomatisk gevær og slagte en menneskemængde, og alligevel ville du argumentere for, at Ronaldo er en større mand, fordi han ikke har snydt i skat. Du er så absurd partisk og blændet af dit tilhørsforhold, og det har du alle dage været.

Derfor forstår jeg ikke, hvorfor jeg diskutere med dig, men jeg kan ikke lade det gå hen. Hvorfor er det, at du ikke forstår, at det har noget med fodboldforbundet at gøre? Det glemmer du fuldstændigt i dit intetsigende og unuancerede indlæg. Du kaster af dig med latterlige og ikke underbyggede ting som ’han har ikke mentaliteten’ – ’han kan ikke klare presset’.

Lad nu vær med at tilintetgør den lille portion troværdighed, som du rent faktisk har. Det er fuldstændig klart, at hele den her ’vi stopper på landsholdet’ handler om én ting – og det er en kritik af fodboldforbundet. Ellers er der jo ikke syv mand, der næsten alle i de sene 20’ere, stopper på landsholdet. Så er det nemt at læse en overskrift på EB og kaste barnlige kommentarer om, at Messi ikke kan klare presse, ikke har mentaliteten og i øvrigt går i glemmebogen for sine indsatser på landsholdet. Det er seriøst patetisk.

Og til den anden bruger – havde du seriøst tænkt dig, at de før finalen eller semifinalen lige ville smide kortet, om at de stopper? Der er helt afgjort været nogle graverende ting omkring fodboldforbundet i løbet af denne turnering, og så har man naturligvis hjernekapicitet nok til at afvente sådan en bombastisk udmelding, til man er røget ud af turneringen.

10 år 1 måned siden #1751 af SR4

Sebberg skrev:

SR4 skrev:

Jeg tror seriøst, at Ronaldo kunne stille sig op på åben gade med et fuldautomatisk gevær og slagte en menneskemængde, og alligevel ville du argumentere for, at Ronaldo er en større mand, fordi han ikke har snydt i skat. Du er så absurd partisk og blændet af dit tilhørsforhold, og det har du alle dage været.

Derfor forstår jeg ikke, hvorfor jeg diskutere med dig, men jeg kan ikke lade det gå hen. Hvorfor er det, at du ikke forstår, at det har noget med fodboldforbundet at gøre? Det glemmer du fuldstændigt i dit intetsigende og unuancerede indlæg. Du kaster af dig med latterlige og ikke underbyggede ting som ’han har ikke mentaliteten’ – ’han kan ikke klare presset’.

Lad nu vær med at tilintetgør den lille portion troværdighed, som du rent faktisk har. Det er fuldstændig klart, at hele den her ’vi stopper på landsholdet’ handler om én ting – og det er en kritik af fodboldforbundet. Ellers er der jo ikke syv mand, der næsten alle i de sene 20’ere, stopper på landsholdet. Så er det nemt at læse en overskrift på EB og kaste barnlige kommentarer om, at Messi ikke kan klare presse, ikke har mentaliteten og i øvrigt går i glemmebogen for sine indsatser på landsholdet. Det er seriøst patetisk.

Og til den anden bruger – havde du seriøst tænkt dig, at de før finalen eller semifinalen lige ville smide kortet, om at de stopper? Der er helt afgjort været nogle graverende ting omkring fodboldforbundet i løbet af denne turnering, og så har man naturligvis hjernekapicitet nok til at afvente sådan en bombastisk udmelding, til man er røget ud af turneringen.

Sjovt du allerede starter debatten med at snakke om skattesnyd. Jeg har i hvertfald ikke inddraget det i noget som helst her.
Og du synes det er vildt at kritisere en spiller som stopper på landsholdet, som 28-årig og tilmed er kaptajn? Hvordan er det forbundets skyld at de taber? Hvad der er patetisk er at man retfærdiggør en tabermentalitet på baggrund af problemer forbundet? Ja det er faktisk komisk.
Du er altid klar til at kritisere Ronaldo for at have en tabermentalitet, men heldigvis i dag så vi hvad tabermentalitet I VIRKELIGHEDEN ER.

Og hvorfor stoppede han ikke for et år siden? Nårh ja der var jo lige en slutrunde til året efter så ærgerligt at stoppe når man lige har en SIDSTE chance for at vinde den.
Og du tror seriøst Messi havde stoppet hvis han havde vundet den turnering? Snak om troværdighed..
Og læser man hans egne udtalelser så udtaler han at han bare ikke tror på at han kan vinde med Argenina så ja, jeg har i den grad mine argumenter for at det er TABERMENTALITET han viser.

Og ja lad os da lege at Messi stopper fordi det store stygge fodboldforbund gør at han ikke kan præstere mod Chile som mod Panama. Hvorfor i alverden viser han da så ikke lederegenskaber og kæmper for landet i stedet for at vende dem ryggen til? Så selv hvis man seriøst tror på det med forbundet, så er det stadig tabermentalitet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, ElMadrid

10 år 1 måned siden #1752 af SR4
Messi: "Don't think I will (return). I made up my mind. I did everything possible to win and it's done. It's four finals we lost."

Hvis man bare er en patetisk fanboy, der er blændet af sit tilhørsforhold, fordi man mener ovenstående er tabermentalitet, så ja, så skal jeg nok erkende at jeg er en patetisk fanboy :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, madrid2000, andreashn, ChrillRM14

Leveret af Kunena Forum