Om Vores Rivaler IX

9 år 2 måneder siden #2821 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om Vores Rivaler IX
Ikke bekræftet men det er hvad der ventes.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2822 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Hugol skrev: Ikke bekræftet men det er hvad der ventes.

Nå øv. Jamen alle melder jo om det samme, nemlig at han får 2-3 spilledages karantæne, men indtil noget er bekræftet, skal vi nok holde igen med at juble. Såvidt jeg kan læse mig frem til, kommer der først en afgørelse onsdag.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 2 måneder siden #2823 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Hugol skrev:

Sahinovic skrev:

Hugol skrev: 3 kampes karantæne til Neymar for det han lavede mod Malaga. Han misser el clasico.

Langt ude!

Hvorfor ?

Når Suarez kalder linjevogterens mor for en luder, Neymar står og klapper af dommeren plus en enkelt ting mere. Så skal der f.... også straffes. Jeg er helt enig i kendelsen.

Jeg kan forstå, at det direkte røde kort har udløst to dages spillekarantæne, hvilket vel er helt fair. Men at der bliver givet én dags spillekarantæne yderligere, bare fordi han klapper af fjerde dommeren efter han har forladt banen er helt ude i hampen! Man har set det utallige af gange, og han gjorde det ikke ligefrem op i dommerens fjæs.

Jeg tror ærlig talt ikke, at Neymars historik har hjulpet ham i denne sag. Han kommer altid virkelig op i det røde felt, når det går dårligt for ham eller hans hold.

Et typisk eksempel:

9 år 2 måneder siden #2824 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om Vores Rivaler IX
AS skriver at afgørelsen kommer imorgen og det samme som Marca, Neymar ude af el Clasico. Vi får at se i morgen, onsdag gør Barcelona sig klar til at brokke sig.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 2 måneder siden #2825 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Hugol skrev:

Sahinovic skrev:

Hugol skrev: 3 kampes karantæne til Neymar for det han lavede mod Malaga. Han misser el clasico.

Langt ude!

Hvorfor ?

Når Suarez kalder linjevogterens mor for en luder, Neymar står og klapper af dommeren plus en enkelt ting mere. Så skal der f.... også straffes. Jeg er helt enig i kendelsen.

Jeg kan forstå, at det direkte røde kort har udløst to dages spillekarantæne, hvilket vel er helt fair. Men at der bliver givet én dags spillekarantæne yderligere, bare fordi han klapper af fjerde dommeren efter han har forladt banen er helt ude i hampen! Man har set det utallige af gange, og han gjorde det ikke ligefrem op i dommerens fjæs.

Det er ik direkte rødt, men to gule som giver én dag. Og så to oveni for at klappe hånligt og en diskvalificerende ting mere som ik er specificeret. Der er adskillige fortilfælde som har udløst samme karantæne, blandt andet for Ronaldo

9 år 2 måneder siden #2826 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre fiel skrev:

Sahinovic skrev:

Hugol skrev:

Sahinovic skrev:

Langt ude!

Hvorfor ?

Det er ik direkte rødt, men to gule som giver én dag. Og så to oveni for at klappe hånligt og en diskvalificerende ting mere som ik er specificeret. Der er adskillige fortilfælde som har udløst samme karantæne, blandt andet for Ronaldo

Ancelotti fik også to karantænedage for at klappe hånligt ad dommeren efter en 2-2 kamp mod Valencia for et par år siden.

9 år 2 måneder siden #2827 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan simpelthen ikke forstå dem der tror Barca vinder over os i næste kamp, hvad baserer i det på ? Ja deres topniveau er højere, dvs, deres forreste kædes niveau er højere end vores, resten er ikke. Deres midtbane, udover en aldrende Iniesta, er klart en af de svageste blandt topholdene i Europa som jeg ser det.
Derudover er det ikke meget topniveau vi har set fra Barca i år, de sejler rundt og kampen mod Malaga er et meget godt tegn, MSN var med, men hvilken fare udgjorde de ? Nada.

At Neymar skulle have 3 dage for det der er i øvrigt helt til grin, en ekstra dag for at klappe af dommeren ? Come on, det sker i hver anden kamp.

9 år 2 måneder siden #2828 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Har Umtiti i øvrigt lært nye tricks for nylig eller har han altid været et usympatisk menneske?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 2 måneder siden #2829 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: At Neymar skulle have 3 dage for det der er i øvrigt helt til grin, en ekstra dag for at klappe af dommeren ? Come on, det sker i hver anden kamp.

Jeg tror vi har med et ellers overset fænomen at gøre, nemlig at storholdene faktisk også kan have dommerne i mod sig, selvom det strider med den gængse opfattelse. Men det udelades ofte af ligningen.
Det er direkte rødt, hvorfor 2 dage jo er selvskrevet. Det direkte røde skyldes, at dommeren skønner, at Neymar går efter mand og ikke bold. Den ekstra dag synes jeg lyder hårdt, men usportslig opførsel bør altid forværre straffen. Det kunne være i en bøde, men har vælges en karantænedag. At andre spillere/trænere så ikke har fået den ekstra dag, danner ikke nødvendigvis præcedens for at Neymar også skulle slippe. Neymar klapper mod dommeren, men jeg har ikke set de andre tilfælde, der omtales. Jeg synes 3 dage er meget hårdt set i det store billede, men hver straf hver for sig er retfærdig.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 2 måneder siden #2830 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev:

Kimbo skrev: At Neymar skulle have 3 dage for det der er i øvrigt helt til grin, en ekstra dag for at klappe af dommeren ? Come on, det sker i hver anden kamp.

Jeg tror vi har med et ellers overset fænomen at gøre, nemlig at storholdene faktisk også kan have dommerne i mod sig, selvom det strider med den gængse opfattelse. Men det udelades ofte af ligningen.
Det er direkte rødt, hvorfor 2 dage jo er selvskrevet. Det direkte røde skyldes, at dommeren skønner, at Neymar går efter mand og ikke bold. Den ekstra dag synes jeg lyder hårdt, men usportslig opførsel bør altid forværre straffen. Det kunne være i en bøde, men har vælges en karantænedag. At andre spillere/trænere så ikke har fået den ekstra dag, danner ikke nødvendigvis præcedens for at Neymar også skulle slippe. Neymar klapper mod dommeren, men jeg har ikke set de andre tilfælde, der omtales. Jeg synes 3 dage er meget hårdt set i det store billede, men hver straf hver for sig er retfærdig.

Jeg er altså ret overbevist om, at Neymar fik 2 gule kort og ikke direkte rødt. Ellers ville der jo slet ikke være alt den her polemik omkring en ekstra spilledags karantæne, for den kommer jo automatisk ved direkte rødt :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 2 måneder siden #2831 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Kratmus skrev:

Jeg er altså ret overbevist om, at Neymar fik 2 gule kort og ikke direkte rødt. Ellers ville der jo slet ikke være alt den her polemik omkring en ekstra spilledags karantæne, for den kommer jo automatisk ved direkte rødt :-)

Måske er det fordi samtlige klip er dårligt klippet, men jeg ser aldrig dommeren række det gule i vejret:

Selvfølgelig kan jeg tage fejl.

En anden ting er, at jeg som sådan godt forstår, at Neymar bliver pissesur, når man ser resten af kampen fordi han bliver provokeret i flere sekvenser. Hvis dommerne havde set de andre situationer, kunne der have været uddelt mindst 1 rødt kort mere.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 2 måneder siden #2832 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev:
At Neymar skulle have 3 dage for det der er i øvrigt helt til grin, en ekstra dag for at klappe af dommeren ? Come on, det sker i hver anden kamp.

www.espnfc.com/real-madrid/story/2447066...handed-two-match-ban

Leveret af Kunena Forum