Om Vores Rivaler IX
Kimbo skrev: Tåbeligt at diskutere ballonen nu, vi er ikke engang halvvejs igennem sæsonen :-/
Arh!
Sæsonen går fra slut august til slut maj. Vi har lige taget hul på april. Jeg ved ikke hvilken friskole du gik på, men nogle har ihvertfald lært dig en forkert måde at regne på :D
Det her var bare for at være on topic ift. resten af tråden :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Real Madrid - 90 point
Barcelona - 89
Atletico - 77
Sevilla - 72
Villarreal - 64
Real Sociedad - 63
Athletic Bilbao - 59
;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Dios skrev:
Kimbo skrev: Tåbeligt at diskutere ballonen nu, vi er ikke engang halvvejs igennem sæsonen :-/
Arh!
Sæsonen går fra slut august til slut maj. Vi har lige taget hul på april. Jeg ved ikke hvilken friskole du gik på, men nogle har ihvertfald lært dig en forkert måde at regne på :D
Men Ballon d'Or-kåringen og The Best-kåringen følger kalenderåret, hvorfor Kimbo vel sagtens har ret?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
MadridistaPorVida skrev: Det kan godt være haha men jeg er overbevidst om at Celta vil kæmpe og gøre alt for at drille Real!
Helt enig.
Hvis sidste spillerunde bliver den runde som afgør om det enten bliver Real Madrid eller FC Barcelona der løber med titlen, så vil Celta gøre deres ypperste for at forhindre Real Madrid i at få den.
Florentino Pérez
Daniel skrev:
Dios skrev:
Arh!
Men Ballon d'Or-kåringen og The Best-kåringen følger kalenderåret, hvorfor Kimbo vel sagtens har ret?
Har Messi en chance, hvis han ingen titler vinder og Ronaldo står med med de 2 store pokaler? Det tror jeg ikke. Ronaldo præstere på sit minimum, og har faktisk gjort det hele sæsonen, men titlerne er vigtigst, og så længe Ronaldo lige akkurat er med i tankerne om den bedste spiller på banen, så nægter jeg og tro, at Messi har en chance.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg glæder mig virkelig til at se mere til dem - forhåbentlig i CL næste sæson.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Tak malaga -elsker den by
og en rigtig god dommerpræstation