Om Vores Rivaler IX

9 år 3 måneder siden #2953 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Det tyder på, at Bayern stiller i stærkeste formation i morgen, da både Lewa, Boateng og Hummels umiddelbart meldes klar. Det er naturligvis fedt at kunne slå et Bayern hold i stærkeste opstilling, men jeg frygter virkelig, hvad Lewandowski kan gøre ved vores forsvar.

Mit drømmescenarie er en 4-4-2, så vi forhåbentlig vinder kampen om midtbanen, hvilket vi havde mere end svært ved sidst. Casemiro, Isco, Kroos og Modric derinde. Og så skal Ronaldo og Benzema fortsætte de fremragende takter fra de sidste par kampe.

Nervøsiteten er godt nok allerede ved at indfinde sig!

Hummels er med garanti ikke klar, og ligeledes ser det samme ud for Boeteng. Ud af de tre du nævnte er det kun Lewa vi kan regne med starter inde - så mon ikke vi banker dem alligevel ? :)

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2954 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Madridnation. skrev:

Pelle skrev: Det tyder på, at Bayern stiller i stærkeste formation i morgen, da både Lewa, Boateng og Hummels umiddelbart meldes klar. Det er naturligvis fedt at kunne slå et Bayern hold i stærkeste opstilling, men jeg frygter virkelig, hvad Lewandowski kan gøre ved vores forsvar.

Mit drømmescenarie er en 4-4-2, så vi forhåbentlig vinder kampen om midtbanen, hvilket vi havde mere end svært ved sidst. Casemiro, Isco, Kroos og Modric derinde. Og så skal Ronaldo og Benzema fortsætte de fremragende takter fra de sidste par kampe.

Hummels er med garanti ikke klar, og ligeledes ser det samme ud for Boeteng. Ud af de tre du nævnte er det kun Lewa vi kan regne med starter inde - så mon ikke vi banker dem alligevel ? :)

Vi må læse nyheder forskellige steder :)
Hvor har du set, at Hummels og Boateng helt sikkert ikke er med? :)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Pelle.

9 år 3 måneder siden #2955 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Madridnation. skrev:

Vi må læse nyheder forskellige steder :)
Hvor har du set, at Hummels og Boateng helt sikkert ikke er med? :)

Både Hummels og Boateng fuldførte træningen i dag, så mon ikke de er med? Det engelske Bayern München forum forudser i hvert fald dette som meget sandsynligt.

Begge er hovedstødsstærke, og det kan blive et problem, når nu det er dødbold, vi er så vanvittig afhængige af i år. En Alaba i centerforsvaret havde været at foretrække. Bayern kommer til at spille i stærkeste. Ud over en lidt vaklende Nacho, så kan vi også spille med stærkeste, nu hvor Isco-Disco sandsynligvis får en startplads bag Ronaldo og Benz. Af den grund tror jeg, at der er god grund til at tro, at vores offensiv kommer til at sprudle endnu mere end i sidste uge.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 3 måneder siden #2956 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
"However there are still question marks over Jêróme Boateng and Mats Hummels, who have travelled. “The final training session will be decisive, they need to be able to work with the ball,” reported Ancelotti. Should they lose their race against time, David Alaba and/or Joshua Kimmich could start in the centre of defence."
Kilde: fcbayern.com/en/news/matchpreviews/2017/...qf-real-madrid-v-fcb

Gad vide om det er spil fra galleriet, eller om det er faktuelt?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 3 måneder siden #2957 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis de fuldførte træningen, så spiller de ... så får vi en bagkæde med Lahm, Hummels, Boateng og Alaba at se.

Det betyder også, at det godt kan være, at vi får Asensio at se i stedet for Isco. Simpelthen fordi Alaba er farligere fremad banen og Isco omvendt er dårligere i tilbageløbene end fx Asensio, og vi bliver nødt til at passe på os selv ift. kanterne i dag - særligt med Lewandowski fremme foran i en kamp, hvor vi kun har Ramos til at vinde hovedstødsdueller centralt.

Og det med at spille 4-3-1-2 med Isco bag CR og Benzema vil give en masse klumper på midten og formentlig blot betyde mange boldtab foran tyskernes felt, hvorefter der vil være motorvej for Alaba og Lahm.

Det bliver et stort taktisk slag i dag - i en kamp hvor vi - spiller for spiller - som minimum er status quo, og endda på flere pladser overmatchede.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 3 måneder siden #2958 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Hvis de fuldførte træningen, så spiller de ... så får vi en bagkæde med Lahm, Hummels, Boateng og Alaba at se.

Det betyder også, at det godt kan være, at vi får Asensio at se i stedet for Isco. Simpelthen fordi Alaba er farligere fremad banen og Isco omvendt er dårligere i tilbageløbene end fx Asensio, og vi bliver nødt til at passe på os selv ift. kanterne i dag - særligt med Lewandowski fremme foran i en kamp, hvor vi kun har Ramos til at vinde hovedstødsdueller centralt.

Og det med at spille 4-3-1-2 med Isco bag CR og Benzema vil give en masse klumper på midten og formentlig blot betyde mange boldtab foran tyskernes felt, hvorefter der vil være motorvej for Alaba og Lahm.

Det bliver et stort taktisk slag i dag - i en kamp hvor vi - spiller for spiller - som minimum er status quo, og endda på flere pladser overmatchede.

Jeg vil tid hver en tid udnytte Isco-Discos form til den her kamp. Nej, vi kan muligvis finde en bedre defensiv erstatning til Bale, men Isco ville tilføre noget andet. Med Isco på en 10'er-plads er der større mulighed for, at vi kan holde fast på bolden og udfordre Bayerns midtbane på farten og dynamikken - måske endda tage teten, hvilket i allerhøjeste grad vil komme til at frustrere Bayern, når det nu er dem, der presset til at skabe et resultat. Det vil i så fald formentlig betyde, at Vidal og Thiago og Alonso bliver holdt beskæftiget med at skulle kontrollere vores boldsikre midtbane. De ved, at det er gift, hvis der for alvor kommer tur i den med Modric og Iscos drive bag to spillere som Ronaldo og Benz.

Jeg vil næsten sige, at det vigtigste i den her kamp er, at Zidane ikke bliver bange og kommer til at forsøge at pakke sig eller smide initiativet væk i frygt for at skab rum bagudtil. Det har Zidane bare en tendens til, så snart vi fører, eller har det resultat i lommen, der i det givne øjeblik er nødvendigt. Problemet er, at vi ikke er verdens bedste til at forsvare en føring. Slet ikke mod et hold som Bayern med Lewa. Nej, vi skal vise dem, at vi vil angribe, at vi vil score, for så tvinger vi Bayern til at være påpasselige eller mere tålmodige. De må aldrig aldrig aldrig få kontrollen over den her kamp.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: El Rojo, Sahinovic, MadridistaPorVida

9 år 3 måneder siden #2959 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
ChrillRM14 skrev:

Jeg vil næsten sige, at det vigtigste i den her kamp er, at Zidane ikke bliver bange og kommer til at forsøge at pakke sig eller smide initiativet væk i frygt for at skab rum bagudtil. Det har Zidane bare en tendens til, så snart vi fører, eller har det resultat i lommen, der i det givne øjeblik er nødvendigt. Problemet er, at vi ikke er verdens bedste til at forsvare en føring. Slet ikke mod et hold som Bayern med Lewa. Nej, vi skal vise dem, at vi vil angribe, at vi vil score, for så tvinger vi Bayern til at være påpasselige eller mere tålmodige. De må aldrig aldrig aldrig få kontrollen over den her kamp.

Zidane kan selv vælge udfaldet idag.

Vælger han at pakke sig og stille sig tilfreds med resultatet fra det første opgør, så giver han FC Bayern muligheden for at komme ind i kampen igen, ligesom José Mourinho gjorde i returopgøret mod FC Bayern i 2012 efter der var spillet 15 minutter, og det gør man bare ikke når deres frontløber idag hedder Lewandowski.

Jeg håber virkeligt, at Zidane vælger at fortsætte hvor vi slap!

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 år 3 måneder siden #2960 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

DarioGomez skrev: Hvis de fuldførte træningen, så spiller de ... så får vi en bagkæde med Lahm, Hummels, Boateng og Alaba at se.

Jeg vil tid hver en tid udnytte Isco-Discos form til den her kamp. Nej, vi kan muligvis finde en bedre defensiv erstatning til Bale, men Isco ville tilføre noget andet. Med Isco på en 10'er-plads er der større mulighed for, at vi kan holde fast på bolden og udfordre Bayerns midtbane på farten og dynamikken - måske endda tage teten, hvilket i allerhøjeste grad vil komme til at frustrere Bayern, når det nu er dem, der presset til at skabe et resultat. Det vil i så fald formentlig betyde, at Vidal og Thiago og Alonso bliver holdt beskæftiget med at skulle kontrollere vores boldsikre midtbane. De ved, at det er gift, hvis der for alvor kommer tur i den med Modric og Iscos drive bag to spillere som Ronaldo og Benz.

100% enig. Frygt udgør den største trussel i aften. Jeg synes vi skal komme blæsende, og få skabt den stemning på Bernabeu, der der trods alt kan skabes på de store CL-aftener.

I mine øjne, så er Bayern heller ikke lige så giftige på kontra, som de er hvis vi står på kanten af eget felt. Thiago, Ribery, Robben og Lewa er rigtigt dygtige i små rum, og alle deres centrale midtbanespillere kan brage dem ind fra 25 meter. Til gengæld ser jeg ikke Rib og Rob løbe fra Marcelo og Carvajal, ej heller Lewandowski fra Ramos.

Derfor håber jeg virkelig, at vi kommer ud for at dominere. Og få så Isco på banen fra start. Det ville næsten være blasfemi at bænke en mand, der lavede så meget guddommeligt som han gjorde i lørdags.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, MadridistaPorVida

9 år 3 måneder siden #2961 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Zidanes taktiske eksamen, håber han består med bravour.

9 år 3 måneder siden #2962 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes nu at han har bestået den eksamen mange gange. Jeg husker især nogle mesterstykker mod Sevilla og Barcelona.

Når det så er sagt, så kan man sagtens tage en eksamen om selvom man allerede har bestået den ;)

Kom SÅ!! (Ses på AE Sports Lounge)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, MadridistaPorVida

9 år 3 måneder siden #2963 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Noget nyt vedr. Startopstillinger (og skader)?

Synes ikke jeg kan finde noget, når jeg snuser rundt omkring :)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 3 måneder siden #2964 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Seneste nyt angående Bayern er, at Hummels, Boateng og Lewandowski alle starter inde i dag.

Leveret af Kunena Forum