Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Det er skræmmende, så stærke de er taktisk, og hvor velorganiseret de kan spille. De har det sammenspillede kollektiv, som bragte Atletico på det europæiske landkort for tre år siden. Spiller for spiller ville jeg ikke sætte dem over Real på papiret, men så har de til gengæld kollektivet.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
MadridistaPorVida skrev: Hvis der nu kommer en ny Higuain til Real skal man så kalde den gamle for fede Higuain?
Genialt! :D
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Sælg: Benzema
Køb: Hazard
Ryk Ronaldo på 9'er positionen.
Eller
Sælg: Benzema
Køb: Mbpappe NØJ HVOR HAN VILD!!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev: Vi har nu også kollektivet. Så længe Bale sidder ude.
Vi spillede som en form for enhed igår. Men det er der pointen ligger. Vi spiller ikke super ofte som en enhed. Det er derfor, vi har siddet hele sæsonen og ledt efter, hvad for en spillestil, vi egentlig praktiserer.
Jeg vil nuancere det sådan, at jeg synes, vi har en række individualister, der forstår hinanden pisse godt på en bane, men det er altså noget andet at se Juve. Spillerne fra Torino er ikke nær på niveau med resten af den øverste europæiske elites trupper (med få undtagelser), HOLDET er til gengæld i den absolutte elite.
Dermed ikke sagt, at vi spiller dårligere bold end Juve, men det er på en ganske anden måde. Vi behøver sådan set heller ikke et fasttømret system for at slå de bedste - vi er utilregnelige og har verdens bedste trup, og det er sådan set også nok formentlig.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
"Maybe they hate me because I'm too good."
Det værste er, at jeg sagtens kunne se Marcelo lave samme fejl som Monaco-spilleren, da han taber bolden på egen banehalvdel.
Det bliver en tæt finale - 50/50.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev: Juve er altså også kyniske. De har ikke meget, men de scorer på dét, de har.
Det værste er, at jeg sagtens kunne se Marcelo lave samme fejl som Monaco-spilleren, da han taber bolden på egen banehalvdel.
Det bliver en tæt finale - 50/50.
Real Madrid taber ikke finaler - Hvor meget jeg end beundrer Buffon, så er det ikke i år, han får det forbandede trofæ :D
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Den er ikke 50/50.
90/10 til Real Madrid mod dette Juventus hold.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Hver gang jeg læser et semi-negativt bet fra din side af Pelle, så jubler jeg indeni fordi så ved jeg at vi vinder :)
Den er ikke 50/50.
90/10 til Real Madrid mod dette Juventus hold.
90/10 til Real? Det der er jo grænsende til patetisk.