Om Vores Rivaler IX
RJ skrev: Så langt og godt indlæg, El_Juan - og så ender Monaco alligevel med at ryge ud ;-)
Vildt der er så stor forskel på Monacos spil i de to halvlege - det er som dag og nat. Synd og skam, men de spiller simpelthen bare nogle håbløse 2. Halvlege. Skulle de ryge ud, efterlader de stadig et virkelig positivt indtryk!
Og de er tilbage!! Ha ha. Fantastisk at se paa.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
R7CR7GB11 skrev:
RJ skrev: Så langt og godt indlæg, El_Juan - og så ender Monaco alligevel med at ryge ud ;-)
Vildt der er så stor forskel på Monacos spil i de to halvlege - det er som dag og nat. Synd og skam, men de spiller simpelthen bare nogle håbløse 2. Halvlege. Skulle de ryge ud, efterlader de stadig et virkelig positivt indtryk!
Og de er tilbage!! Ha ha. Fantastisk at se paa.
Fodbold er et forunderligt spil! :-D Gud, hvor jeg da håber, de går videre!
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Tre spanske hold (Real, Barca og Atléti), to tyske (Bayern og Dortmund), et italiensk (Juventus), et fransk (Monaco) og et engelsk (jeg kan næsten ikke få mig selv til at skrive det: mægtige Leicester). Arsenal var bare fyld som sædvanlig. Det er igen slået fast hvor stærkt overvurderet engelsk fodbold i det hele taget er. Premier League og min bare r... Det er vel ret beset kun Chelsea der måske kunne have været bare lidt konkurrencedygtige.
Lad endelig gerne Leicester blive trukket op af bowlen på fredag, så kan Real sørge for at sende den sidste sørgelige engelske rest ud af Europas fineste selskab. Det vil ligesom fuldende Brexit!
Jeg satser på: Barca-Atlético, Bayern-Juventus, Dortmund-Monaco og Leicester-Real Madrid! ;-) Et opgør mod Monaco kunne også være passende! Holdet har revanche tilgode fra semfinalerne i 2003, hvor Monaco gik samlet videre til finalen på reglen om udebanemål (samlet 5-5. Tak Morientes!) Skal jeg være helt ærlig, så frygter jeg mest lillesøster. De har udspillet deres rolle i ligaen og Simeone og co. vil sætte alt ind på, at tredje gang skal være lykkens gang i Champions League. Om end jeg ville elske at lave et hattrick imod dem i finalen!
PS. Oblak er for vild. Af tidligere (og nuværende) Atlético-keepere, med Courtois og De Gea, ville faktisk foretrække Jan Oblak.
Florentino Pérez
El_Juan skrev: Skal jeg være helt ærlig, så frygter jeg mest lillesøster. De har udspillet deres rolle i ligaen og Simeone og co. vil sætte alt ind på, at tredje gang skal være lykkens gang i Champions League. Om end jeg ville elske at lave et hattrick imod dem i finalen!
Hattrick af Ramos naturligvis ;-)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Real Madrid - Bayern Munchen
Monaco - Juventus
Barcelona - Dortmund
Athletico - Leicester
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Gætter lige på lodtrækning og ser, hvor mange jeg får rigtig.
Monaco - Juventus
Barcelona - Dortmund
Athletico - Leicester
Real Madrid - Leicester
Barcelona - Bayern M
Dortmund - Monaco (nøj for en kamp)
Atl. Madrid - Juventus
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
madrid2000 skrev: Gætter lige på lodtrækning og ser, hvor mange jeg får rigtig.
Monaco - Juventus
Barcelona - Dortmund
Athletico - Leicester
Real Madrid - Leicester
Barcelona - Bayern M
Dortmund - Monaco (nøj for en kamp)
Atl. Madrid - Juventus
Denne lyder af uforklarlige aarsager utroligt sandsynlig :-D
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Nå, er glimmeret ved at falde af Sampaoli?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu