Om Vores Rivaler IX

9 år 2 måneder siden #2941 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Der er altså en god pointe i, at vi skal tænke os godt om, før vi smider så mange penge efter en spiller. Særligt fra en liga som PrL, hvor de jo ikke ligefrem bliver matchet på højeste niveau ret ofte. Vi griner jo herinde tit af Premier League, men alligevel så virker det til at være folks våde drøm at handle netop derfra - på mig virker det komisk.

Hazard var en skygge af sig selv i dag, det er han for ofte, måske ikke hele kampe men så i lange perioder af dem, og det er altså for let at lukke ned for ham. Alt for let at selv en mand som Herrera på den måde neutraliserer ham, og det bekymrer mig rigtigt meget. Herrera er i bedste fald en middelmådig spiller, endnu lavere vurderet set på defensive kvaliteter.

Jeg siger IKKE, at Hazard IKKE kan være løsningen, men jeg er altså langt fra overbevist? Handler det måske mere om, at man gerne vil af med nogle fra den nuværende trup mere end, at man reelt set knuselsker Hazard?

Nej. Det handler om, at Hazard tilbyder noget som meget få spillere i verden gør. Noget, som vi i den grad har behov for, og som en mand som eksempelvis Bale aldrig ser skyggen af.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2942 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Der er altså en god pointe i, at vi skal tænke os godt om, før vi smider så mange penge efter en spiller. Særligt fra en liga som PrL, hvor de jo ikke ligefrem bliver matchet på højeste niveau ret ofte. Vi griner jo herinde tit af Premier League, men alligevel så virker det til at være folks våde drøm at handle netop derfra - på mig virker det komisk.

Hazard var en skygge af sig selv i dag, det er han for ofte, måske ikke hele kampe men så i lange perioder af dem, og det er altså for let at lukke ned for ham. Alt for let at selv en mand som Herrera på den måde neutraliserer ham, og det bekymrer mig rigtigt meget. Herrera er i bedste fald en middelmådig spiller, endnu lavere vurderet set på defensive kvaliteter.

Jeg siger IKKE, at Hazard IKKE kan være løsningen, men jeg er altså langt fra overbevist? Handler det måske mere om, at man gerne vil af med nogle fra den nuværende trup mere end, at man reelt set knuselsker Hazard?

Enig, Hazard er så rystende dårlig en ide at kun Perez kan finde på at løbe med den...

9 år 2 måneder siden #2943 af Pelle
@Nono

Hvorfor?

9 år 2 måneder siden #2944 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Nogle rigtig gode pointer.
Man skal uden tvivl passe på sine penge så de ikke løber tør uden fornuftig grund om end Hazard på sine gode dage er verdensklasse.

David de Gea, Hazard, Llorente og en backup for Marcelo bør være målene for denne sommer.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 2 måneder siden #2945 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev:

Enig, Hazard er så rystende dårlig en ide at kun Perez kan finde på at løbe med den...

Det er jo noget pjat... Vi har sgu også selv flere offensive spillere, der er alt for lette at lukke af for i de store kampe. Se bare hvor tandløse vi har været, når vi har mødt Atletico de seneste mange gange. Det sker. Man skal ikke altid dømme en spiller for sine negative udfald, for de kommer jo for enhver spiller. Se Ronaldo og Messi.

Det er ej heller et argument, at når Hazard spiller i PL, så er han overvurderet, fordi han spiller i en liga, der rangerer lavere end La Liga. Hazard er igang med for anden gang i sin karriere at være tungen på vægtskålen for sit hold med kurs mod et mesterskab. Han har, som det bliver nævnt af andre brugere, et talent og nogle egenskaber, som ikke mange andre spillere i verden har. Han ville pynte på næsten ethvert hold, og mon ikke at han med lidt tilvænning også ville kunne være altafgørende for et hold som RM?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 2 måneder siden #2946 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Selvfølgelig er Hazard en rigtig god spiller. Men også rigtig dyr at anskaffe. Men man bør overveje hvad der er need to have og hvad der er nice to have ifm vores trup der ikke ligefrem mangler offensive kvaliteter, men snarere først og fremmest bør fokuseres på at styrkes i det defensive.

9 år 2 måneder siden #2947 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan godt lide Hazard, han har holdt et højt niveau næsten hele sæsonen igennem, ja han viste ikke niveau idag, men hvem gjorde det for Chelsea? Det er ihvertfald lang tid siden jeg har set Chelsea spille med så manglende intensitet.

Men hvor skal han dog spille henne? Ronaldo og Bale er faste startere, så vil de fleste nok mene at han skal skiftes ud med Benzema, OK, fair nok, men det løser jo ikke problemet for Real Madrids spil, for hvem skal Hazard spille bold sammen med? Vi ved jo, at både Cristiano og Bale ikke er optimale i de små rum og kombinationsspillet, derfor ville det give mest mening hvis man kunne spille Benzema og Hazard sammen for at servere Ronaldo, men det sker jo aldrig, medmindre man sælger Bale og det tror jeg simplethen ikke på kommer til at ske.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 2 måneder siden #2948 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Boating og Hummels er tvivlsomme til kampen på Tirsdag. Lewandovski bliver vist 100% klar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 2 måneder siden #2949 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Jeg kan godt lide Hazard, han har holdt et højt niveau næsten hele sæsonen igennem, ja han viste ikke niveau idag, men hvem gjorde det for Chelsea? Det er ihvertfald lang tid siden jeg har set Chelsea spille med så manglende intensitet.

Men hvor skal han dog spille henne? Ronaldo og Bale er faste startere, så vil de fleste nok mene at han skal skiftes ud med Benzema, OK, fair nok, men det løser jo ikke problemet for Real Madrids spil, for hvem skal Hazard spille bold sammen med? Vi ved jo, at både Cristiano og Bale ikke er optimale i de små rum og kombinationsspillet, derfor ville det give mest mening hvis man kunne spille Benzema og Hazard sammen for at servere Ronaldo, men det sker jo aldrig, medmindre man sælger Bale og det tror jeg simplethen ikke på kommer til at ske.

Man må jo gå udfra, at der er en plan med Hazard hvis han bliver hentet, og den plan kan kun være, at det er en fra BBC der bliver erstattet. Jeg er helt enig i dine betragtninger, men jeg tror ikke Bale er den hellige ko som han førhen har været.
Måske er jeg naiv, men jeg tror vitterligt på, at han bliver skudt afsted til sommer.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 2 måneder siden #2950 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Angående pris, så forstår jeg ikke helt snakken. Kan handlen finansieres på korrekt vis, så er det IMO ret ligegyldigt, hvis handlen kostede 500 mio. eller 1,5 milliarder. Alt er sat på spidsen, så forstå mig ret. Det handler for mig om, at der er en klar plan med indkøbet, og hvis man vurdere Hazard er den eneste ene, så skal man selvfølgelig købe ham uanset pris (indenfor det realistiske). Hvis Hazard kan hæve Real Madrid, så er det dét klart vigtigste!
Det handler nu engang om titler og flot fodbold. Jeg vil da blive enorm trist, hvis det ender ud i Arsenal tilstande, hvor banken vokser, men spillet på banen og titlerne er sidste prioritet, fordi man ikke er villige til at bruge penge på fodbold.

Modargumenterne med, at Hazard blev lukket ned igår kan man vel kun grine lidt af. Prøv lige og se de spillere vi har nu :D Jeg kan ihvertfald ikke huske sidste kamp Bale ikke var anonym imod en lidt bedre modstandere, eller generelt bare en modstander.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 2 måneder siden #2951 af Pelle
Det tyder på, at Bayern stiller i stærkeste formation i morgen, da både Lewa, Boateng og Hummels umiddelbart meldes klar. Det er naturligvis fedt at kunne slå et Bayern hold i stærkeste opstilling, men jeg frygter virkelig, hvad Lewandowski kan gøre ved vores forsvar.

Mit drømmescenarie er en 4-4-2, så vi forhåbentlig vinder kampen om midtbanen, hvilket vi havde mere end svært ved sidst. Casemiro, Isco, Kroos og Modric derinde. Og så skal Ronaldo og Benzema fortsætte de fremragende takter fra de sidste par kampe.

Nervøsiteten er godt nok allerede ved at indfinde sig!

9 år 2 måneder siden #2952 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg var meget nervøs da der er var en 'risiko' for at Bale kunne være klar til kampen.
Men da han er definivt ude af kampen er jeg fuld af håb nu

Leveret af Kunena Forum