Om Vores Rivaler IX
Kimbo skrev: Hvorfor er folk så pesimistisle fordi Barca har vundet en kamp ? Vi vinder ikke ligaen på at de taber deres kampe men på at vi vinder vores.
Napper vi 3 point i aften er vi stadig gigant favoritter
Vi taber. Vi sejler og har gjort længe når der bare lidt modstand
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Personligt: Lort...Nu får de chancen for at hente en mere taktiskfunderet træner, som ikke kun sidder og håber på, at plan A lykkes (egentlig sjovt at de to største klubber i verden har to trænere, der ikke er i den taktiske superliga?).
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Det kan vel ikke rigtig komme bag på nogle. Jeg sidder lidt med frygten for, at de henter Sampaoli. Godt nok har han en anden taktisk tilgang, men han kan om nogle få et hold til at præstere, og det er netop dét, Barca har behov for, da de er alt for afhængige af MSN. Så jeg er på linje med dig - lort.ChrillRM14 skrev: Enrique udtaler, at han ikke er Barcatræner efter denne sæson... Hvad siger folk til det?
Personligt: Lort...Nu får de chancen for at hente en mere taktiskfunderet træner, som ikke kun sidder og håber på, at plan A lykkes (egentlig sjovt at de to største klubber i verden har to trænere, der ikke er i den taktiske superliga?).
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jorge Sampaoli er bookmakernes favorit. Med mindre vi selv henter Mauricio Pochettino ind, samt erstatter hele BBC med tre nye holdspillere, der kan lægge første pres, drible og spille i små rum, så er vi f*cked...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
RJ skrev: Barca er - desværre - kommet rigtig godt igang igen. De er igang med at vinde en svær kamp mod Celta lige nu. Ud over kampen mod os, har de vel ikke rigtig flere alvorligt svære kampe tilbage. Sevilla hjemme - men den har vi også. Personligt havde jeg håbet, at deres krise havde varet noget længere, da jeg stadig ser dem som favoritter til mesterskabet.
De vinder ikke resten af de 12 kampe. De taber point igen. Dermed også sagt, at vi også kommer til at sætte point til. Barca har det med at smide point i kampe, som ingen havde set dem smide point i. Det må vi sætte vores lid til.
Det meste står og falder med El Clasico og så den udsatte kamp.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev: Er det ikke bemærkelsesværdigt, hvordan et hold kan begynde at spille så formidabelt, så snart de får at vide, at deres træner stopper(Barca) eller at trænere faktisk stopper(farvel til Benitez). Det er ikke fordi, jeg skal hænge Barca ud, for det sker også for andre klubber, fx også RM da Zidane kom til. Det er som om, at holdet bevidst/ubevidst spiller under niveau, og så snart træneren er væk, sker en forløsning, og holdet spiller fantastisk. Barca, der banker Celta 5-0, os der vinder CHL selvom vi spillede middelmådigt fodbold. Altså, er fodboldspillere bare nogle forkælede krukker, der spiller under niveau, når de ikke får deres vilje? Som Ronaldo, der ikke er "glad" osv. osv.. Tro mig, normalt interesserer jeg mig kun for det, der foregår på banen, men lige netop dette fænomen synes jeg er noget specielt. Altså, noget inden i mig begynder at synes, at vi har det samme problem med vores start-ellever. Vi spiller jo så fantastisk, når "B-holdet" er inde. Måske vi skal begynde at spille med B-holdet freamadrettet, for de hiver resultaterne hjem, og så kan A-holdet blive sat på plads. Vores "B-hold" er jo stadig bedre end mindst 90% af holdene rundt omkring i verden.
Helt klart.
Noget siger mig i øvrigt, at Atlético måske også skal ud og have ny træner til sommer. Mavefornemmelsen siger, at Simeone er væk til sommer. Jeg vil gå så langt og blive så konkret og sige, at han tager til Inter. I hørte det her først! ;-)
Offtopic: Fantastisk tifo og stemning, det giver altså lidt myrekryb.
EDIT: Hold nu op Paris er rystet, de er jo helt væk!!
RJ skrev: Hold nu kæft man. Så vil de kraftedme heller ikke videre! Det er fandme sørgeligt det her!!
1 P$G mål, og så mangler Barca 6 i alt. Det er inklusiv ekstratid, hvis Barca skulle score 4 i ordinær tid.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.