Om Vores Rivaler IX

9 år 3 måneder siden #2629 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin skrev:

RJ skrev: Tydeligt at CL kampen sad i benene. Hold da op Deportivo havde mange muligheder for 3-1. Men en sejr er en sejr, og nu skal førstepladsen overtages igen. Hvor er det skønt, at de taber i dag :-)

Så nu skal vi ikke længere gå all in på CL og acceptere, at ligaen tilhører Barcelona i disse år?

Amen!
Og dette gælder egentlig rigtig mange herinde. Hver evig eneste gang holdet taber eller spiller skidt, synes standpunktet herinde at være, at halvdelen af holdet skal sælges, og at Zidane skal fyres inden sæsonens udgang. Fans er simpelthen utrolige nogle gange.

Sent onsdag aften kunne man inde på fcbarcelona.dk fornemme, at der var mange, der var ærgerlige over, at Enrique stopper. I dag glæder de sig, til at han er væk. Utroligt hvor hurtigt man går fra det ene standpunkt til det andet..
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Halamadrid1411.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2630 af RJ
Besvaret af RJ på emne Om Vores Rivaler IX
Seriøst, stop!

Mit standpunkt er det samme - om vi vinder ligaen eller ej!

1) Zidane skal have skabt en spillestil, så alle løber i samme retning. Kan han ikke det, skal han fyres.

2) De spillere, der ikke passer ind i et sådant system, skal skippes videre. Man skal ikke have særlig meget fodboldforstand for at se, at vores midtbane har nogle helt andre spillemæssige kompetencer end BBC - og omvendt. Man skal simpelthen finde ud af, hvad man vil.

Og det starter med træneren. Så er jeg bedøvende ligeglad med, om vi vinder ligaen og CL. Dette hold skal skabes til også at vinde om 5 år - der skal kigges langsigtet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 3 måneder siden #2631 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
De Gea beviser nok en gang at han er verdens bedste målmand. Hold nu om nogle redninger han hiver op af lommen!
Og Hazard, sikke en spiller. Hvis man kunne hente ham og De Gea denne sommer.. Perez!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Real HWL, Fondo_Sur

9 år 3 måneder siden #2632 af RJ

Steen skrev: De Gea beviser nok en gang at han er verdens bedste målmand. Hold nu om nogle redninger han hiver op af lommen!
Og Hazard, sikke en spiller. Hvis man kunne hente ham og De Gea denne sommer.. Perez!

Du kom mig i forkøbet. Det er simpelthen PÅKRÆVET, at De Gea hentes til sommer. Manden er intet mindre end genial, og han laver så få fejl. Man kan virkelig se på spillerne fra United, at de har 100% tiltro til ham.

Og Hazards niveau kan ingen vist betvivle længere, han vil i den grad pynte på vores hold. Desværre skulle han være meget glad i Chelsea, hvis man skal tro på engelsk presse.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved RJ.

9 år 3 måneder siden #2633 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

RJ skrev:

Steen skrev: De Gea beviser nok en gang at han er verdens bedste målmand. Hold nu om nogle redninger han hiver op af lommen!

Du kom mig i forkøbet. Det er simpelthen PÅKRÆVET, at De Gea hentes til sommer. Manden er intet mindre end genial, og han laver så få fejl. Man kan virkelig se på spillerne fra United, at de har 100% tiltro til ham.

Og Hazards niveau kan ingen vist betvivle længere, han vil i den grad pynte på vores hold. Desværre skulle han være meget glad i Chelsea, hvis man skal tro på engelsk presse.

Mon ikke den gode Zidane kan få ham til klubben?

De Gea og Hazard til sommer lyder ikke bare godt, men aldeles passende. Jeg er også med på Monchi-idéen. Så tyder alt på en absolut verdensklasse trup i de kommende mange år. Sådan vinder man La Liga nogle år i træk ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Real HWL, RJ

9 år 3 måneder siden #2634 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

RJ skrev:

Mon ikke den gode Zidane kan få ham til klubben?

De Gea og Hazard til sommer lyder ikke bare godt, men aldeles passende. Jeg er også med på Monchi-idéen. Så tyder alt på en absolut verdensklasse trup i de kommende mange år. Sådan vinder man La Liga nogle år i træk ;-)

Fuldstaendig enig.
Ind med De Gea, Hazard og Monchi.
Kan vi faa de tre i hus mens vi bringer et par talenter hjem og maaske rykker et par stykker op fra castilla og kommer af med Danilo samt vores 3. bedste portugiser ville jeg vaere svaert tilfreds.
Saa maa vi nok ogsaa af med Navas og sandsynligvis James, selvom jeg egentlig godt kan lide ham.
Dertil ser det desvaerre ogsaa ud til at bl.a. Pepe smutter.

Evner vi ovenstaaende mangler der simpelthen ikke talent nogle steder.
Saa maa det vaere op til Zidane at faa dem til at spille bedre fodbold.

Mere vilje i front, og bedre organisation i bagkaeden. Det kan simpelthen ikke vaere saa svaert!

9 år 3 måneder siden #2635 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Nu spørger jeg dumt, men alle råber om et køb af Hazard, men ingen nævner hvem der skal sælges, og det skræmmer mig faktisk en del.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 3 måneder siden #2636 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Er jeg den eneste herinde som elsker Navas og stoler på at han nok skal komme tilbage og ramme sit topniveau. Og faktisk spiller han en genial kamp sidst på nær den kæmpe fejl og at han faktisk redder ogs til sidst ligesom han har gjort utallige gange før.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved MadridistaPorVida.

9 år 3 måneder siden #2637 af RJ

Dios skrev: Nu spørger jeg dumt, men alle råber om et køb af Hazard, men ingen nævner hvem der skal sælges, og det skræmmer mig faktisk en del.

Først Ronaldo. Så Bale (selv om det sidste knuser mit hjerte!)

9 år 3 måneder siden #2638 af RJ

MadridistaPorVida skrev: Er jeg den eneste herinde som elsker Navas og stoler på at han nok skal komme tilbage og ramme sit topniveau. Og faktisk spiller han en genial kamp sidst på nær den kæmpe fejl og at han faktisk redder ogs til sidst ligesom han har gjort utallige gange før.

Navas har jo en fantastisk personlighed, og hans hjerte banker tydeligvis for Real Madrid. Det er bare ikke nok for mig. Han koster simpelthen for meget, og han laver graverende fejl i hver kamp i øjeblikket. Sidste kamp var to kæmpe fejl - som jeg ser det. Synes han er meget heldig ikke at blive smidt ud.

Navas er garanteret en sød og rar mand - men det kan man ikke betale med i banken. De Gea skal hentes til sommer.

9 år 3 måneder siden #2639 af RJ
Leicester igang med at levere overraskelsen mod Sevilla. Sevilla har godt nok spillet skidt på det seneste, de er helt fra den i dag.

9 år 3 måneder siden #2640 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

RJ skrev: Leicester igang med at levere overraskelsen mod Sevilla. Sevilla har godt nok spillet skidt på det seneste, de er helt fra den i dag.

De bliver overrumplet på fysik, kompakthed og aggresivitet... altså nogle af de parametre, der selv udmærker sig på normalt.

Jeg lægger gerne en hund på, at vi trækker Leicester på fredag :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum