Om Vores Rivaler IX

9 år 2 måneder siden #2917 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Alaba må også snart kunne logges til madrid. Marcelo lever jo ikke evigt og ham theo drengen er vel hip som hap..

Ny målmand DDG
Ny venstre back Alaba
Ny offensiv midt Hazard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2918 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Har folk helt glemt Hazard? Den mand er et must buy! Sammen med DDG.

Hazard er klart en forstærkning, og ham skal vi da om nogen gå efter, men det Chelsea har gang i lige nu kan gøre det svært at hente spillere derfra. De gør det godt, og skal sq nok spille CHL næste sæson, samtidig med at de har en fantastisk træner. RM er vel de eneste, der kan fravriste Chelsea deres startere, men det bliver nok svært. Der skal sættes en rekord, men så kan vi også sige, at vi har den bedst Belgier i la Liga (bye bye Carrasco)!

DDG ville være lækkert. Mon Navas vil affinde sig med at være 2. valg? Han har trods alt ikke været starter særlig længe, og han ved godt, at han ikke er bedst af de 2. Men kan man virkelig det? Gå fra at være 1. valg til 2. valg? Jeg tvivler. Det vil vel altid være i baghovedet, når han endelig kommer på banen, at han "kun" er den næstbedste. Kiko Casilla ville nok være nemmere at fastholde i den rolle, og han er også okay stabil, omend ikke på samme niveau i min optik.

Daniel skrev: Dios

Og jeg elsker at læse dine indlæg ;-)

Du har om nogen styr på at holde en fandens go' retorik på madridista.dk, ligesom dine holdninger er præcise og skarpe!

Get a room!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 2 måneder siden #2919 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Kratmus skrev:

DDG ville være lækkert. Mon Navas vil affinde sig med at være 2. valg? Han har trods alt ikke været starter særlig længe, og han ved godt, at han ikke er bedst af de 2. Men kan man virkelig det? Gå fra at være 1. valg til 2. valg? Jeg tvivler. Det vil vel altid være i baghovedet, når han endelig kommer på banen, at han "kun" er den næstbedste. Kiko Casilla ville nok være nemmere at fastholde i den rolle, og han er også okay stabil, omend ikke på samme niveau i min optik.

Keylor Navas skal sendes så langt væk fra Madrid som muligt, og det kan kun gå for langsomt. Om han vil acceptere det eller ej, så er det realiteten. Med hans form i denne sæson in mente, så ville han være 3. valg mellem ham, Kiko og De Gea. Kiko kender sin rolle, og det ville derfor give mest mening at beholde ham og sælge Keylor Navas, hvis det overhovedet er muligt at finde en køber til costaricaneren.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Pelle

9 år 2 måneder siden #2920 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Pelle skrev: Har folk helt glemt Hazard? Den mand er et must buy! Sammen med DDG.

Jeg selv synes det bliver lidt for trivielt, hvis man i alle sine indlæg skriver de samme spillere, som man vil have til klubben :) Hazard er en selvfølge hos mig, og derfor skriver jeg ikke, at jeg vil have ham til klubben i alle mine indlæg, da jeg har brugt de sidste 2 år på, at argumentere for et køb af ham, så havde lidt håbet på, at folk efterhånden vidste det. Nu er den nok ikke specifikt møntet på mig, men nu får du alligevel min forklaring :)

Ligesom hos dig selv, så er De Gea og Hazard er 2 must buy spillere. Det ændre en lidt stærkere Ronaldo og Benzema ikke på. Derfor er der stadig et kæmpe spørgsmålstegn ved mange andre positioner i klubben, så som Benzema.

@Dios

Jep sorry, det var ikke møntet på dig. De sidste mange dage er bare gået med at snakke Dybala, efter han scorede mod Barcelona, og jeg er personligt ikke helt hoppet med på den vogn endnu. Hans sæson i Serie A har ikke været prangende, og jeg mener, at han skal vise meget mere, inden vi går efter ham.

Hazard har bevist sit værd på øverste hylde, jeg føler bare han bliver overset i transfer-snakken, så jeg ville lige hive ham tilbage igen :)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 2 måneder siden #2921 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: @Daniel.
Han ville være hjernedød sammen med Ronaldo, men her spiller sidstnævnte vel også på sidste vers.
.

Ja den vi vist hørt lidt for mange gange.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, ChrillRM14

9 år 2 måneder siden #2922 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

MadridistaPorVida skrev:

Dios skrev: @Daniel.
Han ville være hjernedød sammen med Ronaldo, men her spiller sidstnævnte vel også på sidste vers.
.

Ja den vi vist hørt lidt for mange gange.

Hvis man vil misforstå, så misforstår man ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 2 måneder siden #2923 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad siger I til AC Milan er kommet på kinesiske hænder? Vil de være ligeså gavmilde som Araberne?
Milan er det hold tættest på os med hensyn til CL titler. Bliver spændende at følge dem.

9 år 2 måneder siden #2924 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Vildt at Ronaldo er blevet anklaget for voldtægt; www.independent.co.uk/sport/football/new...piegel-a7684726.html

Florentino Pérez

9 år 2 måneder siden #2925 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Vildt at Ronaldo er blevet anklaget for voldtægt; www.independent.co.uk/sport/football/new...piegel-a7684726.html

Fra Pelle i morges:

madridista.dk/index.php/forum/debat/3972...en-2016-17?start=648

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 2 måneder siden #2926 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev:

Sahinovic skrev: Vildt at Ronaldo er blevet anklaget for voldtægt; www.independent.co.uk/sport/football/new...piegel-a7684726.html

Fra Pelle i morges:

madridista.dk/index.php/forum/debat/3972...en-2016-17?start=648

Sorry, det har jeg ikke set!

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 2 måneder siden #2927 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om Vores Rivaler IX
For søren Barcelona er til at snakke med.

Sociedad har spillet rigtig godt og har været tæt på at score.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Hugol.

9 år 2 måneder siden #2928 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX

Hugol skrev: For søren Barcelona er til at snakke med.

Sociedad har spillet rigtig godt og har været tæt på at score.

... og selvfølgelig så scorer Messi lidt ud af ingenting. Barcas forsvar sejlede de første 10 min og burde der være kommet bagud!

Leveret af Kunena Forum