Om Vores Rivaler IX
Kratmus skrev:
RJ skrev: Hold nu kæft man. Så vil de kraftedme heller ikke videre! Det er fandme sørgeligt det her!!
1 P$G mål, og så mangler Barca 6 i alt. Det er inklusiv ekstratid, hvis Barca skulle score 4 i ordinær tid.
Ser du kampen? Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig PSG score.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Jeg tror sgu også, at den ligger til Barca nu... Det er lidt Murphys lov... Gør de det "umulige", så frygter jeg i dén grad, at det kommer til at styrke moralen på holdet, og at det bliver tungen på vægtskålen ifht at La Liga vil falde til Barcas fordel...
Sådan ser jeg det virkelig også. Men helt ærligt. Begge PSG's mål kommer af SÅ elendigt forsvarsspil, at man jo pisser i bukserne af grin.
Florentino Pérez
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
RJ skrev:
ChrillRM14 skrev: Jeg tror sgu også, at den ligger til Barca nu... Det er lidt Murphys lov... Gør de det "umulige", så frygter jeg i dén grad, at det kommer til at styrke moralen på holdet, og at det bliver tungen på vægtskålen ifht at La Liga vil falde til Barcas fordel...
Sådan ser jeg det virkelig også. Men helt ærligt. Begge PSG's mål kommer af SÅ elendigt forsvarsspil, at man jo pisser i bukserne af grin.
Det er så typisk, at man bliver lidt træt.... Jeg overvejer at lægge en 10'er på Barca-avancement og håbe, at det jinxer den... Jeg er håbløs til odds :D
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev: Det er godt nok også en mærkelig tilgang PSG har til kampen, Unai Emery mangler enten nosser, eller også er han komplet idiot. I første kamp vinder man overbevisende fordi man vælger at satse offensivt, hvorfor forsøger man så ikke nogenlunde det samme igen, det virkede jo første gang? Ét mål, og så skal FC Barcelona op at score seks mål, og det gør de jo aldrig.
Der ligger måske lidt den der mentale begrænsning, som vi også så hos os igår. Selvom man udadtil siger, at man selvfølgelig også vil gå ud til kampen med hiv og sving, så er det som om, at resultatet fra første kamp virker underligt hæmmende, ja, næsten som om spillerne spænder helt op i alle bevægelser og pludselig mister man marginalerne. Pasningerne ligger skævt, man taber den ene duel, så den næste osv.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Haha!RJ skrev: Det tror jeg, du skulle have gjort inden opgøret, hvis du skulle have vundet noget der, Chrill ;-)
Den giver 4.00 igen.... Det er 8 kopper skod-kaffe i Uni-caféen
EDIT: JEG HAR ALDRIG ALDRIG ALDIRG ALDIRG ALDIRG SET ET HOLD SÅ HELDIGT! HVAD H******* ER DET FOR ET FORSVAR????????? HVAD SKER DER???????? WHAT IS LIFE ANYMORE?
ChrillRM14 skrev:
Sahinovic skrev: Det er godt nok også en mærkelig tilgang PSG har til kampen, Unai Emery mangler enten nosser, eller også er han komplet idiot. I første kamp vinder man overbevisende fordi man vælger at satse offensivt, hvorfor forsøger man så ikke nogenlunde det samme igen, det virkede jo første gang? Ét mål, og så skal FC Barcelona op at score seks mål, og det gør de jo aldrig.
Der ligger måske lidt den der mentale begrænsning, som vi også så hos os igår. Selvom man udadtil siger, at man selvfølgelig også vil gå ud til kampen med hiv og sving, så er det som om, at resultatet fra første kamp virker underligt hæmmende, ja, næsten som om spillerne spænder helt op i alle bevægelser og pludselig mister man marginalerne. Pasningerne ligger skævt, man taber den ene duel, så den næste osv.
Det er bare ikke de bedste forudsætninger når man vælger at parkere bussen, og Di Maria på bænken er godt nok også underligt? (Ved ikke om han har været skadet?)
Florentino Pérez
Men det er alligevel også vildt hvor stor forskel der er på PSG fra det første opgør og til nu. Hvis de ryger ud må Emerys sæde godt nok brænde under ham.
DC19