Om Vores Rivaler IX
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
ChrillRM14 skrev:
Siempre fiel skrev:
ChrillRM14 skrev: Bayern, der ellers har ramt et ååååh-så højt niveau i 2017, taber mod Hoffenheim. Godt så... De har Dortmund i weekenden, og så skal de have tæsk på Allianz.
De taber 1-0 ude mod et formstærkt tophold i Hoffenheim - på et tidspunkt hvor de selv nærmest allerede er mestre og står lige foran to store kampe. Nu har jeg ik selv fulgt Bayerns kampe, men jeg håber ik du antyder at de er overvurderede pga dét her ene resultat - for det ville da være grænsende til dumsmart. Nuvel, jeg håber da du har ret og at vi har en chance mod Bayern, men så vil jeg da håbe at deres overlegne resultater lyver meget for sådan som vi spiller i 2017 - og hele sæsonen reelt - så har vi da brug for noget ekstraordinært. Altså hvis vi spiller som vi gjorde i weekenden mod Alaves, så havde vi tabt 0-4 til Hoffenheim..
Nånå... Det var nu ikke for at være dumsmart - jeg glæder mig i stedet, over at Bayern lider nederlag, når nu de er vores direkte udfordrere om en uge, og så pynter jeg lige indlægget med lidt påtaget karl smart-attitude, (indrømmet!) der er ganske bevidst, og som ellers gerne skulle medvirke til lidt følelse af selvtillid og opildnende til videre positive kommentarer om, at Kongeklubben godt kan vinde den europæiske klassiker ;)
Jeg lader op! Og det bliver ikke sidste gang herinde på forummet, at jeg lufter mine øjeblikkelige og hele tiden skiftende udbrud af følelser med tanke på årets indtil videre vigtigste kamp - så undskyld på forhånd! :D
Fair nok. Jeg deler nok bare ik samme optimisme, men lader mig da meget gerne overraske positivt. Vi har bare spillet frygteligt så længe at jeg har svært ved at finde ud af hva jeg ska hænge håbet på - og synes så ik lige et ikke uventet nederlag idag til Bayern ændrer så meget på dét. Jeg er på Bernabeu på lørdag og hvis ik vi spiller 300% bedre end mod Alaves, så blir det da en frygtelig eftermiddag
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
MadridistaPorVida skrev: hvor nice jeg har altid villet ind og se en kamp på Bernabeu. Har kun været på deres tour de bernabeu som var virkelig nice. Hvor meget koster sådan en topkamp helt præsis?
De billigste billetter kostede 80 euro, mener de dyreste kostede omkring 300. Jeg gav 160 for en ok plads på langsiden.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev: Jeg tror sku ikke, at Sevilla kan stille noget som helst op mod Barca i dag, da de er i pivringe forfatning. Lad os håbe at jeg tager fejl. Eller at nedrykningstruede Malaga kan tage point fra Barca i det sydlige Spanien i næste runde. Jeg siger ikke at Real Madrid har brug for hjælp, men ... hold da op for et kampprogram.
Ja, i mine øjne har vi stadig det største bjerg at bestige... El Clasico skal udmunde i tre point l lige så høj grad for os som for Barcas vedkommende, og det skulle ikke undre mig, om det er kampen, der enten sender Barca forbi os, eller os der tager det afgørende forspring.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
"Maybe they hate me because I'm too good."
Fondo_Sur skrev: Jeg tror sku ikke, at Sevilla kan stille noget som helst op mod Barca i dag, da de er i pivringe forfatning. Lad os håbe at jeg tager fejl. Eller at nedrykningstruede Malaga kan tage point fra Barca i det sydlige Spanien i næste runde. Jeg siger ikke at Real Madrid har brug for hjælp, men ... hold da op for et kampprogram.
Barcelona ser heller ikke gode ud. De har selvfølgelig den mere kvalitet på banens sidste tredjedel, men kan Sevilla spille en disciplineret kamp, på hurtige omstillinger, så er der muligheder for andaluserne.
Valencia var eksempelvis godt med på Camp Nou, inden Mangala ville i bad tidligere end sine holdkammerater. Sevilla kan sagtens overraske. Ikke sagt, at de nødvendigvis gør det, men andaluserne er ingenlunde chanceløse.
Der er lige så stor chance for, at Barcelona smider point de næste par runder, som der er chance for, at Real Madrid smider point. Og det er en vigtig pointe forud for det altafgørende El Clasico!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev: Barca på vej til at slå Sevilla. Irriterende, men forventet. Hvis vi vinder i weekenden, så bliver vinderen af El Clásico vinder af ligaen.
Barca har det også med at tabe de fleste af deres point mod bund- eller midterhold, når man mindst venter det - Deportivo som seneste eksempel... så pointabene kommer lidt ud af den blå luft, men det er så meget desto mere frustrerende, at de altid vinder de her kampe mod hold, som burde være op for opgaven :(
Måske ude mod Malaga?
Ellers har de hjemmekampene mod R.Sociedad og Villarreal til at tabe mesterskabet... Ouch... Ja, El Clasico er om noget afgørende, men mest for os, da vi stadig efterfølgende har den der sidste uge med Sevilla, Celta og Malaga inden for 8 dage....
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
Pelle skrev: Barca på vej til at slå Sevilla. Irriterende, men forventet. Hvis vi vinder i weekenden, så bliver vinderen af El Clásico vinder af ligaen.
Barca har det også med at tabe de fleste af deres point mod bund- eller midterhold, når man mindst venter det - Deportivo som seneste eksempel... så pointabene kommer lidt ud af den blå luft, men det er så meget desto mere frustrerende, at de altid vinder de her kampe mod hold, som burde være op for opgaven :(
Enig. Men når Sampaoli har behov for at gå ud og udtale før kampen, at Sevilla ikke har de store chancer, så gør man det ikke nemt for holdet. Ren tabermentalitet!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev:
ChrillRM14 skrev:
Enig. Men når Sampaoli har behov for at gå ud og udtale før kampen, at Sevilla ikke har de store chancer, så gør man det ikke nemt for holdet. Ren tabermentalitet!
Jeg blev faktisk en smule indigneret over, at man kan gå ud og sige sådan, når man er træner for et Sevillahold, der ikke har spillet bedre de seneste mange sæsoner... Hvad er det for noget????????
ChrillRM14 skrev:
Pelle skrev:
ChrillRM14 skrev:
Jeg blev faktisk en smule indigneret over, at man kan gå ud og sige sådan, når man er træner for et Sevillahold, der ikke har spillet bedre de seneste mange sæsoner... Hvad er det for noget????????
For at fjerne presset efter fem kampe uden sejr?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos