Om Vores Rivaler IX

9 år 3 måneder siden #2485 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
bleacherreport.com/articles/2693959-dani...t-for-madrid-forward

Disse udtalelser, omkring Ronaldo, samt hans angreb på Barcelona-ledelsen, sætter godt nok Alves i et andet lys. Han har, efter min mening, altid været en af de værste blandt barca-spillerne ifht. udtalelser omkring Real Madrid, men det viser vel, igen igen, at man ikke skal lade sig rive med.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2486 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: bleacherreport.com/articles/2693959-dani...t-for-madrid-forward

Disse udtalelser, omkring Ronaldo, samt hans angreb på Barcelona-ledelsen, sætter godt nok Alves i et andet lys. Han har, efter min mening, altid været en af de værste blandt barca-spillerne ifht. udtalelser omkring Real Madrid, men det viser vel, igen igen, at man ikke skal lade sig rive med.

Ja, fine udtalelser. På banen var han dog i særklasse usympatisk.

9 år 3 måneder siden #2487 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

El Siete skrev: bleacherreport.com/articles/2693959-dani...t-for-madrid-forward

Ja, fine udtalelser. På banen var han dog i særklasse usympatisk.

... og i særklasse overlegen. Et røvhul, men et overlegent røvhul.

9 år 3 måneder siden #2488 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: Ronaldinho var som Barca-ambassadør i USA og uddele Barca-trøjer til store sportsstjerner. Virkelig smart!
I stedet render Raul rundt og reklamere for hele LFP frem for kun Real. Og flere gange har han altså været nødt til at rose rivalerne lidt for meget.

Er jeg den eneste der synes det er irriterende vi ikke kunne lokke Raul til os i stedet? Han er en kæmpe legende og har kun præsenteret os i ligaen og derfor forstår jeg ikke at det lige skulle være ham, der skulle være ambassadør for LFP.

Rául er vel sagtens tæt på være at være Spaniens største fodboldpersonlighed nogensinde? Derfor finder jeg det ikke besynderligt, at LFP peger på netop Raúl, som ambassadør for La Liga. At det er allerhelvedes ærgerligt for Real Madrid, er en anden snak - det er jo aldrig rart at høre en legende tale i rosende vendinger om en rival!

Real Madrid har (så vidt jeg ved) allerede ansat David Beckham som ambassadør i Nordamerika og Ronaldo som ambassadør i Sydamerika, hvorfor man vel ikke er helt skidt dækket ind på det amerikanske kontinent?

Men jeg er med på dine tankegang. Real Madrid eksponerer sig ikke godt nok på disse markeder. Jeg synes i hvert fald ikke, at man hører alverden i den internationale presse om tidligere stjerners gøren og laden for Real Madrid.

9 år 3 måneder siden #2489 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: @SR4.

Barcelona's problem er deres midtbane. Enrique har valgt at spille uden decideret midtbane, hvor ledet simpelthen bliver sprunget over i opbygningen af spillet. Neymar og Messi skal falde længere ned i banen for at agere bindeled og angribere, og det har helt klart noget med Iniesta's skade at gøre. For det er nemlig kun Iniesta, som har niveauet til at være playmaker på den midtbane.
Det er amatør agtigt af Enrique, da han har lukket øjnene for de forestående problemer hos Barcelona, hvor han ligesom resten af verden troede MSN ville løse opgaverne kamp efter kamp.

Barcelona kan presses som aldrig før. De har ikke rigtig nogle spillere udover Busquets som kan spille sig ud af presset, og derfor ser vi endelig konsekvensen af deres skrøbelig defensiv, for den har de haft i utrolig mange år. De har bare haft nogle verdensklasse spillere på midtbanen, som kunne modtage bolden, og lave magi. Nu har de ingen, eller Busquets er faldet gevaldigt i niveau. Det samme er Rakitic og Iniesta er altid skadet.

Psg dominerede den midtbane fuldstændig, og derfor ydmygede de også Barca, da deres defensiv ikke skulle koncentere sig om meget andet end MSN modtage bolden med ryggen til mål. Neymar var farlig når han blev retvendt, men det skete sjældent, da Psg fuldstændig havde overtaget på midtbanen og dermed kampen.

Det var virkelig en fornøjelse at se på! Iniesta har en kæmpe påvirkning på Barcelona's spil, og det så vi jo også da vi mødte dem i efteråret. Jeg tror dog bare ikke på, at Iniesta ville kunne have gjort den store forskel på Unai's mesterværk. For det var virkelig 11 dominerende spillere som han havde sat op til kamp.

Er ikke uenig, bortset fra det omkring Iniesta. Han er simpelthen så svingende og hans infdlydelse tales op. Jeg indrømmer gerne han på det sidste har været meget stabil, men han ser måske også bedre ud, når midtbanen er så forfærdelig som den er dernede?

9 år 3 måneder siden #2490 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

SR4 skrev: Ronaldinho var som Barca-ambassadør i USA og uddele Barca-trøjer til store sportsstjerner. Virkelig smart!
I stedet render Raul rundt og reklamere for hele LFP frem for kun Real. Og flere gange har han altså været nødt til at rose rivalerne lidt for meget.

Er jeg den eneste der synes det er irriterende vi ikke kunne lokke Raul til os i stedet? Han er en kæmpe legende og har kun præsenteret os i ligaen og derfor forstår jeg ikke at det lige skulle være ham, der skulle være ambassadør for LFP.

Rául er vel sagtens tæt på være at være Spaniens største fodboldpersonlighed nogensinde? Derfor finder jeg det ikke besynderligt, at LFP peger på netop Raúl, som ambassadør for La Liga. At det er allerhelvedes ærgerligt for Real Madrid, er en anden snak - det er jo aldrig rart at høre en legende tale i rosende vendinger om en rival!

Real Madrid har (så vidt jeg ved) allerede ansat David Beckham som ambassadør i Nordamerika og Ronaldo som ambassadør i Sydamerika, hvorfor man vel ikke er helt skidt dækket ind på det amerikanske kontinent?

Men jeg er med på dine tankegang. Real Madrid eksponerer sig ikke godt nok på disse markeder. Jeg synes i hvert fald ikke, at man hører alverden i den internationale presse om tidligere stjerners gøren og laden for Real Madrid.

Jeg forstår udemærket LFP! Det er som sagt mere Real jeg kritisere her. For Raul er nok den største personlighed i Real's historie og derfor gør det bare virkelig ondt, at han ikke præsentere Real nu, men hele LFP. Jeg håber inderligt dette kun er et stadie i hans karrierer og han på et tidspunkt får sig en anden rolle i Real. Og det er for mig ligegyldigt hvilken, da det for mig er ren symbolsk. For min skyld behøver vi ikke være begrænset til kun at Bechkam til rollen.

Jeg kan dog heller ikke se en bedre person til rollen, eftersom Raul altid udtaler sig så sympatisk og objektivt. Forestil dig Xavi som ambassadør for LFP. Han ville jo ikke gøre andet end at flyve rundt og fortælle hele USA, at Messi er den bedste og den eneste gode spiller i LFP :P

9 år 3 måneder siden #2491 af RJ
Besvaret af RJ på emne Om Vores Rivaler IX
Det er svært ikke at få et lille crush på Monaco, de spiller virkelig dejlig frisk og optimistisk. Meget teknisk stærke spillere - det er en fornøjelse at se CL i dag :-)

9 år 3 måneder siden #2492 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Mbappe virker ret lovende...18 år....Han er fransk zidane er fransk...

9 år 3 måneder siden #2493 af RJ
Besvaret af RJ på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg skyder mig selv, hvis vi henter Otamendi. Har aldrig været imponeret af ham, men i dag er da helt skidt, han er direkte elendig.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

9 år 3 måneder siden #2494 af mohbar
Vildt falcao mål. Og igen udstiller hykleren ak guardiola sig selv og sit spilsystem og sin arrogance. Fatter simpelthen ikke hvorfor han udskiftede Citys målmand.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved mohbar.

9 år 3 måneder siden #2495 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Glem Cavani - Falcao er sgu et monster!! Har helt glemt hvor god, han kan være :D

Og hvor er City dog tandløse. Den defensiv er jo helt forbløffende ringe...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 3 måneder siden #2496 af mohbar

ChrillRM14 skrev: Glem Cavani - Falcao er sgu et monster!! Har helt glemt hvor god, han kan være :D

Og hvor er City dog tandløse. Den defensiv er jo helt forbløffendue ringe...

Og Aguero...! Problemet med ham er dog det samme som Bale: skader

Leveret af Kunena Forum