Om Vores Rivaler IX

10 år 11 måneder siden #337 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX

HHB65 skrev: Bravo skadet for Barcelona. Nægter at tro de kommer over weekenden uden pointtab med den defensiv de har til rådighed. Tror der skal penge på en Atletico sejr.

Nu vandt de Champions League med deres 'reserve'-keeper, så mon ikke de klarer den. Men uanset hvad må vi da håbe det går galt for dem i weekenden :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #338 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad kan de stille med i forsvaret? Eller spurgt på en anden måde: hvilke skader har de pt?

Jeg er her stadig XOXO

10 år 11 måneder siden #339 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Hvad kan de stille med i forsvaret? Eller spurgt på en anden måde: hvilke skader har de pt?

Begge højre backs ude, og Roberto de har anvendt med succes på backen de sidste 2 kampe er også skadet (status på ham er ukendt om han når at blive klar iflg. medier)

Pique fortsat i karantæne og nu Bravo skadet. Ter Stegen er selvfølgelig en kompetent afløser, men synes det så meget usikkert ud med hans kommunikation med forsvaret da de tabte super cup til Bilbao.

Derudover har de spillere kun kan nå en til to træninger med truppen efter ture halvvejs rundt om kloden. Det bør være det bedst mulige tidspunkt at møde dem på.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved HHB65.

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #340 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Om Vores Rivaler IX

HHB65 skrev:

JimmyBroe skrev: Hvad kan de stille med i forsvaret? Eller spurgt på en anden måde: hvilke skader har de pt?

Begge højre backs ude, og Roberto de har anvendt med succes på backen de sidste 2 kampe er også skadet (status på ham er ukendt om han når at blive klar iflg. medier)

Pique fortsat i karantæne og nu Bravo skadet. Ter Stegen er selvfølgelig en kompetent afløser, men synes det så meget usikkert ud med hans kommunikation med forsvaret da de tabte super cup til Bilbao.

Derudover har de spillere kun kan nå en til to træninger med truppen efter ture halvvejs rundt om kloden. Det bør være det bedst mulige tidspunkt at møde dem på.

Jeg håber først og fremmest at Real Madrid vinder i weekenden. Derefter pointtab til Barcelona, men jeg vil dog være en smule bekymret, hvis Barcelona hiver alle 3 point hjem med de skader og karantæner de har og endda på en svær udebane. Men nu må tiden vise sig.

10 år 11 måneder siden #341 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

HHB65 skrev:

Det må være tilstrækkelig jinx, please ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 11 måneder siden #342 af JimmyBroe

Chamartin skrev:

HHB65 skrev:

Det må være tilstrækkelig jinx, please ;)

Selvfølgelig vinder lillesøster. Der er slet ingen tvivl. Barca får en røvfuld:D

Jeg er her stadig XOXO

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #343 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca har desværre en forunderlig evne til at trodse alle odds. Alle de ting vi mener er skyld i vores egen nedtur er ikke noget problem for Barcelona. Ofte ny træner ind - ikke noget problem, Luis Enrique vinder The Treble i første sæson. Smal trup - det var et problem for os, men Barca har kørt med det i årevis.

Vi bliver ved med at sige, at NU bliver de straffet, men det bliver sgu aldrig. Og jeg fatter det ikke.

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #344 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Om Vores Rivaler IX

Raúl 7 skrev: Barca har desværre en forunderlig evne til at trodse alle odds. Alle de ting vi mener er skyld i vores egen nedtur er ikke noget problem for Barcelona. Ofte ny træner ind - ikke noget problem, Luis Enrique vinder The Treble i første sæson. Smal trup - det var et problem for os, men Barca har kørt med det i årevis.

Vi bliver ved med at sige, at NU bliver de straffet, men det bliver sgu aldrig. Og jeg fatter det ikke.

Jeg har det præcis på samme måde. Men jeg prøver at give det en chance i weekenden og håber det vender til vores fordel :)

10 år 11 måneder siden #345 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Det afhænger vel af de tre forreste, rammer de dagen så vinder de nok højst sandsynligt, rammer de ikke dagen så kan de få problemer. Men som der bliver sagt, så plejer FC Barcelona at smide point når man mindst venter det, jeg mener også det var tilfældet i sidste sæson, de gange de nu smed point.

Florentino Pérez

10 år 11 måneder siden #346 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ved ikke om man for alvor kan sætte dem i kategorien "Vores rivaler" ;)

San Marino har scoret deres første udebane mål i 14 år. Ronaldo kunne lære noget af denne jubelscene ;)

www.facebook.com/Fodboldd/videos/vb.1210...if_t=comment_mention

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 11 måneder siden #347 af JimmyBroe
Samtidig kan det nævnes at de har vundet én kamp i hele deres landsholdshistorie, og -hold nu fast- de har ialt scoret 21 mål, som i 21 mål IALT...

Deres clubrecord lyder således 1-6-128.

Med til historien hører dog at der i den lille republik bor knap 30.000 indbyggere. Hvad der svarer til befolkningtallet i Rebild kommune, i Nordjylland.

Det er et brand-hyggeligt rejsemål, og så kan man handle momsfrit.

Vi må fylde landsholdspausen ud med et eller andet jo:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 11 måneder siden #348 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Samtidig kan det nævnes at de har vundet én kamp i hele deres landsholdshistorie, og -hold nu fast- de har ialt scoret 21 mål, som i 21 mål IALT...

Deres clubrecord lyder således 1-6-128.

Med til historien hører dog at der i den lille republik bor knap 30.000 indbyggere. Hvad der svarer til befolkningtallet i Rebild kommune, i Nordjylland.

Det er et brand-hyggeligt rejsemål, og så kan man handle momsfrit.

Vi må fylde landsholdspausen ud med et eller andet jo:D

Hvordan tror du Falster ville stå i en kamp mod San Marino? :P

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Leveret af Kunena Forum