Om Vores Rivaler IX

10 år 9 måneder siden #325 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX
600 mio. kr. for en 19-årig franskmand. De er ikke kede af de i United. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal grine eller græde. Man vil ikke betale de sidste €5 mio. for Pedro, men smider om sig med penge for en uprøvet knægt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #326 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

raul7=kongen skrev: 600 mio. kr. for en 19-årig franskmand. De er ikke kede af de i United. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal grine eller græde. Man vil ikke betale de sidste €5 mio. for Pedro, men smider om sig med penge for en uprøvet knægt.

Han har lavet 11 mål i hans professionelle karriere. Han er godt nok ung, men den her transfer er noget af det mest vanvittige jeg har hørt om. 80 mil €...

10 år 9 måneder siden #327 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Har United hentent ham ??

RAUL!!!!

10 år 9 måneder siden #328 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Det bliver spændende at se, hvor mange penge de store engelske klubber skal ud og brænde af i dag. Chelsea skal forstærke sig, Manchester United det samme, og hvad med Arsenal, de mangler vel sagtens deres "galactico" denne sommer?

Jeg ser City være færdig på markedet. Deres trup er sgu rimelig komplet. Der kan måske komme et salg eller udlejning på tale i den lyseblå bydel.

10 år 9 måneder siden #329 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev: Det bliver spændende at se, hvor mange penge de store engelske klubber skal ud og brænde af i dag. Chelsea skal forstærke sig, Manchester United det samme, og hvad med Arsenal, de mangler vel sagtens deres "galactico" denne sommer?

Jeg ser City være færdig på markedet. Deres trup er sgu rimelig komplet. Der kan måske komme et salg eller udlejning på tale i den lyseblå bydel.

Der kommer formentlig kun til at ske handler indbyrdes mellem de engelske klubber, da de øvrige europæiske klubber ikke kan agere længere og gå ud og købe erstatninger. Eneste undtagelse er selvfølgelig, hvis der bliver lagt så store penge, at de ikke kan sige nej. Men i det store og hele, kommer det nok ikke til at ske.

10 år 9 måneder siden #330 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin skrev:

Daniel skrev: Det bliver spændende at se, hvor mange penge de store engelske klubber skal ud og brænde af i dag. Chelsea skal forstærke sig, Manchester United det samme, og hvad med Arsenal, de mangler vel sagtens deres "galactico" denne sommer?

Der kommer formentlig kun til at ske handler indbyrdes mellem de engelske klubber, da de øvrige europæiske klubber ikke kan agere længere og gå ud og købe erstatninger. Eneste undtagelse er selvfølgelig, hvis der bliver lagt så store penge, at de ikke kan sige nej. Men i det store og hele, kommer det nok ikke til at ske.

Tænker stadig, at ikke-CL klubber godt kan blive tvunget til at sælge, hvis CL-klubberne fra England kommer med en stor fed check. Martial er endnu ikke på plads, hvilket nok blive dagens største handel.

10 år 9 måneder siden #331 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Info:

Manchester United har netop offentliggjort deres Champions League trup til sæsonen 15/16.

På listen er David de Gea.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 9 måneder siden #332 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis han spiller er han tabt for os i CHL. Jeg tvivler dog. Han kommer til sommer.

10 år 9 måneder siden #333 af Kassow-Rossing
Mario Balotelli er mange gange (Også af bruger(e) her på siden) blevet citeret for at have sagt at FC Barcelona er den eneste fodboldklub med to stadioner. Camp Nou til kampe og Bernabeu til træning.

Det citat har han for fire timer siden sagt ikke er hans ord. Mario Balotelli Twitter profil:

twitter.com/finallymario

"Just to let you people know.. Stop putting stupid words in my mouth! I never made fun of real Madrid and i won't never. Is a dream club !"

10 år 9 måneder siden #334 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Mario Balotelli er mange gange (Også af bruger(e) her på siden) blevet citeret for at have sagt at FC Barcelona er den eneste fodboldklub med to stadioner. Camp Nou til kampe og Bernabeu til træning.

Det citat har han for fire timer siden sagt ikke er hans ord. Mario Balotelli Twitter profil:

twitter.com/finallymario

"Just to let you people know.. Stop putting stupid words in my mouth! I never made fun of real Madrid and i won't never. Is a dream club !"

Der er vidst en der gerne vil til Real Madrid (-;

Florentino Pérez

10 år 9 måneder siden #335 af Kassow-Rossing
Hvem vil ikke det? ;)

10 år 9 måneder siden #336 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om Vores Rivaler IX
Bravo skadet for Barcelona. Nægter at tro de kommer over weekenden uden pointtab med den defensiv de har til rådighed. Tror der skal penge på en Atletico sejr.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved HHB65.

Leveret af Kunena Forum