Om Vores Rivaler IX
- LukasModrik19
-
- Junior bruger
-
... men nogle gange skal man huske, at vi følger med i fodbold for at få spænding og for at opleve 'de store øjeblikke'. Dommerfejl eller ej; dette var et af 'de store øjeblikke', uagtet tilknytningsforhold.
Så lad os trække på skuldrene og nyde fodbolden.
"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Ramos93 skrev:
Sebberg skrev: Der er må jeg jo tilslutte mig en helt anden klub end dig, Daniel - desværre. Jeg var rasende i går efter kampen, og i dag kan jeg mærke, at jeg virkelig er i dårlig humør. Lad mig sige det rent ud sagt: Jeg hader Barcelona. Med et kæmpe stort H. Det indebærer, at jeg ikke ynder holdet, spillerne eller fansene nogen som helst succesoplevelser - og slet ikke sådan en som i går.
I vil derfor også fornemme, at der mellem linjerne florerer en vis bitterhed i dette indlæg, men jeg er stadig fuldkommen målløs efter i går. Både over PSG’s indsats, dommerpræstationen, men især én ting, som jeg vil uddybe nedenfor - Barcelonas marginaler.
For lad mig sige det klart, og ja - det her er bitterhedens indlæg - så er det den heldigste sejr (lad os kalde det avancement), jeg har set i mit liv. Jeg har svært ved at forstå, hvordan outputtet af gårsdagens kamp er 6-1. Vi snakker i ramme alvor om, at Barcelona scorer seks mål uden for alvor at skabe nogen (store) chancer foruden dem. Hverken deres første eller andet mål er reelt set en chance, men er seriøst så tilfældigt, at det gør ondt i maven. For at det ikke skal blive endnu værre, skvatter Meunier helt uheldigt ved tredje mål, som giver dem et straffe og chancen for at score på tre ud af tre helt tilfældige mål.
Stolpeskud fra PSG og så kommer den endelig: 3-1. Ved den stilling får Cavani og Dí Maria en chance hver, der er LANGT større end nogle af de ‘chancer’, som danner baggrund for alle Barcelonas mål. To friløbere. De sidste ti minutter er ikke engang værd at nævne - fabelagtigt frispark, klamt straffe og det eneste flotte mål, de scorer til sidst.
Og så har jeg helt glemt at nævne PSG’s straffe. Og at Trapp vælger ikke at hive én eneste god redning op af ærmet. Alt i alt er der så voldsomt mange marginaler i den kamp, der ALLE går i Barcelonas retning. Det er selvfølgelig mest af alt PSG, der lader det ske, men jeg vil ikke høre nogle ‘Cules’ snakke om Real Madrids overtidsmål mere i flere år. I denne sæson har de fandme også sikret point i fire ligakampe med mål i slutfasen, og nu det her.
Og tudestrømmen fortsætter….. Der der frustrerer mig mest er, at Barcelona er så kampuduelige i år. De er virkelig ikke gode, når de bliver sat under pres, og det adskiller sig fra ‘før i tiden’, hvor de eksempelvis slog Milan hjemme 4-0 efter 0-2 nederlag i Italien, og der spillede de som en drøm i returkampen. Det gjorde de jo ikke i går, og det gjorde de heller ikke mod hverken Leganes eller Betis. Kan vi for helvede ikke bare få en sæson, hvor de virkelig fejler?
Nå, op på hesten - Jeg hader virkelig det hold og kan slet ikke overskue at skulle læse alle de historier om sejren i dag. Og jeg skal endda ind på min redaktion og skrive historier om det fucking comeback i aften!
You nailed it, Sebberg. Lige præcis den følelse jeg går igennem dagen med!
Kort og præcist. Man skulle tro, der stod en dansk politiker bag den slags rammende betragtninger. ;0)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jeg kan sagtens forstå din følelse Sebberg, og hvis Barcelona havde været bagud 2-0 fra første kamp, og eksperterne ikke allerede havde skrevet så skråsikkert om Barcelona's kommende nedtur, så ville jeg have haft det på samme måde.
safari skrev: Hvis vi rent faktisk går så langt at man kan straffes for film post-match, så burde man også overveje at smide en 1-2 års karantæne efter en hvis ronaldo som gentagende gange i forrige sæson både slog og sparkede spillere uden at bolden var i nærheden.
Hvad fanden er det for en gang gylde at lykke ud?
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Kasillas skrev: www.bt.dk/fodbold/tv-raseri-mod-barca-st...bliver-saa-forbandet
Godt at læse om flere, der i højere grad er frustrerede end imponerede. Det er åbenlyst ved at blive en meget vigtig diskussion for fodbolden. Suarez bliver jo bare ved, og må siges at være lidt af en ekspert på det område. Det gør ham samlet set en meget værdifuld spiller for Barcelona. Ikke kun for hans fodbold, men for hans snuhed vedr. dommerkald.
Barca mister popularitet på det her, men de kan vel stadig få resultater på denne vis?
Alt jeg kræver er, at Suarez og andre røvere får en seriøs straf, så de kan blive udstillet.
Håber virkelig også at vi møder dem i kvartfinalen, så kan vi endelig få chancen for at sætte dem på plads en gang for alle!
6 mål på hjemmebane er skræmmende uanset hvordan man vender og drejer det.
Og så bliver jeg altså nød til at sige at uanset hvor usmageligt jeg også synes Suarez er, så synes jeg det er utroligt folk smider så meget lort efter ham når vores største stjerne laver samme nummer minimum 3 gange i hver evig eneste kamp.
- LukasModrik19
-
- Junior bruger
-
Men ak nej, dét kamptidspunkt er det kun os, der får *suk*
Hvem bestemmer hvornår kampene spilles? For hvem end det er, må han siges at være noget partisk.
"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
LukasModrik19 skrev: Hvis Barcelona havde spillet denne kamp klokken 20.45, havde de med sikkerhed tabt.
Men ak nej, dét kamptidspunkt er det kun os, der får *suk*
Hvem bestemmer hvornår kampene spilles? For hvem end det er, må han siges at være noget partisk.
What the f? Det kræver yderligere forklaring! Vi har da netop en fordel af at spille sent pga. midtugekamp!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
I år er det holdet som er mindst dårlig der vinder La Liga.
Raul7-2880 skrev: 2-1 til DEPOR!!
I år er det holdet som er mindst dårlig der vinder La Liga.
Intet kunne være mere sandt