Om Vores Rivaler IX
Håber dog han leverer kontinuerligt og vi så napper ham efter han storspiller i Monaco en sæson mere :-)
El_Juan skrev:
Hugol skrev: Dybala har officielt renoveret sin kontrakt med Juventus. Han bliver en meget dyr spiller, hvis han skal købes fri.
Enig. Jeg synes rigtig meget tyder på, at der er en aftale i den kontrakt som henviser til, at Dybala kan skifte hvis en klub betaler et givent beløb (og måske har de også aftalt et givent tidspunkt hvor Juventus vil slippe ham). Og som du selv skriver, så bliver han en dyr herre at hente. Ikke mindre efter dette. En fin lille gentlemans agreement mellem Juventus og Dybala...
Jeg er splittet mellem Dybala og Mbappe. Hvilken fantastisk duo de kunne blive i fremtiden. Men lige nu og her - til sommer - er der kun plads til en af dem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Lad os tage de to bedste spillere fra røvhullerne fra Premier League ;) Ej spøg til side. Jeg føler helt klart at vi først og fremmest mangler en erstatning for Navas, en gardering for Marcelo og en stjerne til offensiven (ud med James)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Drømmeindkøbene er David de Gea og Hazard samt en venstreback.
Lad os tage de to bedste spillere fra røvhullerne fra Premier League ;) Ej spøg til side. Jeg føler helt klart at vi først og fremmest mangler en erstatning for Navas, en gardering for Marcelo og en stjerne til offensiven (ud med James)
Hvad med den defensive midt?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Zyconith skrev:
Kassow-Rossing skrev: Drømmeindkøbene er David de Gea og Hazard samt en venstreback.
Godt spørgsmål. Jeg havde antaget at det var indforstået at vi hentede vores talent hjem fra det Tyske.
Kassow-Rossing skrev:
Zyconith skrev:
Godt spørgsmål. Jeg havde antaget at det var indforstået at vi hentede vores talent hjem fra det Tyske.
Jeg tror, du mener vores flotte CDM, som løber rundt i Alavés, ikke?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Kassow-Rossing skrev:
Zyconith skrev:
Mayoral? Vallejo? Eller mente du Lucas Silva fra Cruzeiro?
Apropos især Mayoral, så savner jeg fordums fyldestgørende referater af udlejede spillere. Donde estan?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Det er en joke, ikke?
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/sadan-vil-bar...ed-i-el-clasico.html
Smart, hvis det lykkes.
Håber han kommer med til kampen så vi kan slå alt fast.
og dejligt at se at vi trods alt viser langt mere format end dem, i alle henseender: ledelse, træner og trup.
Pelle skrev: Det er en joke, ikke?
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/sadan-vil-bar...ed-i-el-clasico.html
Det virker mærkeligt at han kan påbegynde afsoningen af karantænen mod Sociedad og weekenden efter er den lige pludselig sat i bero pga alt muligt Catalonsk fusk. Appellen skal da komme enden den første af 3 karantæne dage skal afsones?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
mohbar skrev: mes un Club - også et cirkus.
Håber han kommer med til kampen så vi kan slå alt fast.
og dejligt at se at vi trods alt viser langt mere format end dem, i alle henseender: ledelse, træner og trup.
Glem ikke spillere, fans, historie og legender. Det er den fulde cirkel af usympatiske mennesker i den klub.
nono skrev: Der er ingen garanti for at Mbappe har hvad der skal til i de store klubber, på de store scener. Det har en Dybala trods alt bevist gennem flere sæsoner.
Drømmetransfer vinduet er: Ousmane Dembele, Dybala og Kanté.
Gennem flere sæsoner?! Det passer jo ikke. Lad os nu lige slå fast, at dette blot er den anden sæson for Dybala i Juventus og anden sæson i træk hvor han spiller europæisk fodbold. Der var ikke meget storklub og den store scene over hans tid i Palermo. Det var heller ikke fordi han ligefrem bragede ind på scenen i sin første sæson Juventus, særligt ikke i Champions League.
Mig bekendt er både Mbappé og Dybala i gang med begge at vise sig frem på den helt store scene, mod de helt store klubber.