Om Vores Rivaler IX

9 år 3 måneder siden #3193 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Vent og se. Real Madrid taber ikke finaler. Jeg ved ikke hvordan jeg kan gøre det mere klart, men dit gæt på Bayern kamp ude, Bayern kamp hjemme og Atlético kamp gør mig ekstremt tilfreds med dit gæt på at det bliver svært i finalen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #3194 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
I det mindste tør jeg gætte ud fra de forudsætninger, jeg nu har.
Det kunne være, du skulle prøve det samme, fremfor altid at "play it safe" ;-)

Men at sige, at den er 90/10 i Reals favør, det tager alligevel prisen for det dummeste indlæg i meget lang tid.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 3 måneder siden #3195 af Kassow-Rossing
Det er ikke dumt bare fordi du er uenig. Stop med at gå efter manden og brug hovedet.

Jeg har skudt 90/10 på finalen. Vil du virkelig kalde det at 'Play it safe'? ;) Det var vidst et selvmål ;) ;)

12. Champions League titel here we come! Real Madrid smider ikke denne.

Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 3 måneder siden #3196 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Det bare os Real Fans jo og når vi vinder føler vi den like a boss

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

9 år 3 måneder siden #3197 af Pelle
Yes, det er godt. Sov godt og pas på ikke at krølle sølvpapirshatten.

Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 3 måneder siden #3198 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er enig i at 90/10 virker knap så gennemtænkt, fordi det er godt nok ikke alle hold der kan lukke FC Barcelona af, på den måde som Juventus gjorde det, og at de lige har vundet komfortabelt over Monaco er vel også et plus, men omvendt så ville Pelle nok give det en 50/50 om det så var et kinesisk b-hold vi mødte.

Finalen bliver spændende, og Juventus er helt sikkert det eneste hold der kan true os i år, men vedligeholder vi den form vi er i på nuværende tidspunkt så udradere vi også dem, ingen tvivl om dette.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, MadridistaPorVida

9 år 3 måneder siden #3199 af Kassow-Rossing
Man kan selvfølgelig argumentere for at uanset om man sætter et bet på 50/50 eller 90/10 er det at play it safe så længe man ikke kårer en sikker vinder. Sagde jeg 100/0 til Real Madrid, så ville det være vildt. Så snart jeg har givet 10 % til Juventus har jeg jo en 'way out' men jeg kan slet ikke se dette Juventus hold, der spillede her til aften have en reel chance mod Real Madrid.

Ovenstående kan diskuteres.
Nedenstående kan ikke diskuteres.

Man kan ikke sige at et gæt på en kommende kamp er "patetisk" eller "dummeste indlæg" bare fordi man er uenig. Især hvis man plejer at ramme forbi skiven når man gætter på en kommende kamp. Det startede egentlig som en joke, fordi brugeren har ramt forkert næsten hver gang den sidste måned :)

Edit: Vi behøver ikke køre mere på den suppe. Det var blot en vittighed, men jeg burde vide bedre og ikke more mig på andres vegne. Undskyld Pelle!

Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 3 måneder siden #3200 af Numeredoce
Besvaret af Numeredoce på emne Om Vores Rivaler IX
Altså... I de 11 kampe Juve har spillet indtil videre mod Sevilla, Lyon, Zagreb, Porto, Barcelona og Monaco, har Juventus lukket TO mål ind. De har en helt vanvittig defensiv. Vi har en rigtig dygtig offensiv og jeg tror finalen bliver et brag af en kamp. Men at sige at vi er 90-10 favoritter vidner for mig om at man undervurderer Juventus lige så meget som Barcelona (og det meste af fodboldeuropa) gjorde. De er vanvittigt stærke på alle parametre, og jeg tror ikke der er et hold i Europa der kan kalde sig 90-10 favoritter imod dem. De er bedre end da Barcelona mødte dem i finalen for et par år siden.

Jeg vil stadig sige at vi er favoritter. Er ikke meget for at sætte tal på men tænker ikke meget mere end 60-40, da alt andet simpelthen vil være at undervurdere et hold der har (imo) verdens bedste defensiv.... og så lige Dybala og Higuaín oppe foran ;-)

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, MadridistaPorVida

9 år 3 måneder siden #3201 af Pelle
Bliver simpelthen nødt til at svare på det her, fordi visse brugere har en mærkværdig selektiv hukommelse, for at få deres egen holdning til at fremstå stærkere.

1) Jeg mente, at vi samlet ville ryge ud til Bayern. Det mente jeg, fordi de virkede enormt stærke modsat os, der var voldsomt svingende i vores præstationer.
Efter 2-1 kampen på Allianz blev jeg dog overbevist om, at vi ville tage den.
Jeg live-kommenterede i returkampen på Bernabeu ligesom mange andre herinde gør i kamptråden. Her sidder følelserne uden på tøjet, og nogle gange skriver man nogle mindre gennemtænkte ting.

2) Jeg skrev, at det ville blive svært mod Atletico og at jeg troede, de var opsatte på hævn kombineret med deres stigende formkurve, så jeg så den kamp som 50/50. Det synes jeg stadig den var inden kampen.

3) Jeg skrev, at folk undervurderede Deportivo, fordi man hurtigt glemte deres gode resultater hjemme i ligaen. Jeg skrev ligeledes, at jeg var bange for Valencia ville tage point fra os, fordi det har de en mani med. Det var de 4 min. fra at gøre.

Kassow: Alle odds i en eventuel finale mellem Real og Juve vil formentlig vise Real som små favoritter. Den er altså væsentlig tættere på 50/50 end 90/10. Jeg påtager mig gerne favoritværdigheden, men mod verdens pt bedste kollektiv får vi det svært, og der er ingen hold i verden, som "kører Juve over".
Så jo. Det er decideret patetisk og snotdumt, når man mener at Real er favoritter med 9 til 1. Sådan virkelig.

Jeg ser frem til at få dine bud i de kommende kampe i ligaen og CL. Det kunne være spændende at høre, og mon ikke tiden er brugt mere fornuftigt end at citere ligegyldige indlæg fra Barcas forum.

9 år 3 måneder siden #3202 af Kassow-Rossing
Jeg mener ikke at vi er ni gange bedre en Juventus.

Jeg mener at vi vinder finalen. Real Madrid taber ikke finaler.

9 år 3 måneder siden #3203 af Kassow-Rossing
Pelle stop sig selv. Du går efter manden og du skal ikke blande dig i om jeg også nyder at læse uintelligente indlæg på en anden hjemmeside!

Du skal stramme op og stoppe med al den der "patetisk" og "snotdumt"

Vi kan godt diskutere emnet men du skal stramme op mht at gå efter manden!

Jamen lad mig starte med at gætte på at vi går videre mod Atlético Madrid og vinder Champions League trofæet.

Og ellers vil jeg sige det igen: Ro på. Det var blot en vittighed som jeg ikke skulle have skrevet.

Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 3 måneder siden #3204 af Kassow-Rossing
Preben Elkjær er åbenbart ikke enig med mig :)

Og Preben har altid ret. Så er den vidst lukket. Hmmmmm....øv

Godnat folkens. Jeg glæder mig som et lille barn til finalen! <3

Leveret af Kunena Forum