Om Vores Rivaler IX
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
raul7=kongen skrev: 600 mio. kr. for en 19-årig franskmand. De er ikke kede af de i United. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal grine eller græde. Man vil ikke betale de sidste €5 mio. for Pedro, men smider om sig med penge for en uprøvet knægt.
Han har lavet 11 mål i hans professionelle karriere. Han er godt nok ung, men den her transfer er noget af det mest vanvittige jeg har hørt om. 80 mil €...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul-Madrid
- Offline
- Guld bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ser City være færdig på markedet. Deres trup er sgu rimelig komplet. Der kan måske komme et salg eller udlejning på tale i den lyseblå bydel.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev: Det bliver spændende at se, hvor mange penge de store engelske klubber skal ud og brænde af i dag. Chelsea skal forstærke sig, Manchester United det samme, og hvad med Arsenal, de mangler vel sagtens deres "galactico" denne sommer?
Jeg ser City være færdig på markedet. Deres trup er sgu rimelig komplet. Der kan måske komme et salg eller udlejning på tale i den lyseblå bydel.
Der kommer formentlig kun til at ske handler indbyrdes mellem de engelske klubber, da de øvrige europæiske klubber ikke kan agere længere og gå ud og købe erstatninger. Eneste undtagelse er selvfølgelig, hvis der bliver lagt så store penge, at de ikke kan sige nej. Men i det store og hele, kommer det nok ikke til at ske.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Chamartin skrev:
Daniel skrev: Det bliver spændende at se, hvor mange penge de store engelske klubber skal ud og brænde af i dag. Chelsea skal forstærke sig, Manchester United det samme, og hvad med Arsenal, de mangler vel sagtens deres "galactico" denne sommer?
Jeg ser City være færdig på markedet. Deres trup er sgu rimelig komplet. Der kan måske komme et salg eller udlejning på tale i den lyseblå bydel.
Der kommer formentlig kun til at ske handler indbyrdes mellem de engelske klubber, da de øvrige europæiske klubber ikke kan agere længere og gå ud og købe erstatninger. Eneste undtagelse er selvfølgelig, hvis der bliver lagt så store penge, at de ikke kan sige nej. Men i det store og hele, kommer det nok ikke til at ske.
Tænker stadig, at ikke-CL klubber godt kan blive tvunget til at sælge, hvis CL-klubberne fra England kommer med en stor fed check. Martial er endnu ikke på plads, hvilket nok blive dagens største handel.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Manchester United har netop offentliggjort deres Champions League trup til sæsonen 15/16.
På listen er David de Gea.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Det citat har han for fire timer siden sagt ikke er hans ord. Mario Balotelli Twitter profil:
twitter.com/finallymario
"Just to let you people know.. Stop putting stupid words in my mouth! I never made fun of real Madrid and i won't never. Is a dream club !"
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kassow-Rossing skrev: Mario Balotelli er mange gange (Også af bruger(e) her på siden) blevet citeret for at have sagt at FC Barcelona er den eneste fodboldklub med to stadioner. Camp Nou til kampe og Bernabeu til træning.
Det citat har han for fire timer siden sagt ikke er hans ord. Mario Balotelli Twitter profil:
twitter.com/finallymario
"Just to let you people know.. Stop putting stupid words in my mouth! I never made fun of real Madrid and i won't never. Is a dream club !"
Der er vidst en der gerne vil til Real Madrid (-;
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
