Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Jaja.... Om 10 points tid er der alligevel ikke noget at snakke om, når man skal tale om Spaniens bedste hold, og man kan jo ligeså godt indstille sig på, at Barca vinder resten, men øv for nogen forærringer.
10 point lyder overkommeligt, men hvis det bliver færre point, bliver det en katastrofe af de store. Ligaen er spillernes store mentale udfordring, de skal overkomme. Derfor er jeg ret nervøs angående mesterskabet. Et mesterskab i år vil give vigtig selvtillid til vores unge spillere, som vi skal sætte vores lid til i de kommende mange år.
Her er kernen i mange frustrationer af Zidane. Men også af samme grund, som jeg i bund og grund holder af hans virke som træner.
Har valgt at takke af på forum!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Malaga mod Sevilla om lidt. Måske meget godt at Zidane kigger lige på den kamp i aften. Begge hold skal vi jo møde i de sidste 4 kampe.
Sevilla ser ud til at tabe! Det er rigtig rigtig vigtigt. Jo mindre, de har at spille for, jo bedre. Hvis Sevilla er i et vakuum, hvor de ikke kan hentes af Villarreal og ikke kan hente Atletico, så har de ikke noget at spille for :D
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Har valgt at takke af på forum!
ChrillRM14 skrev:
Hugol skrev: Malaga mod Sevilla om lidt. Måske meget godt at Zidane kigger lige på den kamp i aften. Begge hold skal vi jo møde i de sidste 4 kampe.
Sevilla ser ud til at tabe! Det er rigtig rigtig vigtigt. Jo mindre, de har at spille for, jo bedre. Hvis Sevilla er i et vakuum, hvor de ikke kan hentes af Villarreal og ikke kan hente Atletico, så har de ikke noget at spille for :D
Barca - Villareal mødes i weekenden. Uanset udfaldet er det godt for os. Sætter Barca point til, vinder vi mesterskabet. Sætter Villareal til, er Sevilla sikret 4. Pladsen.
Dette resultat er rigtig, rigtig fint for Real.
"Maybe they hate me because I'm too good."
ChrillRM14 skrev:
Jeg ville nu mene, at man netop har noget at spille for når modstanderen trods alt hedder Real Madrid. Det er vel altid sjovt at drille/provokere et stort hold på deres egen hjemmebane, der har alt at spille for; så derfor kunne jeg ikke forestille mig, at man som spiller går ind til sådan en kamp med en sløset indstilling.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
"Correct me if I'm wrong, men ifølge transfermarkt, så kostede Isco 30m, Modric 30m, Kroos 30m, Casemiro 6m og Asensio 3.5m Euro. Vi gav 19m for Vermaelen, 20m for Mathieu, 4m for Douglas og 19m Euro for Song.. Og sammenlagt 16.5 for Carvajal og Varane.. "
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
1) Ja, vi har lavet langt bedre handler end dem. Kostede Gomes ikke også 35-40 millioner Euro?
2) Hvad fanden laver du derinde? Lad nu børnene koge over i deres indestænkte had - og deres grinagtige billede af, at de er en større magtfaktor i CL end os ... sandheden er en ganske anden.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...