Om Vores Rivaler IX
Steen skrev:
Sahinovic skrev:
Steen skrev: Mange var imod at hente Dybala for ikke så længe siden, da de ikke mente han var en rigtig angriber. Som jeg skrev dengang, så ja, han spiller en anden rolle i denne sæson da de hentede Higuain og derfor vil bruge ham, Higuain og Mandzukic på samme tid. Men en sand angriber, det er den knægt. Hvis man ikke kan hente Hazard, så skal Dybala hentes, og det er ligegyldigt om det skal være i stedet for Ronaldo, Benzema eller Bale.
Bliver i ikke lige lovligt hurtigt revet med?
De to mål han scorer er på en billig baggrund; første mål står han fuldstændigt uopdækket i straffesparksfeltet, han modtager bolden og formår sågar at vende om og skyde på mål, det er jo totalt sløset forsvarsspil. Mål nummer to er jo intet andet end grinagtigt at målmanden ikke tager den, han står endda ude ved stolpen og har tid til at gøre sig klar.
Selvom det er to vigtige kasser mod FC Barcelona i en Champions League kvartfinale, så er jeg mere chokeret over FC Barcelonas forsvarsspil end jeg er imponeret over Dybala.
Ak ja. Gad vide om du havde ytret det samme, hvis spilleren hed Benzema. ;)
Jeg havde været i ekstase (-;
Ej, men nu er situationen ikke den, at vi overvejer at smide mere end €100 mio. på Benzema.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hold fast Bernado Silva har fart i støvlerne!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Jeg stopper aldrig med at blive imponeret af Monaco. Mbappé gør det igen.
Mja, nu var det bare offside ;)
Straffesparket var også ret tyndt i øvrigt.
Pelle skrev: Jeg stopper aldrig med at blive imponeret af Monaco. Mbappé gør det igen.
Jeg er også fan af ham Mbappé. Han er ikke bare imponerende, men er utrolig produktiv.
Hos RM ligner vores situation mere Bayern, men vi mangler dog de fuldgode erstatninger på de åh så vigtige kant-pladser. Men på midtbanen og i forsvaret er vi godt dækket ind. Kanterne kan vi jo tilkøbe os med den økonomi vi har, og hvem siger at CR7 ikke holder 5 år endnu?
Hos Juve er situationen en helt anden. Rent defensivt er de gamle - offensivt meget unge, men kan de holde på Dybala? Jeg tvivler meget! Men Juve er den eneste klub, jeg pt. kan se udfordre de 3 store klubber. Desuden henter de jo spillere efter lyst og behov i de andre klubber i Italien.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Dybala har officielt renoveret sin kontrakt med Juventus. Han bliver en meget dyr spiller, hvis han skal købes fri.
Enig. Jeg synes rigtig meget tyder på, at der er en aftale i den kontrakt som henviser til, at Dybala kan skifte hvis en klub betaler et givent beløb (og måske har de også aftalt et givent tidspunkt hvor Juventus vil slippe ham). Og som du selv skriver, så bliver han en dyr herre at hente. Ikke mindre efter dette. En fin lille gentlemans agreement mellem Juventus og Dybala...
Jeg er splittet mellem Dybala og Mbappe. Hvilken fantastisk duo de kunne blive i fremtiden. Men lige nu og her - til sommer - er der kun plads til en af dem.
Drømmetransfer vinduet er: Ousmane Dembele, Dybala og Kanté.