Om Vores Rivaler IX
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Du er sku en sjov fætterRaul7-2880 skrev: to muligheder:
Sælg: Benzema
Eller
Sælg: Benzema
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvis de får en mere i retur kampen, så er de ude.unicum skrev: Nogen som har styr på gule kort og hvem der kan ende med at skulle sidde over? Så at både chiellini og bonucci fik et med hjem hver.
Håber mindst en af dem får 1 mere.
madrid2000 skrev:
Hvis de får en mere i retur kampen, så er de ude.unicum skrev: Nogen som har styr på gule kort og hvem der kan ende med at skulle sidde over? Så at både chiellini og bonucci fik et med hjem hver.
Håber mindst en af dem får 1 mere.
''European soccer's governing body Uefa changed the rule ahead of the 2014-15 edition of the Champions League, whereby any yellow cards accrued are wiped out after the quarter final stage.''
www.thoughtco.com/champions-league-yellow-card-rule-3557352
Florentino Pérez
2. At kalde en eventuel finale mellem Real Madrid og Juventus 50/50 er et vidnesbyrd om, at man bruger hjernen og ikke hjertet.
Jeg synes Pelle rammer plet! Jeg ville også kalde en finale med Real Madrid og Juventus 50/50. Den er helt lige. Men det er jo ikke det samme som at sige, at Real Madrid ikke vinder en eventuel finale mod Juventus, hvilket er en vigtig detalje.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og fordi Juventus ikke har mødt et godt hold i CL ... endnu. (Det er lidt ligesom Bayern, der slog et engelsk midterhold med samlet 10-2 - det er svært at være imponeret)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Vi vinder hele pisset. Fordi vi er Real Madrid, og vigtigere fordi vi har LANGT bedre hold.
Og fordi Juventus ikke har mødt et godt hold i CL ... endnu. (Det er lidt ligesom Bayern, der slog et engelsk midterhold med samlet 10-2 - det er svært at være imponeret)
Vi kan jo trolle alt det, vi vil. Det synes jeg er ret sjovt. Men det ændrer bare ikke på, at Juve slog Barca meget overbevisende - næsten arrogant. Barca, som er et af de bedste hold i verden, om vi vil det eller ej.
Derudover lukker Juventus ikke mål ind. Det er jo skræmmende, så effektive deres defensiv er. Alle mand holder kæderne, og de bliver meget sjældent fanget i ubalance.
Jeg siger ikke, at vi ikke vinder, for det tror jeg faktisk, vi gør. Vi scorer altid - det er en ret god egenskab :)
Men det bliver enormt svært, og derfor irriterer det mig lidt, når man negligerer Juves kollektive styrke, for der er altså pt ikke andre hold i verden, hvor enheden fungerer så godt.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
DarioGomez skrev: Vi vinder hele pisset. Fordi vi er Real Madrid, og vigtigere fordi vi har LANGT bedre hold.
Vi kan jo trolle alt det, vi vil. Det synes jeg er ret sjovt. Men det ændrer bare ikke på, at Juve slog Barca meget overbevisende - næsten arrogant. Barca, som er et af de bedste hold i verden, om vi vil det eller ej.
Derudover lukker Juventus ikke mål ind. Det er jo skræmmende, så effektive deres defensiv er. Alle mand holder kæderne, og de bliver meget sjældent fanget i ubalance.
Jeg siger ikke, at vi ikke vinder, for det tror jeg faktisk, vi gør. Vi scorer altid - det er en ret god egenskab :)
Men det bliver enormt svært, og derfor irriterer det mig lidt, når man negligerer Juves kollektive styrke, for der er altså pt ikke andre hold i verden, hvor enheden fungerer så godt.
Higuain og Khedira, det bliver svært at skulle spille mod de to. De kender selvfølgelig vores svagheder og kan dele ud af deres viden. Juve angreb Barcelona som de skulle angribes, og jeg er sikker på, at vi også får vores modstand pga deres kendskab til os.
Vores fordel kan faktisk ligge i, at vi ikke skal spille to kampe mod Juventus. Vi har aldrig været gode mod dem i knockout faserne.
Har valgt at takke af på forum!
Pelle skrev: Juves helt store fordel mod Real er Allegri. Manden er en fantastisk taktiker, og han kommer til at overgå Zidane på det strategiske plan. Så er det op til spillerne på banen at vise noget andet.
Men er det nødvendigvis en signifikant fordel over én finalekamp? Det er jeg ikke sikker på.
Jeg tror det taktiske element er vigtigere over to kampe end i en enkeltstående finalekamp. Men det er blot subjektivt gætteri fra min side. Og det må nødvendigvis være til Real Madrids fordel.
Jeg vil dog heller ikke udelukke, at Juventus har midlerne til at spille en taktisk finale, omvendt var de ikke i stand til det mod Barcelona i 14/15, hvor italienerne også havde alle værktøjerne til at lukke ned for Barcelonas offensiv, men fejlede.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Real Madrid spiller dog i øjeblikket noget uimponeret og uforudsigeligt fodbold, som bliver svært at dæmme op for. Der er dog ingen tvivl om, at Allegri & Co. vil gøre det til en taktisk affære.