Om Vores Rivaler IX

7 år 1 time siden #2701 af RJ
Besvaret af RJ på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

RJ skrev: Messi dømt 4 kampes karantæne for Argentina efter han svinede en official under/efter kampen mod Chile.

Mon Argentina kommer med til næste slutrunde?


Hold nu op en hård straf, selvom det selvfølgelig ikke er i orden at komme med så grove fornærmelser mod dommeren rent verbalt.

De skal nok komme med i sidste ende. De skal bare i top 5, og det ville være pinligt ala Holland, hvis det glipper. I så fald kommer Messi nok ikke til at få den VM-titel ;)


Well, de tabte 2-0 mod gruppens nummer 9 ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2702 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

RJ skrev:

ChrillRM14 skrev:

RJ skrev: Messi dømt 4 kampes karantæne for Argentina efter han svinede en official under/efter kampen mod Chile.

Mon Argentina kommer med til næste slutrunde?


Hold nu op en hård straf, selvom det selvfølgelig ikke er i orden at komme med så grove fornærmelser mod dommeren rent verbalt.

De skal nok komme med i sidste ende. De skal bare i top 5, og det ville være pinligt ala Holland, hvis det glipper. I så fald kommer Messi nok ikke til at få den VM-titel ;)


Well, de tabte 2-0 mod gruppens nummer 9 ;-)


Jeg tager mine ord i mig... Jesus, det er pinligt for dem? Ligger de ikke nummer 1 på FIFAS rangliste? :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2703 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad er holdningen her på forum til at dele artikler fra andre hjemmesider?
Personligt er jeg fan af at læse den hovedløse propaganda fra www.fcbarcelona.dk.
Her er en artikel fra i dag, som gør mig helt stum i forundring over hvad denne verden har at byde på:

www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pique-modtog-...laedningsrummet.html

Skal jeg fortsætte eller stoppe med at dele sådanne link?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2704 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Hvad er holdningen her på forum til at dele artikler fra andre hjemmesider?
Personligt er jeg fan af at læse den hovedløse propaganda fra www.fcbarcelona.dk.
Her er en artikel fra i dag, som gør mig helt stum i forundring over hvad denne verden har at byde på:

www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pique-modtog-...laedningsrummet.html

Skal jeg fortsætte eller stoppe med at dele sådanne link?


Jeg plejer at være ret så ligeglad med hvad man deler herinde, hvis man ikke finder det interessant kan man jo altid bare scrolle videre, sværere er det ikke, men nu hvor du spørger, så må du egentligt gerne stoppe med at dele links fra en FC Barcelona hjemmeside, det har ingen relevans og det giver ingen mening at dele dem herinde. (Blot min mening, så jeg vil gerne understrege, at jeg ikke skal gøre mig til herre over noget herinde.)

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2705 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Hvad er holdningen her på forum til at dele artikler fra andre hjemmesider?
Personligt er jeg fan af at læse den hovedløse propaganda fra www.fcbarcelona.dk.
Her er en artikel fra i dag, som gør mig helt stum i forundring over hvad denne verden har at byde på:

www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pique-modtog-...laedningsrummet.html

Skal jeg fortsætte eller stoppe med at dele sådanne link?


Hvis den der "nyhed" er sigende om det generelle niveau for siden, så nej tak herfra.

Læg mærke til implikaturen: Real Madrids værdier = dommerhjælp, korruption mm. Det er ikke blot ubærligt farvet at læse det som ikke-barca-dreng, nyheden hører vel også kategorien sølvpapirshat-nyheder. Men ellers er det fint at læse som for at lære barcas evige offerkultur at kende.

Real Madrids værdier: kæmpe til det sidste med æren i behold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2706 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Modtaget!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2707 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Puha De Gea, millimeter fra at koste :O

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2708 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Har lige været en tur inde på Bayern Münchens fanforum - et engelsk et - for at se, hvordan de ser på den europæiske forstående klassiker i næste uge. De er overraskende fulde af selvtillid. De ser et RM-hold i problemer, som bliver splittet ad på Alianz. Herinde på siden har der ikke været megen debat vedrørende den snarlige kvartfinale. Hvad siger folk? :P

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2709 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: Har lige været en tur inde på Bayern Münchens fanforum - et engelsk et - for at se, hvordan de ser på den europæiske forstående klassiker i næste uge. De er overraskende fulde af selvtillid. De ser et RM-hold i problemer, som bliver splittet ad på Alianz. Herinde på siden har der ikke været megen debat vedrørende den snarlige kvartfinale. Hvad siger folk? :P


Jeg kan godt forstå deres optimisme. De er et bedre hold end os. Jeg ville ønske jeg kunne sige vi bare kunne spille på kontra, men heller ikke der er vi gode mere. Men altså, lige meget hvor ringe vi har været den her sæson, så har vi været svære at slå. Så alt er vel muligt...
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2710 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ser ikke Bayern som værende den største trussel i den kamp. Jeg mener ikke at de er så storspillende, som folk gør dem til at være. Faktisk mener jeg, at den største trussel er os selv. Truppen er så langt fra kampform som man kan være. Vi har ikke en eneste spiller i form pt.
Hvis vi kan parkere bussen ordentligt og Ramos er i hopla, så tror jeg på videre avancement. Ellers har jeg svært ved at se det ske.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2711 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror at Bayern, takket være Anchelotti har fundet den rette taktik og struktur mod deres modstandere.
Ligesom Hans italienske fodboldtaktiske gener fandt den rette formel til at genmemtærske Bayern den gang han var vores træner, tror jeg desværre han er langt mere Ræv end Zidane som til tider virker taktisk ret famlende og ofte vælger at bruge forkerte spillere i sit mærkelige rotationssystem der giver spilletid til (Hans favorit) stjerner og aldrig giver lov til at få andre spillere spillet varme /i form nok (James, kovscic., isco.. ).

Jeg er bekymret for at Anchelotti har læst alle Zidanes svagheder og at de trækker det længste strå. Men lad forhåbentlig mine formodninger blive gjort til skamme
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2712 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Som jeg ser det er chancerne 50-50. Hypen omkring Bayern er større fordi de er så suveræne i Bundesligaen og de lige smadrede Arsenal, men jeg tror ikke på de er så store favoritter, som de bliver gjord til. Det der med Ancelotti kender os går begge veje. Han kender os, men spillerne og Zidane kender også ham. Jeg ser det som større fordel for os end Bayern.

En ting der bekymre mig meget er, hvor ringe Modric spiller for tiden. Han skal spille en central rolle, hvis vi skal nedlægge Bayern.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce