Om Vores Rivaler IX
ChrillRM14 skrev: Lil' Sis tæsker Sevilla.
Nå, er glimmeret ved at falde af Sampaoli?
I den grad. Sevilla har spillet rædselsfuldt i en måned nu.
Men hvad fanden - vi har spillet rædselsfuldt det meste af 2016 og hele 2017 ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Det vigtigste er, at Barca ikke ser nævneværdig skræmmende ud på hjemmebane, som man ellers kunne frygte efter det der (heldige) mirakel i CHL. De har ingen svære udekampe tilbage undtagen Bernabeu, men har til gengæld Sevilla, R.Sociedad og Villareal, der formentlig SKAL tage point på campen, hvis vi skal vinde mesterskabet.
Barca er også statistisk bedre ude end hjemme. Så det kan vi desværre ikke bruge til alverden :-)
Jeg håber rigtig meget, at Sevilla kan tage point fra dem på Camp Nou. Det burde ikke være en umulighed. Men vi skal højst sandsynligt selv sejre i El Clásico - det vil formentlig sikre os mesterskabet.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
RJ skrev:
ChrillRM14 skrev: Det vigtigste er, at Barca ikke ser nævneværdig skræmmende ud på hjemmebane, som man ellers kunne frygte efter det der (heldige) mirakel i CHL. De har ingen svære udekampe tilbage undtagen Bernabeu, men har til gengæld Sevilla, R.Sociedad og Villareal, der formentlig SKAL tage point på campen, hvis vi skal vinde mesterskabet.
Barca er også statistisk bedre ude end hjemme. Så det kan vi desværre ikke bruge til alverden :-)
Jeg håber rigtig meget, at Sevilla kan tage point fra dem på Camp Nou. Det burde ikke være en umulighed. Men vi skal højst sandsynligt selv sejre i El Clásico - det vil formentlig sikre os mesterskabet.
Det kan vi da netop bruge til en hel del :D med undtagelse af El Clasico selvfølgelig
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Der er da fine muligheder for pointtab på udebane? :-)
Granada og Malaga ude i et tætpakket April. Og derudover relativt svære udekampe mod Espanyol (som spiller godt i år) og Las Palmas (som gør det godt mod de store klubber).
Udover det kan jeg godt følge dig, når man ser Suarez dukke frem igen og igen. Han er en plage, og forstår alle de beskidte tricks. Straffesparket til 2-1 er et mesterstykke i, hvordan man skal få en forsvarspiller uden overblik på bolden til at placere sig helt forkert - for så at kapitulere. Han er vel den mest værdifulde spiller? Han skaffer så meget til Barca at det er vildt.
Florentino Pérez
Det var vel kun udvisningen, der tippede kampen til Barcelonas fordel i går?
Jeg glæder mig til at møde dem i ligaen. Det bliver guf!