Om Vores Rivaler IX
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Gåser skrev: Og dog, så hiver de alligevel en reducering op af hatten kort før pause
Og dog... ;-)
Pelle skrev:
Gåser skrev: Og dog, så hiver de alligevel en reducering op af hatten kort før pause
Og dog... ;-)
Det er kampe som denne, der viser, hvorfor jeg elsker La Liga så meget mere end PL.
Pelle skrev: 3-2. Vild kamp!
Ja der er bestemt en kamp endnu og det er rart at se Barcelona sejle så meget. Gijons mål i dag kom ud af ingenting mens Sociedad har presset Barcelona højt på banen
Har valgt at takke af på forum!
For Vores midtbane er pt spækket med stjerner og når den ene ikke rammer dagen træder en anden til.
mohbar skrev: Hazard igen ret anonym når han skal spille en svær kamp (lige nu United mod chelsea). Vi bør tænke os rigtig godt om hvis vi vil punge 8-900 mio kr for ham - det kan blive ren Hasard.
For Vores midtbane er pt spækket med stjerner og når den ene ikke rammer dagen træder en anden til.
Han har også en skygge i form af Herrera der følger hver centimeter :) Men ja, det virker lidt nemt at lukke ned for ham, i hvert fald i denne kamp. Er dog stadig ikke i tvivl om at han vil være et glimrende køb.
Desuden ser Chelsea lidt tandløse ud, ikke så skræmmende pt. Vil de kunne blande sig i toppen af CL næste sæson?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
mohbar skrev: Hazard igen ret anonym når han skal spille en svær kamp (lige nu United mod chelsea). Vi bør tænke os rigtig godt om hvis vi vil punge 8-900 mio kr for ham - det kan blive ren Hasard.
Okay, stop nu altså. Manden har seriøst netop været helt uimodståelig i næsten samtlige topopgør i denne sæson, hvor han har leveret den ene pragtpræstation efter den anden.
At han så i dag - i én halvleg - bliver lukket ned, sker nu for alle, men hvis du ikke bare havde slynget sådan noget ud og undersøgt sagen først, så ville du finde ud af, at han netop er blevet rost for at have været helt vanvittig i næsten alle Chelseas topopgør, hvor han også har scoret flere sindssyge mål.
Sommerbudgettet må stilles efter disse: De Gea, Alaba og Kanté. De to sidstnævnte ville passe perfekt i RM netop fordi de er sindssygt habile defensivt og offensivt
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Hazard var en skygge af sig selv i dag, det er han for ofte, måske ikke hele kampe men så i lange perioder af dem, og det er altså for let at lukke ned for ham. Alt for let at selv en mand som Herrera på den måde neutraliserer ham, og det bekymrer mig rigtigt meget. Herrera er i bedste fald en middelmådig spiller, endnu lavere vurderet set på defensive kvaliteter.
Jeg siger IKKE, at Hazard IKKE kan være løsningen, men jeg er altså langt fra overbevist? Handler det måske mere om, at man gerne vil af med nogle fra den nuværende trup mere end, at man reelt set knuselsker Hazard?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...