Om Vores Rivaler IX
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kunne være, du skulle prøve det samme, fremfor altid at "play it safe" ;-)
Men at sige, at den er 90/10 i Reals favør, det tager alligevel prisen for det dummeste indlæg i meget lang tid.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg har skudt 90/10 på finalen. Vil du virkelig kalde det at 'Play it safe'? ;) Det var vidst et selvmål ;) ;)
12. Champions League titel here we come! Real Madrid smider ikke denne.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Finalen bliver spændende, og Juventus er helt sikkert det eneste hold der kan true os i år, men vedligeholder vi den form vi er i på nuværende tidspunkt så udradere vi også dem, ingen tvivl om dette.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Ovenstående kan diskuteres.
Nedenstående kan ikke diskuteres.
Man kan ikke sige at et gæt på en kommende kamp er "patetisk" eller "dummeste indlæg" bare fordi man er uenig. Især hvis man plejer at ramme forbi skiven når man gætter på en kommende kamp. Det startede egentlig som en joke, fordi brugeren har ramt forkert næsten hver gang den sidste måned :)
Edit: Vi behøver ikke køre mere på den suppe. Det var blot en vittighed, men jeg burde vide bedre og ikke more mig på andres vegne. Undskyld Pelle!
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Jeg vil stadig sige at vi er favoritter. Er ikke meget for at sætte tal på men tænker ikke meget mere end 60-40, da alt andet simpelthen vil være at undervurdere et hold der har (imo) verdens bedste defensiv.... og så lige Dybala og Higuaín oppe foran ;-)
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
1) Jeg mente, at vi samlet ville ryge ud til Bayern. Det mente jeg, fordi de virkede enormt stærke modsat os, der var voldsomt svingende i vores præstationer.
Efter 2-1 kampen på Allianz blev jeg dog overbevist om, at vi ville tage den.
Jeg live-kommenterede i returkampen på Bernabeu ligesom mange andre herinde gør i kamptråden. Her sidder følelserne uden på tøjet, og nogle gange skriver man nogle mindre gennemtænkte ting.
2) Jeg skrev, at det ville blive svært mod Atletico og at jeg troede, de var opsatte på hævn kombineret med deres stigende formkurve, så jeg så den kamp som 50/50. Det synes jeg stadig den var inden kampen.
3) Jeg skrev, at folk undervurderede Deportivo, fordi man hurtigt glemte deres gode resultater hjemme i ligaen. Jeg skrev ligeledes, at jeg var bange for Valencia ville tage point fra os, fordi det har de en mani med. Det var de 4 min. fra at gøre.
Kassow: Alle odds i en eventuel finale mellem Real og Juve vil formentlig vise Real som små favoritter. Den er altså væsentlig tættere på 50/50 end 90/10. Jeg påtager mig gerne favoritværdigheden, men mod verdens pt bedste kollektiv får vi det svært, og der er ingen hold i verden, som "kører Juve over".
Så jo. Det er decideret patetisk og snotdumt, når man mener at Real er favoritter med 9 til 1. Sådan virkelig.
Jeg ser frem til at få dine bud i de kommende kampe i ligaen og CL. Det kunne være spændende at høre, og mon ikke tiden er brugt mere fornuftigt end at citere ligegyldige indlæg fra Barcas forum.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg mener at vi vinder finalen. Real Madrid taber ikke finaler.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Du skal stramme op og stoppe med al den der "patetisk" og "snotdumt"
Vi kan godt diskutere emnet men du skal stramme op mht at gå efter manden!
Jamen lad mig starte med at gætte på at vi går videre mod Atlético Madrid og vinder Champions League trofæet.
Og ellers vil jeg sige det igen: Ro på. Det var blot en vittighed som jeg ikke skulle have skrevet.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Og Preben har altid ret. Så er den vidst lukket. Hmmmmm....øv
Godnat folkens. Jeg glæder mig som et lille barn til finalen! <3