Om Vores Rivaler IX
Real HWL skrev:
Pelle skrev: Det er en joke, ikke?
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/sadan-vil-bar...ed-i-el-clasico.html
Det virker mærkeligt at han kan påbegynde afsoningen af karantænen mod Sociedad og weekenden efter er den lige pludselig sat i bero pga alt muligt Catalonsk fusk. Appellen skal da komme enden den første af 3 karantæne dage skal afsones?
Præcis, jeg forstår det heller ikke. Er der nogle, som er mere inde i reglerne, som kan forklare om det overhovedet er en mulighed?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kassow-Rossing skrev:
mohbar skrev: mes un Club - også et cirkus.
Håber han kommer med til kampen så vi kan slå alt fast.
og dejligt at se at vi trods alt viser langt mere format end dem, i alle henseender: ledelse, træner og trup.
Glem ikke spillere, fans, historie og legender. Det er den fulde cirkel af usympatiske mennesker i den klub.
Du har alle dage været en sand mester i at skære alle over en kam.
Jeg kender op til flere Barcelona-fans med langt mere integritet, end du åbenlyst er i stand til at udvise... særligt på dette forum!
Spænd nu hjelmen. Dette forum er ikke til for at tilsværte Barcelonas fans og slet ikke med ordene "usympatiske mennesker" - det må og KAN gøres langt mere gelinde.
Du, jeg og alle vores venner på dette forum, er nødvendigvis heller ikke Franco-sympatisører, fordi vi holder med Real Madrid.... eller er vi?
Man bestemmer selv det faglige niveau, man vil lægge for dagen på madridista.dk, men JEG synes, at ovenstående indlæg fra DIG er historisk lavt!
Det er klart, at når Pique dummer sig på Twitter, eller Xavi udtaler sig vanlig dumt, eller Messi brækker sig på banen, eller Suarez diver/mister besindelsen, eller Alba gestikulerer over en eller anden åbenlys kendelse mod Barcelona, så SKAL det have en spydig kommentar med på vejen, men der er sgu en grænse....
Det var bare lige det ;-)
Pelle skrev:
Real HWL skrev:
Pelle skrev: Det er en joke, ikke?
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/sadan-vil-bar...ed-i-el-clasico.html
Det virker mærkeligt at han kan påbegynde afsoningen af karantænen mod Sociedad og weekenden efter er den lige pludselig sat i bero pga alt muligt Catalonsk fusk. Appellen skal da komme enden den første af 3 karantæne dage skal afsones?
Præcis, jeg forstår det heller ikke. Er der nogle, som er mere inde i reglerne, som kan forklare om det overhovedet er en mulighed?
For mit vedkommende lyder det bare, som en lille usandsynlig teori, for Neymar frem mod det forestående El Clasico, i den katalanske sportspresse.
Jeg kender dog ikke reglerne, men når noget lyder for godt til at være sandt, så..... you know ;-)
El_Juan skrev:
nono skrev: Der er ingen garanti for at Mbappe har hvad der skal til i de store klubber, på de store scener. Det har en Dybala trods alt bevist gennem flere sæsoner.
Drømmetransfer vinduet er: Ousmane Dembele, Dybala og Kanté.
Gennem flere sæsoner?! Det passer jo ikke. Lad os nu lige slå fast, at dette blot er den anden sæson for Dybala i Juventus og anden sæson i træk hvor han spiller europæisk fodbold. Der var ikke meget storklub og den store scene over hans tid i Palermo. Det var heller ikke fordi han ligefrem bragede ind på scenen i sin første sæson Juventus, særligt ikke i Champions League.
Mig bekendt er både Mbappé og Dybala i gang med begge at vise sig frem på den helt store scene, mod de helt store klubber.
Dybala har dog laaaaangt mere erfaring med fodbold på øverste hylde, hvor han i flere år har gjort sig positivt bemærket i Serie A og nu Champions League, som iøvrigt kun var spørgsmål om tid.
Jeg vil dog ikke afskrive Mbappe - han viser virkelig stor autoritet i sine afslutninger og generelle fodboldspil på grønsværen.
Det handler om at hente dén spiller, som kan tilføre Real Madrid mest. Og her tror JEG, at Dybala er den rigtige spiller, da Mbappe kommer til at stå i skyggen af Benzema. Endvidere har argentineren nogle andre karakteristika og færdigheder, som ligeledes gør ham brugbar i en lidt mere tilbagetrukket position.
Begge spillere er dog fandens interessante og er ved at sælge sig til de absolut største mastodonter på fodboldscenen. Mit bud er, at vi ser op til flere handler tæt på 100 millioner euro til sommer!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Daniel skrev: Du har alle dage været en sand mester i at skære alle over en kam.
Jeg kender op til flere Barcelona-fans med langt mere integritet, end du åbenlyst er i stand til at udvise... særligt på dette forum!
Spænd nu hjelmen. Dette forum er ikke til for at tilsværte Barcelonas fans og slet ikke med ordene "usympatiske mennesker" - det må og KAN gøres langt mere gelinde.
Du, jeg og alle vores venner på dette forum, er nødvendigvis heller ikke Franco-sympatisører, fordi vi holder med Real Madrid.... eller er vi?
Man bestemmer selv det faglige niveau, man vil lægge for dagen på madridista.dk, men JEG synes, at ovenstående indlæg fra DIG er historisk lavt!
Det er klart, at når Pique dummer sig på Twitter, eller Xavi udtaler sig vanlig dumt, eller Messi brækker sig på banen, eller Suarez diver/mister besindelsen, eller Alba gestikulerer over en eller anden åbenlys kendelse mod Barcelona, så SKAL det have en spydig kommentar med på vejen, men der er sgu en grænse....
Det var bare lige det ;-)
Nu må det simpelthen stoppe. Der er netop kommet nye regler på forum og dem skal du også følge. Igen går du efter manden i stedet for at holde dig til emnet. Læs de nye regler. Du får en anmeldelse fordi du ikke kan holde dig til reglerne.
Næste gang du har lyst til at gå efter manden, så træk vejret, tæl til 10 og derefter send mig en privat besked med al dit gylde. Du behøver ikke lukke det ud på forum bare fordi du ikke kan lide indlægget eller brugeren.
Helt præcist er der tale om at du skal læse disse nye forumregler:
Spil bolden og ikke manden. Ingen gider læse 10 indlæg i træk, hvor to brugere kører i ring og i bund og grund bare bør enes om at være uenige.
- Folk bruger ’anmeld’-funktionen og lader redaktionen rydde op. Ingen orker at læse, at din holdning er, at et indlæg er for dårligt – hvad er dit eget så?"
Det var bare lige det :-)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Manchester United fik 'kun' uafgjort (1-1) mod Anderlecht i går i Europa League. Skal man ikke forvente mere af et hold af sådan en størrelse eller skal de kun vurderes på om de går videre eller ej?
Celta er i gang med en, på mange måder, stærk sæson. De spillede i øvrigt 3-2 i går i Europa League og ligner favoritter til videre avancement. Alligevel ligger de kun nummer 10 i La Liga.
Hvem tror vi vinder Europa League. Den er jo helt åben i år nu hvor Sevilla ikke er med ;)
Jeg elsker simpelthen at læse dine indlæg :)
Angående Dybala, så tror jeg det vil være en kæmpe fejl, at hente ham i stedet for Benzema. Dybala scorer ikke mange mål, og er sjældent den forreste spiller i angrebet, eller rettere sagt er han vigtigst og bedst når han kommer med sine sene løb ind i feltet, hvor han er en resolut afslutter. Han ville være hjernedød sammen med Ronaldo, men her spiller sidstnævnte vel også på sidste vers.
Dybala skal have en angriber foran sig, for ellers vil han ligesom Benzema bliver haglet ned på Bernabeú, og specielt herinde, selvom det intet betyder på den lange bane.
Jeg er kæmpe fan af Dybala, og ville elske at se ham i Real Madrid, men tiden er ikke for ham endnu. Jeg håber han tager endnu en sæson i Juve, så han kan modnes og beskyttes rigtigt. Specielt hvis han vælger Real Madrid, som er et kræsent publikum, som nærmest kun anerkender de kolde facts på papiret, selvom Isco's navn oftest bliver sunget på Bernabeú, så er der for mange som hellere vil have den kyniske målmager.
Dybala skal havne i Real Madrid, men ikke på bekostning af Benzema. Det tror jeg vil være en kæmpe fejl.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Han udviser i øvrigt heller ikke særlig meget vilje til at skifte til Real Madrid ved at forlænge sin kontrakt med Juventus. Noget der blev gjort officielt i forgårs.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Og jeg elsker at læse dine indlæg ;-)
Du har om nogen styr på at holde en fandens go' retorik på madridista.dk, ligesom dine holdninger er præcise og skarpe!
Pelle skrev: Har folk helt glemt Hazard? Den mand er et must buy! Sammen med DDG.
Jeg selv synes det bliver lidt for trivielt, hvis man i alle sine indlæg skriver de samme spillere, som man vil have til klubben :) Hazard er en selvfølge hos mig, og derfor skriver jeg ikke, at jeg vil have ham til klubben i alle mine indlæg, da jeg har brugt de sidste 2 år på, at argumentere for et køb af ham, så havde lidt håbet på, at folk efterhånden vidste det. Nu er den nok ikke specifikt møntet på mig, men nu får du alligevel min forklaring :)
Ligesom hos dig selv, så er De Gea og Hazard er 2 must buy spillere. Det ændre en lidt stærkere Ronaldo og Benzema ikke på. Derfor er der stadig et kæmpe spørgsmålstegn ved mange andre positioner i klubben, så som Benzema.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.