Om Vores Rivaler IX

9 år 2 måneder siden #2833 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Kamprapporten skriver dobbelt gult.

Jeg gætter på, han får tre dage. Barcelona appellerer. Så laver de en gang kræmmermarkedskompromis og ender på to dage, og så kan Barcelona fortsætte mere deres grædekone-teater.

#vivafranco

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2834 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Jamen jeg orker ikke høre på det... Jeg så 100x hellere at Madrid bare vandt den skide kamp med Neymar på banen, så de ikke havde alle
mulige lamme undskyldninger efterfølgende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

9 år 2 måneder siden #2835 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Lewandowski har åbenbart ikke været i stand til at gennemføre dagens træning i München, så tvivlen om hans deltagelse i morgen har fået ny næring, med mindre de da bluffer big time.
Skulle han være med, håber jeg da ikke Casemiro er for fin til at gå ind og give ham en ordentlig herre skuldertackling :)

9 år 2 måneder siden #2836 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Dommeren har det gule kort i hånden, og det må vel betyde, at det var dobbelt gult, så længere er den vel ikke :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 2 måneder siden #2837 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin skrev: Lewandowski har åbenbart ikke været i stand til at gennemføre dagens træning i München

Jeg ved godt at det her er lidt forkert men YES man!! Hvor vigtigt! Og jeg har det på samme måde med Neymar. Barca fans undskyldninger er jeg ret ligeglad med og syntes også at det er lidt barnligt/ dårlig taber stil at sige sådan noget, selvom det måske også er lidt barnligt/ dårlig vinder stil at være glad for at bayerns bedste spiller ikke spiller hehe
HALA MADRID

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

9 år 2 måneder siden #2838 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
For hver gang Barca fans brokker sig over Real Madrid står bag det ene og andet hader jeg dem bare endnu mere. Jeg hader lidt at Neymar nu får karantæne, så vi skal høre på alle rædslerne igen ...

Vi skal ikke bare vinde La Liga i år, men også næste år. Der er noget Real Madrid som klub skal bevise overfor de folk.

9 år 2 måneder siden #2839 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: For hver gang Barca fans brokker sig over Real Madrid står bag det ene og andet hader jeg dem bare endnu mere. Jeg hader lidt at Neymar nu får karantæne, så vi skal høre på alle rædslerne igen ...

Vi skal ikke bare vinde La Liga i år, men også næste år. Der er noget Real Madrid som klub skal bevise overfor de folk.

De seneste to La Liga-kampe mod Barcelona, som begge har været spillet på Camp Nou, har været med Neymar i truppen for katalanernes vedkommende - fire point til Real Madrid, 1 point til Barcelona.

Om han er med eller ej er vel et fedt ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Fondo_Sur

9 år 2 måneder siden #2840 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

Fondo_Sur skrev: For hver gang Barca fans brokker sig over Real Madrid står bag det ene og andet hader jeg dem bare endnu mere. Jeg hader lidt at Neymar nu får karantæne, så vi skal høre på alle rædslerne igen ...

De seneste to La Liga-kampe mod Barcelona, som begge har været spillet på Camp Nou, har været med Neymar i truppen for katalanernes vedkommende - fire point til Real Madrid, 1 point til Barcelona.

Om han er med eller ej er vel et fedt ;-)

Men uden tvivl en sportslig gevinst, at Neymar ikke er med på Bernabeu.

9 år 2 måneder siden #2841 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Terror i Dortmund?

9 år 2 måneder siden #2842 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om Vores Rivaler IX
Ja Batra er sendt på hospitalet.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 2 måneder siden #2843 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
Eksplosion ved spillerbussen. Dortmund har bedt om aflysning af kampen.

9 år 2 måneder siden #2844 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Om Vores Rivaler IX
Forhåbentlig "bare" tale om et kanonslag...

Leveret af Kunena Forum