Om Vores Rivaler IX

9 år 2 måneder siden #2785 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Heldigvis købte vi ikke Gomes til 60 mio Euro. Han ligner rigtig meget Barcelonas Danilio/Illaramendi. Jeg har aldrig set ham lavet noget godt. Ikke en eneste aktion. Nogen der ved om han virkeligt er så dårligt eller er det bare mig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2786 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg var meget glad for at Barcelona løb med Gomez foran Madrid. Jeg synes ikke han var noget særligt inden sit skifte, det kom også ud af den blå luft at Barcelona fik ham. Så ja vi har handlet rigtigt.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

9 år 2 måneder siden #2787 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Heldigvis købte vi ikke Gomes til 60 mio Euro. Han ligner rigtig meget Barcelonas Danilio/Illaramendi. Jeg har aldrig set ham lavet noget godt. Ikke en eneste aktion. Nogen der ved om han virkeligt er så dårligt eller er det bare mig.

Nej, du har fuldstændig ret. Jeg skrev disse to indlæg, da der var (sande) rygter om at vi ville hente ham, tilbage i august:

Steen skrev: Barcelona har netop købt den portugisiske Illarramendi! TAK BARCELONA! Bare tanken om at Zidane ville have ham.. Suk.
Ingen Pogba, ingen Andre Gomes (thank god). Hvem bliver det så?

[BREAKING NEWS] Agreement with Valencia CF for André Gomes #AndreGomesFCB

Steen skrev:

Raúl 7 skrev:

Steen skrev: Jeg tror det er en and, så jeg har ikke tænkt mig at dele min holdning omkring denne transfer endnu. Men lad mig bare sige det sådan; det er bestemt ikke pæne ord om Perez og Zidane...

Det var da en sindssyg pris. Kan ikke se det store lys i ham, det er måske bare mig.

Du er absolut ikke den eneste. Der er intet lys i ham. Ligegyldig spiller. Han er ikke engang 20 millioner euro værd...

Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

9 år 2 måneder siden #2788 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Nå, jeg ser først mesterskabet hjemme efter et fornuftigt resultat i El Clasico - claro. Atletico virker som en stor rival igen, hvilket vi kommer til at se i Champions League.

9 år 2 måneder siden #2789 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

RGBlanco skrev: Det lignede at det var det andet gule kort han fik - desværre.

Dios skrev: Der stod Neymar fik rødt efter sit andet gule kort, men det er lige blevet lavet om til direkte rødt. Nogle der så om det var direkte rødt, eller?

Det har jo kæmpe betydning, da direkte rødt giver 2 kampe og 2 gule giver 1 kamps karantæne.
Vil da skide på om vi spiller imod Barca's stærkeste, så jeg håber da klart på det var direkte rødt.

Her er videoen.

Det er DIREKTE rødt

Ifølge www.laliga.es/directo/temporada-2016-201.../31/malaga_barcelona så er det et andet gult kort. Kan dog godt se, at i klippet ser det meget ud som et direkte rødt.

9 år 2 måneder siden #2790 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Nå, jeg ser først mesterskabet hjemme efter et fornuftigt resultat i El Clasico - claro. Atletico virker som en stor rival igen, hvilket vi kommer til at se i Champions League.

Helt enig. Resultatet i går ændrer ikke på så meget, hvis vi taber til Barcelona. Så skal vi kun sætte point til i én kamp mere, hvilket ikke er utænkeligt. Det gode er naturligvis, at det heller ikke er sikkert, at Barca får fuld plade i resten af kampene.

Hvornår ved man, om Neymar er med mod os eller ej? Såvidt jeg kan læse mig frem til, afhænger det af om dommeren giver ham en ekstra spilledags karantæne for at klappe hånligt på vej ud.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 2 måneder siden #2791 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Det ændrer da netop en hel del.

Før Barcelonas kamp i går mod Málaga skulle de 'blot' vinde alle deres resterende kampe inkl. El Clásico.

Efter Barcelonas kamp i går mod Málaga skal Barcelona vinde alle deres resterende kampe og håbe på at Real Madrid smider yderligere point overbord før/efter El Clásico.

Den ekstra livline kan da sagtens få betydning for mesterskabet.
1. Signalværdien. Barcelona har ikke længere magten i egne hænder. De skal bede til RM point tab.
2. Matematisk.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ChrillRM14, MadridistaPorVida, El Siete

9 år 2 måneder siden #2792 af Pelle
Vi prøver lige igen...

Hvis vi taber til Barca, hvilket jeg tror vi gør, skal vi kun sætte point til i én kamp. Lad os være ærlige. Barca stillede langt fra idealopstillingen, og jeg ser os ikke vinde over dem, når de stiller i stærkeste opstilling. Dertil er vores niveau for lavt for tiden.

Vi har langt det sværeste kampprogram tilbage. Vi mangler stadig Sevilla og Valencia hjemme, hvor især sidstnævnte altid har det med at stikke en kæp i hjulet på os. Derudover Malagá ude. Jeg anser det som meget muligt, at vi sætter point til i de kampe. Får vi point mod Barca, så vil ligaen formentlig være sikret.

Ovenstående er min egen holdning, det skal man vel efterhånden skrive efter hvert indlæg for at undgå at blive kaldt spåmand, mv.

9 år 2 måneder siden #2793 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX
COPE:

Neymar will 100% miss El Clasico: 1 game for the red card, 2-3 for clapping at the 4th official after being sent off.

Alle steder jeg har læst om det, er det enten givet som - eller siden hen ændret til - direkte rødt kort. Lad os håbe det er sandt og vi slipper for ham på Bernabeu.

Vedr. André Gomes vil jeg lige tillade mig at mane til besindighed. Husk nu hvordan det gik med Modrics fødsel på holdet. André Gomes kan meget vel - forhåbentlig ikke! - tage røven på os alle sammen i løbet af de næste 6-12 måneder. Min pointe er, at det efterhånden i min optik er helt naturligt, at spillere der hentes til de allerstørste klubber ikke nødvendigvis præsterer som forventet i første sæson. Lad os håbe tålmodigheden ikke er til det i Barca, for han kan kun blive bedre fra nu af.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith, Pelle

9 år 2 måneder siden #2794 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca er ikke færdige med at sætte point til. Igår vidste Enrique godt, at vi havde sat point til, og at man SKULLE vinde. Alligevel roterer han med tanke på en CHL-kamp mod Juventus, og rotationsspillerne er i forhold til vores rotationsspillere uendeligt meget dårligere. Vi spiller jo nærmest BEDRE med reserver end med gallaholdet :D

Som jeg skrev tidligere på ugen, så har Barca det med at smide sine point på de dumme kampe og så os. Udgangspunktet må være, at El Clasico bliver uafgjort. Vi har endnu ikke tabt der i indeværende sæson, og med den mentale overhånd og velvidende, at et nederlag IKKE lader Barca gå os forbi i tabellen, så tror jeg, at det er Barca, der kommer til at dumme sig i forsøget på at tromle os ned. Og der ER altså en forskel. Før kunne Barca - alt andet lige - stort set afgøre det på Bernabeu, og vi ville være presset til at vinde af den grund. Nu SKAL Barca vinde for overhovedet at have muligheden for at komme tæt på mesterskabet, og netop den indstilling må vi lukrere på d. 23.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 2 måneder siden #2795 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: for at undgå at blive kaldt spåmand, mv.

Man kan da heller ikke kalde dig andet siden du lyder så sikker på dig selv, altså Barca kan da sagtens også miste point mod Villareal, Espaniol, Las Palmas, Real Sociedad og selv Eibar, som vi også tabte point hjemme imod. Alt kan jo ske især når de taber så mange dumme point som igår hvor du også sagde at vi lige havde mistet mesterskabet, hvor vi efter Malaga kampen faktisk var kommet et point tættere på La liga. At vi har "langt" det sværeste kampprogram er jo ikke rigtig, du nævner også at vi skal møde Malaga. De hold som Barca har tabt imod har vi vundet over. Og de resterende hold Barca skal møde er alle højere oppe i la liga end Malaga undtagen Osasuna. Ellers skal vi faktisk møde flere hold som ligger under malaga end Barca, så igen alt kan jo ske. At ligaen formentlig vil være sikret kan du jo sige om alle de resterende weekender hvor barca taber og vi vinder især fordi vi har en kamp i baglommen.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved MadridistaPorVida.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

9 år 2 måneder siden #2796 af Pelle
Chrill: Jeg forstår dig, det gør jeg virkelig. Men sidst Barca var presset til at skabe noget stort, lavede de et historisk resultat.
Min frygt for at tabe mesterskabet, handler ikke om Barca styrke, men vores eget svage, fantasiløse spil.

Jeg har været skuffet over spillet længe nu. Og med BBC ændrer det sig bare ikke. Når Zidane samtidig sælger holdet med sine taktiske dispositioner (eller mangel på samme), så falder korthuset for mig.

Jeg kan mærke, at jeg stadig er pisse irriteret over 1-1 i går, vi havde dem lige hvor vi ville. Jeg er rasende over, at vi ikke kan mose videre, når vi kommer foran. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at man sætter et hold til at forsvare, som er så elendige til det. Det nager mig, og det er Zidane, der fejler endnu engang.

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum